2012-10-26, 12:43
Medlem
FattigaShejkens avatar
Jag förstår att det finns nackdelar med att verifiera sig då informationen om en själv och vad en gör på internet men hur avgörande är detta?
Ponera att jag jag får polisens uppmärksamhet utanför internet. Att de skulle ha resurserna eller orken att kolla upp hur mycket bitcoins jag har köpt och skickat vart över internet är väl högst otänkbart eller?
Vill helst undvika verifieringen för att dölja mina spår på internet så mycket som möjligt men så länge det inte spelar någon stor roll så kan jag tänka mig att verifiera mig.
Citera
2012-10-28, 00:39
Medlem
Frankets avatar
Hur mycket anonymare blir det att köpa bitcoins över t.ex eBay? Finns trots allt en köphistorik där vilket bevisar inköpet.. så egentligen en onödig post.. men om inte annat vänligen belys mig.
Citera
2012-10-28, 22:01
Medlem
heroinistens avatar
Någon som vet om btcxs tjänst är grön och fungerar för tillfället?
Citera
2012-11-01, 00:00
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
För de som har missat det så har Europeiska Centralbanken nyligen släppt en rapport på virtuella valutor där bl.a. Bitcoin gås igenom rätt så grundligt. De verkar ha ett neutralt förhållningssätt till Bitcoin rapporten igenom.

http://www.ecb.europa.eu/pub/pdf/other/virtualcurrencyschemes201210en.pdf
Citera
2012-11-01, 22:08
Medlem
timetoendits avatar
Är det bara för mig btcx ligger nere? Får error 404 när jag trycker på köp bitcoins. Finns det några andra försäljare med likvärdig hastighet som dem? Har gått sjukt snabbt när jag har handlat av dem innan.
Citera
2012-11-04, 00:00
Medlem
D.H.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
För de som har missat det så har Europeiska Centralbanken nyligen släppt en rapport på virtuella valutor där bl.a. Bitcoin gås igenom rätt så grundligt. De verkar ha ett neutralt förhållningssätt till Bitcoin rapporten igenom.

http://www.ecb.europa.eu/pub/pdf/other/virtualcurrencyschemes201210en.pdf

För den som inte orkar läsa de 55 sidorna så har jag skrivit en kort sammanfattning på bitcoin.se.
Citera
2012-11-04, 23:08
Medlem
Frankets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.H.
För den som inte orkar läsa de 55 sidorna så har jag skrivit en kort sammanfattning på bitcoin.se.

god bless you!
Citera
2012-11-09, 10:36
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Är det bara för mig btcx ligger nere? Får error 404 när jag trycker på köp bitcoins. Finns det några andra försäljare med likvärdig hastighet som dem? Har gått sjukt snabbt när jag har handlat av dem innan.
De ligger nere för mig med. Jag köpte bitcoins av dem i onsdags (eller betalade rättare sagt) men har ännu inte fått någonting, skumt?
Citera
2012-11-09, 16:35
Medlem
FattigaShejkens avatar
Varför behöver de veta var en bor när man verifierar sig på mtgox? Jag kan förstå att det kan vara en fördel för dom i vissa fall men för en som bor hemma hur fan ska man verifiera sig då?
Citera
2012-11-10, 07:28
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FattigaShejken
för en som bor hemma hur fan ska man verifiera sig då?

Vad exakt är det med att bo hemma som skapar ett problem för dig?
Citera
2012-11-10, 10:59
Medlem
Uncuts avatar
Vill sälja 100 bitcoins från MTGOX men jag orkar inte med deras verifieringar och långa väntetider.
Kollade in den här sidan, som köper bitcoins och sedan överför pengarna via Paypal. Hade varit väldigt smidigt, men sidan känns buggig och jag förstår inte hur man säljer bitcoins till dem.
https://fastcash4bitcoins.com/
Någon som vet?
Citera
2012-11-10, 16:53
Medlem
FattigaShejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbit
Vad exakt är det med att bo hemma som skapar ett problem för dig?
Vad för bevis ska jag ange för att jag bor hemma till mtgox?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in