2013-09-03, 18:12
Medlem
Om det registrerades att pengarna gick till kapiton från mitt bankonto runt 10 imorse, hur lång tid brukar det ta innan de dyker upp på sidan?
Har gjort överföringar flera gånger tidigare och har för mig att de åtminstone dök upp samma dag? (Alltså efter den obligatoriska "bankdagen")
Kan det ta flera dagar? Någon som varit med om det?
Citera
2013-09-03, 18:26
Medlem
BattleSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blippbloppmusik
Om det registrerades att pengarna gick till kapiton från mitt bankonto runt 10 imorse, hur lång tid brukar det ta innan de dyker upp på sidan?
Har gjort överföringar flera gånger tidigare och har för mig att de åtminstone dök upp samma dag? (Alltså efter den obligatoriska "bankdagen")
Gjorde en banköverföring igår kväll vid 19-tiden, de har ännu inte dykt upp på kapiton. Har alltid tagit en bankdag för mig innan, alltså borde de varit inne nu. Läste i en annan tråd att det har strulat med kapiton på sistone, typ att folk har fått vänta i nästan två veckor, så jag har mejlat honom men inte fått något svar. Suttit och uppdaterat kapiton och min mejl hela jävla dagen. Skitsegt.
Citera
2013-09-03, 18:41
Medlem
BattleSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blippbloppmusik
Citat:
Ursprungligen postat av BattleSmurf
Gjorde en banköverföring igår kväll vid 19-tiden, de har ännu inte dykt upp på kapiton. Har alltid tagit en bankdag för mig innan, alltså borde de varit inne nu. Läste i en annan tråd att det har strulat med kapiton på sistone, typ att folk har fått vänta i nästan två veckor, så jag har mejlat honom men inte fått något svar. Suttit och uppdaterat kapiton och min mejl hela jävla dagen. Skitsegt.

Ah, nu trillade pengarna in! Var lite orolig där ett tag
Citera
2013-09-03, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleSmurf
Ah, nu trillade pengarna in! Var lite orolig där ett tag

Haha! Samma här!
Skål!!!
Citera
2013-09-03, 20:30
Medlem
ja det kanske var att ta i lite men jag visste inte hur seriöst företaget var och fick ingen hjälp från dem. men nu är det löst har snackat med dem
Citera
2013-09-04, 20:38
Medlem
StayPositives avatar
Vilken sida brukar ni köpa bitcoins från?
Citera
2013-09-04, 22:56
Medlem
Sammanfogade ämnen / mod
Citera
2013-09-05, 07:40
Medlem
stefffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayPositive

Kapiton.se, btcx.se
Citera
2013-09-05, 18:52
Medlem
g0dspirits avatar
om man vill överföra pengar från kaption till Sr, hur gör man då? hittar ingenstans
Citera
2013-09-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayPositive

localbitcoins.com

Där kan du köpa av privapersoner både med cash och banköverföring. Det går lite fortare än att göra en bg-överföring till ex kapiton..
Citera
2013-09-06, 07:36
Medlem
kattpilotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
om man vill överföra pengar från kaption till Sr, hur gör man då? hittar ingenstans

1. Klicka på uttag
2. Skriv in din silkroadadress i Ta ut Bitcoins Adress:
3. Klicka på uttag
4. Vänta 1h
5. Shoppa loss
Citera
2013-09-06, 21:11
Medlem
Swecans avatar
Vilken är sidan som folk använder sig utav?den bästa bitcoins
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera