2013-04-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Fyfan för paypal. Dom kommer hitt något sätt att förstöra eller fucka upp det. Allt paypal rör vid blir till den vidrigaste av avföring. Hoppas innerligt att dom håller sig långt borta från btc.

Amen amen amen. Paypal är ett av få företag som jag verkligen total vägrar att använda.
Citera
2013-04-24, 18:21
Medlem
Zeeeeetas avatar
Otroligt klyven att handla nu med tanke på alla svängningar som uppstått under den senaste tiden. Bör man slå till nu när det står uppe på 1000 sek?
Citera
2013-04-24, 19:04
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeeeeta
Otroligt klyven att handla nu med tanke på alla svängningar som uppstått under den senaste tiden. Bör man slå till nu när det står uppe på 1000 sek?
Vad är ditt syfte?
Citera
2013-04-24, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeeeeta
Ja, absolut.
Citera
2013-04-24, 23:42
Medlem
oyvindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
If you can't beat them, join them:
http://www.bloomberg.com/video/paypa...jHAJGNB6w.html (börjar vid ~2:45)

Ja för jag litar på PrayPal tillräcklig till å placera mina BTC där - NOT.

Doms Slagord: PrayPal - Pay That We Don't Freeze Your Account And Take Your Money For No Apparent Reason!
Citera
2013-04-25, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Fyfan för paypal. Dom kommer hitt något sätt att förstöra eller fucka upp det. Allt paypal rör vid blir till den vidrigaste av avföring. Hoppas innerligt att dom håller sig långt borta från btc.
Det lustiga är att Paypal är minst 99% seriösare än Mt Gox och hela bitcoinponzimaffian kombinerad så Jag undrar vad du tror de skulle kunna förstöra när det gäller Bitcoins? Nu lär väl iofs PayPal knappast vilja börja med Trojanvalutan men gör de det så lär det knappast bli sämre.
Citera
2013-04-25, 00:58
Medlem
oyvindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det lustiga är att Paypal är minst 99% seriösare än Mt Gox

Dig om det. Sök efter "Paypal account freezed" och se hur många som har haft problem där och pröva göra det samma med "MtGox account freezed".

Jag litar på BTC-tjänster som Kapiton, BFX och MtGox men jag litar inte på PrayPal tillräcklig till å sätta en enda dollar där.
Citera
2013-04-25, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oyvinds
Dig om det. Sök efter "Paypal account freezed" och se hur många som har haft problem där och pröva göra det samma med "MtGox account freezed".
Jag litar på BTC-tjänster som Kapiton, BFX och MtGox men jag litar inte på PrayPal tillräcklig till å sätta en enda dollar där.

Jajaja Mt Gox är så seriösa serru http://gizmodo.com/5813622/bitcoin-p...ing-site-mtgox

Du får gärna lita på dessa pajaser som inte ens kan få sin webplata att fungera tillfredsställande un ens medelhårt tryck. Själv litar jag på stabilare och seriösare aktörer.

Har själv aldrig haft problem med Paypal, har funkat klockrent och snabbt men så har jag inte bluffat vare sig paypal eller folk jag köpt/sålt heller.
Citera
2013-04-25, 03:20
Bannlyst
kapiton nere
Citera
2013-04-25, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harman-Smith
kapiton nere

Tekniskt strul, inget allvarligt. Håller på med felsökning men är osäker på hur lång tid det kommer ta. Som det ser ut nu verkar felet ligga hos mitt ddos-skydd, inte mycket jag kan göra åt det mer än att vänta
Senast redigerad av Kapiton 2013-04-25 kl. 05:13.
Citera
2013-04-25, 05:15
Medlem
oyvindss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapiton
Tekniskt strul, inget allvarligt. Håller på med felsökning men är osäker på hur lång tid det kommer ta. Som det ser ut nu verkar felet ligga hos mitt ddos-skydd, inte mycket jag kan göra åt det mer än att vänta

utgår ifrån att du redan har kollat om du har givit cloudflare rätt IP? fungerar serverburken din direkt om du sätter IP ditt och kapiton.se i /etc/hosts och går dit direkt?

Andra som har problem nu: https://bitcoin-central.net/

"We have been compromised, please do not send any funds to your wallet.

A few hundred BTC have been stolen, we will cover it fully."

Bäst å ha en cold wallet och inte för mycket på sin hot wallet..
Citera
2013-04-25, 05:52
Medlem
Citat:
utgår ifrån att du redan har kollat om du har givit cloudflare rätt IP? fungerar serverburken din direkt om du sätter IP ditt och kapiton.se i /etc/hosts och går dit direkt?

Japp, där är inga problem. Har egentligen helt uteslutit problem på min sida, kommer förmodligen avaktivera Cloudflare, fast det blir ganska meckigt... Kanske väntar tills de åtgärdar problemen.

Citat:
Andra som har problem nu: https://bitcoin-central.net/

"We have been compromised, please do not send any funds to your wallet.

A few hundred BTC have been stolen, we will cover it fully."

Kan kanske glädja mig åt att andra har större problem än mig just nu.

Citat:
Bäst å ha en cold wallet och inte för mycket på sin hot wallet..

Det är det minsta man kan begära.

edit: Sådär, då var problemet åtgärdat. Tills vidare.
Senast redigerad av Kapiton 2013-04-25 kl. 06:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in