2014-10-05, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redleader
Kolla Bitstamp @320 just nu: 26900 BTC ask. Det är dom BTC jag värnade om ville komma över. Det är en position ifrån 2012 med snittpris på ungefär $10 per BTC.

Då är det åt helvete nu när folk dumpar varenda BTC.
Citera
2014-10-05, 23:14
Medlem
vizuals avatar
Jag känner mig mer säker än nånsin att vi kommer gå upp i pris, och det våldsamt

Hoppas det inte är hoppfullt tänkande..
Citera
2014-10-05, 23:19
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
Jag känner mig mer säker än nånsin att vi kommer gå upp i pris, och det våldsamt

Hoppas det inte är hoppfullt tänkande..
Det var en likadan dump förra året vid denna tiden. Inte en chans att folk trodde det skulle gå från 800kr till 8000 på bara ett par månader. Jag tror att det kommer att öka. Det finns väldigt mycket vinstintressen att investera just nu
Citera
2014-10-05, 23:31
Medlem
Dexter007s avatar
Jag har lite problem med att bli verifierad på bitstamp. Vad för dokument kan man skicka in? Jag har inga pappersräkningar, sen har jag heller ingen tillgång till en bra kamera för samsung s3 kamera duger visst inte, hur gjorde ni som blivit verifierade?
Citera
2014-10-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Jag har lite problem med att bli verifierad på bitstamp. Vad för dokument kan man skicka in? Jag har inga pappersräkningar, sen har jag heller ingen tillgång till en bra kamera för samsung s3 kamera duger visst inte, hur gjorde ni som blivit verifierade?

Skannade in en faktura och passet. Försökte tidigare att skicka in en PDF faktura men det gick dom inte med på utan de ville ha en inskannad pappersfaktura.
Citera
2014-10-05, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Det var en likadan dump förra året vid denna tiden. Inte en chans att folk trodde det skulle gå från 800kr till 8000 på bara ett par månader. Jag tror att det kommer att öka. Det finns väldigt mycket vinstintressen att investera just nu

Har du köpt på dig något en då? Du som har sådana förhoppningar om en uppgång
Citera
2014-10-05, 23:52
Medlem
redleaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSuper
Försökte tidigare att skicka in en PDF faktura men det gick dom inte med på utan de ville ha en inskannad pappersfaktura.

1) skriv ut .pdf faktura
2) scan samma faktura
3) skicka till Bearstamp som .jpg

För det mycket säkrare och bättre för AML jämfört med å skicka .pdf direkt. fascistlogic.gif Hörs konstigt ut men dom vill då acceptera din faktura eftersom du har en scan av något papper.

Det blir lite som OkCoin International där du måste "verifiera" att du kan betala 100 kronor på kiosken för ett kontantkort som dom kan skicka SMS till eftersom det klart visar att du är du.
Citera
2014-10-05, 23:53
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSuper
Skannade in en faktura och passet. Försökte tidigare att skicka in en PDF faktura men det gick dom inte med på utan de ville ha en inskannad pappersfaktura.
Men när man skannar in ett papper vilket format blir det i då? Blir det inte i pdf? Ska skriva ut personbevis från skatteverket, för att sedan skanna in det igen i ett annat format?

Edit: Man kan skanna in det till .jpg såklart kom jag på. Men ska man då skanna sin legitimation också eller vill de att man ska fota den?
Senast redigerad av Dexter007 2014-10-06 kl. 00:05.
Citera
2014-10-06, 00:41
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7tillfyra
Har du köpt på dig något en då? Du som har sådana förhoppningar om en uppgång
Jag tror kursen kan rasa lite till innan jag köper på mig något. Svårt att säga när det vänder, men jag tror att oavsett om man köper på sig nu eller senare så går man med vinst inom ett halvår.
Citera
2014-10-06, 00:52
Medlem
Halvår? Det vänder ju hela tiden, går man in nu om den landar under 2000 :- så kan den ha vänt under nov till det dubbla. alltså helt sjukt vad det sjunkit.. Följer lite prognoser och det kommer ju vända uppåt snart igen, eller har jag fel? förstår inte riktigt hur jäkla snabbt den droppat, jag har tappat rejält enbart pga av en viss person jag skulle handla med btc av. Sen blev dét inget.. Köpte nyss för 2700:- nu är den närs 2100:- Så vad säger att den inte kan öka som fan om 1 vecka? vad tror ni andra? Jag tänker lägga in lite stålar i det och det kommer öka? hatar att förlora pengar
Citera
2014-10-06, 01:04
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foten87
Halvår? Det vänder ju hela tiden, går man in nu om den landar under 2000 :- så kan den ha vänt under nov till det dubbla. alltså helt sjukt vad det sjunkit.. Följer lite prognoser och det kommer ju vända uppåt snart igen, eller har jag fel? förstår inte riktigt hur jäkla snabbt den droppat, jag har tappat rejält enbart pga av en viss person jag skulle handla med btc av. Sen blev dét inget.. Köpte nyss för 2700:- nu är den närs 2100:- Så vad säger att den inte kan öka som fan om 1 vecka? vad tror ni andra? Jag tänker lägga in lite stålar i det och det kommer öka? hatar att förlora pengar
Nu tror jag inte att det kommer att vända redan i november, även om den månaden ligger inom detta halvåret som jag spekulerar kring en ökning. Bitcoin har mer potential att rasa i kurs snarare än att öka. Det förändrar dock inte det faktum att det är köpläge och att nuvarande kurs är långt ifrån dess reella värde.

Försök dessutom att vara realistisk. Sannolikheten är att det inte kommer ge någon märkvärdig avkastning inom en vecka.
Citera
2014-10-06, 03:05
Medlem
Baskis avatar
Galen sell på 300$ @Bitstamp.

https://anonfiles.com/file/4f1639ba2...5abd2b05cfc0cd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem