Citat:
Ursprungligen postat av
MellowHigh
EDIT: Hittade svaret på min förra fråga så jag passar på att ställa en ny. Om jag vill handla något för säg 1000 kr och jag köper bitcoins för de pengarna, hur skulle en eventuell sänkning i värde efter att jag köpt mina bitcoins påverka detta? Kommer priset på det jag vill handla att justeras i enlighet med sänkningen eller har jag helt plötsligt för lite pengar? Hoppas att ni förstår vad jag menar.
Köp alltid bitcoins för en hundralapp extra, ifall Coinsen rasar så e de jobbigt när man får vänta 2 dagar på den sista 50 lappen som kan bli 200 eftersom aktien kan hinna sjunka mera, så så gör jag i alla fall. kastar alltid in en hundring extra och sen köper jag det jag ska snabbt sen när jag e klar låter jag mina "rester av bitcoins" ligga kvar så slipper jag en extra hundring varannan överföring. om vi snackar om överföringar på under 5000 kr... annars vet jag inte vad dom tar för avgifter...
mitt råd, sätt alltid in 100 extra, du kan hitta nåt mer kul du vill ha i värsta fall om du får en hundring över