2013-12-07, 08:56
Medlem
Herregud vad det rasar nu
Citera
2013-12-07, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av throwaway94
Herregud vad det rasar nu

Visst rasar det men med tanke på att bitcoin ändå inte är värt runt 550$ som det ligger på nu antar jag att det kommer gå ner ännu mer men vi får väl se.

Raset var väntat, det var den sjuka uppgången som var helt oväntat.
Citera
2013-12-07, 09:07
Medlem
oyvindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Ska bli kul och se hur lågt det kan gå när folk får panik

Allt är möjligt med BTC så skulle lika gärna kunna öka till 1k+ igen innan bubblan spricker totalt.

Över 1k igen? LOL. http://btccharts.everdot.org/2013-X/ew-weekly.png

Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Tur att man inte är en av dem som har mycket investerat men jag tänker inte sälja iallafall. Det får fortsätta rasa och om de "stänger ner" BTC för gott accepterar jag min förlust. Har försökt få nån sans och reson på kursen men förstår inte hur det funkar. Förhoppningsvis börjar stigningen i takt med att SR2 växer till sin gammal nivå och folk måste köpa på sig en massa BTC.

Stopp Loss är en .. fin bil? kanske du vill ha en i blå?

Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Snackar jag bara nonsens nu eller har jag lite rätt iallafall? Har inte sovit inatt pga amfetamin.

amfetamin + trading == fail

Citat:
Ursprungligen postat av DIGITALLY-IMPORTED
är det slut på det roliga säger ni? vaknade upp och det har sjunkit med 600$ känns förjävligt om jag ska vara ärlig..

Excellent. Din förlust -> min portefölj. Red team Winning.

Citat:
Ursprungligen postat av Yolololz
Visst rasar det men med tanke på att bitcoin ändå inte är värt runt 550$ som det ligger på nu antar jag att det kommer gå ner ännu mer men vi får väl se.

Raset var väntat, det var den sjuka uppgången som var helt oväntat.

Tja, vi kommer skapa en nice bulltrap om inte för många bars på 30-minuten. Vi behöver folk som tror det här är botten som kan sälja med förlust sen. -> http://btccharts.everdot.org/bubblep...omy-bubble.png

... volatilitet <3 <3 gör nästan upp för den känslan når ingen flickvän. :-/
Citera
2013-12-07, 09:15
Bannlyst
ja men vafan ska man göra...så trött på att bara spekulera haha....jävligt. minns att det rasade med en 500$ innan det steg som bara fasiken...tror jag får hoppas på en favorit i repris. det här är bara skit. tror verkligen på bitcoins, annars hade jag ju fan inte investerat i det...

det är dom där jäääävla myndigheterna...dom ska alltid förstöra. tamigfan alltid. utveckling? nej det ska vi sätta stopp för.
Senast redigerad av DIGITALLY-IMPORTED 2013-12-07 kl. 09:17.
Citera
2013-12-07, 09:27
Medlem
72mms avatar
Citat:
ja men vafan ska man göra...så trött på att bara spekulera haha....jävligt. minns att det rasade med en 500$ innan det steg som bara fasiken...tror jag får hoppas på en favorit i repris. det här är bara skit. tror verkligen på bitcoins, annars hade jag ju fan inte investerat i det...
Så vad är problemet? Sluta lyssna på folk som day-tradar och håll dig till planen. Om du tror på Bitcoin långsiktigt så är väl dagens kurs och volatilitet av ringa betydelse?

Citat:
det är dom där jäääävla myndigheterna...dom ska alltid förstöra. tamigfan alltid. utveckling? nej det ska vi sätta stopp för.
Va? Bitcoin är väl den minst reglerade globala marknad vi har? Finns få myndigheter att skylla på.
Citera
2013-12-07, 09:27
Medlem
Schlaktarnns avatar
Frågan är nu: Ska man köa in sig?
Citera
2013-12-07, 09:32
Bannlyst
du har rätt antar jag, jag överreagerar säkert...
Citera
2013-12-07, 09:32
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
Om du tror på Bitcoin långsiktigt (finns en annan tråd för kortsiktig spekulation) så ja, varför inte? Om du vill lägga lite tid på att övervaka kan du eventuellt försöka köpa på någon typ av botten.

Om du inte tror på teknologin så kan detta mycket väl vara den slutgiltiga kraschen som Bitcoin aldrig återhämtar sig ifrån och då är det ju dumt att hoppa på ett sjunkande skepp.

Vad tror du själv?
Citera
2013-12-07, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn

Det beror helt på om du har så mycket pengar att du inte bryr dig om du förlorar.

Kortsiktigt dvs.
Citera
2013-12-07, 09:52
Medlem
Går det att köpa bitcoins och få de överförda till sin wallet på helgen?
Citera
2013-12-07, 10:00
Medlem
Det här säger en del från Bitcointalk.org https://bitcointalk.org/index.php?topic=360807.0

"Quote from: AnonyMint on Today at 07:31:04 AM
So apparently 80% realize and up to 20% are willing to panic.

So this is how the concentration of ownership in Bitcoin possibly increases, as the weak hands pass it to the strong hands.

Yes. This is how pigs get slaughtered."
Citera
2013-12-07, 10:03
Medlem
This is Sparta!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in