2013-04-13, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bullgnome
VARNING

Bitcoin24, största bitcoin exchange i EU, har fått sina bankkonton frysta!
Undvik!

Priset rasar, sälj medans ni kan!
Orkar faktiskt inte bry mig längre. Min lilla investering är värd typ en tredjedel av vad den var när jag köp den. Bitcoins har visat vad dem går för, och tar totalt tappat sitt värde i mina ögon.
Citera
2013-04-13, 22:46
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
VARNING

Undvik!

lugna ner dig
Citera
2013-04-13, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Orkar faktiskt inte bry mig längre. Min lilla investering är värd typ en tredjedel av vad den var när jag köp den. Bitcoins har visat vad dem går för, och tar totalt tappat sitt värde i mina ögon.
När köpte du dem?
Citera
2013-04-13, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen
När köpte du dem?
Några timmar innan raset, skulle spendera dem dagen efter. Ekonomin är inte alltid helt enkel som student, därav besvikelsen.

Men grattis till alla er som tjänat en kova på det här, jag är nog bara avundsjuk på er.
Citera
2013-04-13, 22:51
Medlem
LeonVances avatar
Citat:

Jag älskar ditt lånsiktiga tänkande och tålamod!
Citera
2013-04-13, 22:52
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
VARNING

Undvik!

Önskar verkligen jag såg det här tidigare. När jag väl såg det var mtgox tradelag alldeles för stort för att man skulle ha någon chans att hinna ta sig därifrån

Köpt på 115, 99 nu och sjunker..

Bara att hålla tummarna på uppgång igen.

EDIT: "Trade engine cooldown (lag too high), order placing suspended until 2013-04-13 21:00:00 UTC" @Mtgox. Pinsamt förfan
Senast redigerad av Pederson 2013-04-13 kl. 22:54.
Citera
2013-04-13, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Jag älskar ditt lånsiktiga tänkande och tålamod!
Du tror altså på fullaste allvar att valuta kommer att tredubblas under det kommande året är över? Nej. I bästa fall kanske det räcker till en gubbe av något.
Citera
2013-04-13, 23:01
Bannlyst
Citat:
Några timmar innan raset, skulle spendera dem dagen efter. Ekonomin är inte alltid helt enkel som student, därav besvikelsen.

Men grattis till alla er som tjänat en kova på det här, jag är nog bara avundsjuk på er.
Du valde alltså att köpa bitcoin under de få dagar värdet peakade i tron om att den senaste värdeökningen (som varit otroligt hög) skulle fortsätta? Hade du bara haft lite tålamod och väntat på att bubblan sprack skulle det gått bättre för dig. För bitcoins är bra mycket simplare att investera i med bra utgång än andra alternativ i min mening...

Jag lyckades i alla fall tjäna några tusen kronor genom att sälja av mina btc innan fallet.
Citat:
Du tror altså på fullaste allvar att valuta kommer att tredubblas under det kommande året är över? Nej. I bästa fall kanske det räcker till en gubbe av något.
Jag skulle inte utesluta att värdet återhämtar sig.
Citera
2013-04-13, 23:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du valde alltså att köpa bitcoin under de få dagar värdet peakade i tron om att den senaste värdeökningen (som varit otroligt hög) skulle fortsätta? Hade du bara haft lite tålamod och väntat på att bubblan sprack skulle det gått bättre för dig. För bitcoins är bra mycket simplare att investera i med bra utgång än andra alternativ i min mening...

Jag lyckades i alla fall tjäna några tusen kronor genom att sälja av mina btc innan fallet.

Bitcoins kommer vara extremt volatilt under överskådlig tid, det är inte orimligt att de fallr ihop mycket mer men det är heller inte orimligt att det stiger till 2000 USD bara för att hugga en siffra i luften. Spekulera inte med pengar du inte har råd att förlora, men tappa inte hoppet för att det kollapsar.

.
Citera
2013-04-13, 23:11
Medlem
Varför behöver jag inte ens använda lösenord för att komma in i min bitconplånbok? Känns ju väldigt säkert.. Försöker också säkerhetskopiera den men det går inte.

Borde kanske byta till en onlineplånbok istället för Qt.
Citera
2013-04-13, 23:18
Bannlyst
Citat:

Är fullt medveten om detta. Samtidigt så jag hur priset bara fortsatte att öka, dag efter dag, trots det allt folk sa "nu spricker det". Dålig timing helt enkelt.
Citera
2013-04-13, 23:25
Medlem
får ja fråga vad ni ska göra med era bitcoins, är det för droger på nätet el tjäna pengar och sälja när den är hög igen? Vad kan man mer göra för bitcoins? Som svar på min egen fråga så ska jag köpa droger, flydde från skiten för snart 12 år sen och har haft några små återfall en liten tid efter det, och nu snart ska jag ha ett planerat återfall igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in