2014-10-09, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Håll i hatten

Väntar på att en insättning ska göras
Citera
2014-10-09, 17:26
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westeros
Väntar på att en insättning ska göras

Jo tack.. Har haft ca 3000 kr på väg till BTC-e (eller mer exakt OKPAY för att sen gå till BTC-e) sen i måndags... Känns kul!
Citera
2014-10-09, 17:34
Medlem
massepojkens avatar
Samtliga bitcoin inköpta enligt plan. Investeringen fullbordad.

Nu är det bara att luta sig tillbaka och se denna fantastiska digipeng klättra mot himlen.

Tror vi går över 400 redan idag..

För alla som ska köpa för lite mindre summor. Varför använder ni inte www.localbitcoins.com för?

Är ju supersmidigt och säkert och går på dagen att hitta ngn säljare
Citera
2014-10-09, 19:36
Medlem
vizuals avatar
masse, tradar du något på leverage??

Funderar på att gå in med 20x leverage med 5 btc om vi skulle gå ner till ca ~335 nästa vecka fast vet inte hur man gör
Citera
2014-10-09, 19:53
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
masse, tradar du något på leverage??

Funderar på att gå in med 20x leverage med 5 btc om vi skulle gå ner till ca ~335 nästa vecka fast vet inte hur man gör

När man har ett klockrent case ska man inte krångla till det.

Jag har lyckats bygga upp en bra portfölj tack vare långsiktighet, en del bra case, samt att jag undvikit ren trading.

Att trada i ett "papper" som bitcoin känns iskallt för min del. TA är inte min grej utan går mera på fundamenta, förhoppningar, men framförallt magkänsla.

Vi vet både du och jag att bitcoin kommer kosta minst 600 dollar vid jul. Det får duga..
Citera
2014-10-09, 20:05
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
När man har ett klockrent case ska man inte krångla till det.

Jag har lyckats bygga upp en bra portfölj tack vare långsiktighet, en del bra case, samt att jag undvikit ren trading.

Att trada i ett "papper" som bitcoin känns iskallt för min del. TA är inte min grej utan går mera på fundamenta, förhoppningar, men framförallt magkänsla.

Vi vet både du och jag att bitcoin kommer kosta minst 600 dollar vid jul. Det får duga..

Okej, så du håller långsiktigt alltså?

Inte tradat ett dugg på bitfinex??
Citera
2014-10-09, 20:24
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
Okej, så du håller långsiktigt alltså?

Inte tradat ett dugg på bitfinex??

Nix. Jag är en enkel man. Jag köper billigt och säljer dyrt

John Asonius gillade också trading. Se hur det gick för honom..
Citera
2014-10-09, 20:32
Medlem
MontyBurnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
John Asonius gillade också trading. Se hur det gick för honom..
Haha, episk kommentar.
Citera
2014-10-11, 00:38
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontyBurns
Haha, episk kommentar.

Ang. Circle jag kanske är trött men jag fattar inte upplägget riktigt. Är det så att man köper BTC av circle direkt? Alltså från ett företag med ett satt pris. Nu kostar det 2616 jämf. fybse som 2660 och bitstamp 2606. Isåfall, vem och vad är det som bestämmer det priset? På andra sidor är det ju köparna och säljarna själv som kommer överens.
Citera
2014-10-11, 01:23
Medlem
Finns det någon sida som man kan registrera sig och köpa bitcoins över helgen? Brukar handla på fybse och bitstamp men det tar ju ett par bankdagar. Fanns dock någon säljer på localbitcion man kunde swisha till men han skulle ha närmare 3k/BTC
Citera
2014-10-11, 09:07
Medlem
MontyBurnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.K
Finns det någon sida som man kan registrera sig och köpa bitcoins över helgen? Brukar handla på fybse och bitstamp men det tar ju ett par bankdagar. Fanns dock någon säljer på localbitcion man kunde swisha till men han skulle ha närmare 3k/BTC
www.circle.com
Citera
2014-10-11, 09:07
Medlem
MontyBurnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Ang. Circle jag kanske är trött men jag fattar inte upplägget riktigt. Är det så att man köper BTC av circle direkt? Alltså från ett företag med ett satt pris. Nu kostar det 2616 jämf. fybse som 2660 och bitstamp 2606. Isåfall, vem och vad är det som bestämmer det priset? På andra sidor är det ju köparna och säljarna själv som kommer överens.
Tror de kör ngt snitt pris, vart de handlar vet jag ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in