2013-04-25, 09:23
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det lustiga är att Paypal är minst 99% seriösare än Mt Gox och hela bitcoinponzimaffian kombinerad så Jag undrar vad du tror de skulle kunna förstöra när det gäller Bitcoins? Nu lär väl iofs PayPal knappast vilja börja med Trojanvalutan men gör de det så lär det knappast bli sämre.

Vänligen sluta lägg mediokra och tillintetsägande ord i min dregglande mun.

Jag använder givetvis inte mtgox.

Men tycker du att paypal är ett trevligt alternativ för internetztransaktioner, så kör på för all del din ofrihetlige konservative fan. Det blir säkert bra.
Citera
2013-04-25, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Vänligen sluta lägg mediokra och tillintetsägande ord i min dregglande mun.
Jag har inte lagt några ord i din mun så du kan lugnt dregla vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Men tycker du att paypal är ett trevligt alternativ för internetztransaktioner, så kör på för all del din ofrihetlige konservative fan. Det blir säkert bra.
Jag är varken ofrhetllig eller fan.
Paypal är en säkrare, smidigare, seriösare, stabilare och faktiskt friare och mindre korrupt tjänst än BTC så tagga nedåt..
Citera
2013-04-25, 10:24
Medlem
Bigtimepommess avatar
Paypal suger.. Dom är giriga rackare... Funkar bra om man ska bara betala via dom, men om man har eget konto och ska ta ut pengar till bankkonto så är det åt hellvete.

Så enkelt att sätta in, men att ta ut då jävlar. Och om du gör något "fel" vid överföring till ditt bankkonto så tar dom en avgift varje gång. Även fast jag skrev in exakta uppgifter, trippelkollade och läste hur andra gjort, fick jag fel och dom snodde bara mer pengar av mig. Avslutade mitt konto där för fy fan i hellvete vilket jävla bluff och båg de är alltså!
Citera
2013-04-25, 10:54
Medlem
oyvindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigtimepommes
Paypal suger.. Dom är giriga rackare... Funkar bra om man ska bara betala via dom, men om man har eget konto och ska ta ut pengar till bankkonto så är det åt hellvete.

Om Paypal börjar sälja BTC så man kan köpa BTC för "ppUSD" där så är det extremt bull BTC, alla som har ppUSD kommer köpa BTC så dom kan få sina pengar ut ifrån PrayPal. På OTC-marknaden använder alla "ppUSD" som PrayPal USD efter som det är en skillnad på PrayPal USD och vanlig USD: Man får inte USD eller andra pengar ut ifrån PrayPal så PPUSD har mindre värde.
Citera
2013-04-25, 10:59
Medlem
Någon som vet hur lång tid det tar för bitcoinsen att ramla in på kapiton efter att insättning har gjorts?
Citera
2013-04-25, 11:14
Medlem
oyvindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cairon
Någon som vet hur lång tid det tar för bitcoinsen att ramla in på kapiton efter att insättning har gjorts?

6 confirmations i blockchain.
Citera
2013-04-25, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oyvinds
6 confirmations i blockchain.
sorry, märkte nu att jag skrev fel. De jag menade var om någon vet hur lång tid tar det innan pengarna(sek) kommer in på kapiton kontot efter insättning genom bankgiro.
Citera
2013-04-25, 11:42
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cairon
sorry, märkte nu att jag skrev fel. De jag menade var om någon vet hur lång tid tar det innan pengarna(sek) kommer in på kapiton kontot efter insättning genom bankgiro.
Brukar komma in dagen efter insättning vid 17~ Men för man över tidigt på morgonen kring 09.00(?) så kan man ha turen att få det samma dag =)
Citera
2013-04-25, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigtimepommes
Inte om man själv är seriös.
Citera
2013-04-25, 13:52
Medlem
Hej!
Någon som kan tipsa om ett bra och säkert ställe att köpa LITECOINS ? Känns som att det skulle vara ett bra läge nu att investera, med tanke på att mtgox förmodligen kommer att öppna handel för de små söta mynten....?
Citera
2013-04-25, 15:18
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssukram
Hej!
Någon som kan tipsa om ett bra och säkert ställe att köpa LITECOINS ? Känns som att det skulle vara ett bra läge nu att investera, med tanke på att mtgox förmodligen kommer att öppna handel för de små söta mynten....?

Användbar sidan, https://btc-e.com/

Har även bitcoin och går sällan ner till skillnad från Mt.Gox
Citera
2013-04-25, 15:53
Medlem
Kan man verkligen handla bitcoins med paypal och Visa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in