Citat:
Ursprungligen postat av l0wkey
aa sitter nämligen på 3.45 btc som jag köpte för 1930, kan sälja för ca 2k men funderar på om jag ska hålla under natten tills jag vaknar vid kl 7 imorn
Snitt 560 SEK / $88, du kan säkert sälja med vinst i morgon bitte.
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag gillar inte att kapiton har högre priser samt att orderdjupet är för tunt där, därför funderar jag mest på mtgox.
Det beror på når och hur du köper. Om du köper på best ask så får du dyrare pris än om du väntar på best bid eller lägger bids långt ner i boken.
Jag har köpt BTC på Kapiton under MtGox spot fler gånger. Det beror på om marknaden går snabbt upp eller ner, når MtGox går upp snabbt är det ofta asks på Kapiton inte drar sig och du kan köpa under spot. Går MtGox snabbt ner är det ofta någon som får panik och dumpar långt ner under spot.
Med Kapiton är det också så att om du skickar SEK med banköverföring idag så har du cash hos Kapiton i morgon. Vill du handla hos MtGox måste du bli verifierad. Det tar tre veckor. Sen tar det någon dager å få cash in til MtGox.
Orderdjupet är någon gånger tunt, men inte alltid. Och betyder inte alltid så mycket, du vet inte hur många som sitter klara till å köpa / sälja om någon lägger bids / asks i spreaden.
Citat:
Är det inte bättre att köra med USD?
Vill du ha cash in till MtGox så kan du skicka USD, men det kostar mycket mer. EUR koster dig 10PLN å sätta in, å skicka USD kostar mycket mer.
Citat:
Jag tolkar det som köptillfällen om kursen går ner till 74, 68 eller 54 för att köra upp mot 81-85. Når det över 85 bryts motstånd och då kan det gå vidare.
Det är så jag tolkarr det iaf, var läste du det?
Det är så jag tolkarr det iaf, var läste du det?
#bitcoin-analys @ freenode.
På mellan-kort sikt är vi i bullmodus nu efter en solid low,
http://www.sierrachart.com/image.php?l=1366070195127.png