2021-12-17, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlelife
Kan du vara snäll o posta en bild?
https://ibb.co/XykFZXS
Citera
2021-12-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dijah
Haha jävla lögnhals.
De enda som påstår att familjemedlemmar till Tati efterlyser honom på Facebook är Blattelitos kompisar på ”Wildsverige”. Finns inga andra belägg på att familjemedlemmar efterlyser honom, du får gärna motbevisa mig med en skärmdump.😘
Inte mitt fel att din pojkvän saknas förövrigt finns det tråd om hans försvinnande (FB) Tati Ali-Khan från Göteborg försvunnen i Marbella Spanien sedan 2021-12-08
Citera
2021-12-17, 15:52
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Är det inte helt rubbbat att Sverige inte lämnar ut ledaren för släkten till Libanon? Han är ju dömd till döden där för att han mördade en 10barns mamma. Anledningen han flydde hit var för att han påstod att militären ”tortera” honom. Men…. Vafan. I Guantánamo torterade man fångar också, inte fan skulle vi väl låta folk fly därifrån och bo helt fritt i Sverige och ovanpå det leva som rövare? Dom hade ju åtminstone satts bakom lås och bom.

Dom skyldiga bakom 9/11 sitter på Guantánamo och dom blev torterade. Ska vi ta hit dom? Dom blev ju torterade. De e ju synd om dom. Dom borde få leva fria på våra gator och bilda klaner här.

Eller har jag missat något? Varför är det inte en gigantisk rubrik och skandal att den här gubben tillåts husera i Sverige?

pucko googla dancing israelis
Citera
2021-12-17, 15:54
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Ska vi vara tacksamma då?

precis...var det inte dom som låg bakom mordet på någon semmo för 6 månader sen för övrigt
Citera
2022-03-01, 16:17
Medlem
Finns Ali Khan klanen endast i Göteborg?, har inte de kopplingar till skåne?
Citera
2022-03-07, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpha198
Finns Ali Khan klanen endast i Göteborg?, har inte de kopplingar till skåne?

Dom finns lite över allt i sverige men i skåne så har dom stark kopplingar till fakhro familjen eftersom dom är släkt med varann
Citera
2022-03-08, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerhatare1996
Dom finns lite över allt i sverige men i skåne så har dom stark kopplingar till fakhro familjen eftersom dom är släkt med varann

Hur är deras relation med Fakhro Familjen som är flera hundra i Malmö, hjälper de varandra i konflikter och liknande?
Citera
2022-03-08, 21:17
Medlem
Sp1dermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpha198
Hur är deras relation med Fakhro Familjen som är flera hundra i Malmö, hjälper de varandra i konflikter och liknande?

Citat:
Ali-Khan Klanen från Libanon, med ursprung i Mardin-provinsen i Turkiet, är verksam i Angered i Göteborg. Klanen räknar 120 medlemmar i Sverige och är även en av de mer kända i Nordrhein-Westfalen och Berlin i Tyskland. Trettio av medlemmarna i Angered har under en tvåårsperiod varit föremål för mer än 200 brottsutredningar som rörde mord, narkotikahandel, beskyddarverksamhet och bedrägerier med socialbidrag. Klanens lokala inflytande blev uppmärksammat efter det att den upprättat vägspärrar i Hjällbo centrum och Hammarkulletorget 2020 för att skydda sig mot en klan från Backa, som den låg i fejd med. Ali Khan-klanen är även allierad med Fakhro-Släkten i Malmö.

Allierad med Fakhro-Släkten enligt Wikipedia artikel

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Släk...inellt_nätverk
Citera
2022-04-25, 02:11
Medlem
Hur mycket brott begår verkligen AK?
Citera
2022-06-09, 21:32
Medlem
Varför tar inte snuten alla som heter ali khan och kastar ut dem? Finns det svenskar som är emot att man deporterar alla kriminella asociala missanpassade?

Min andra fråga: säg att nån råkar köra in med sin bil i nån jävla "alikhan"s bil, vad händer då? Eller om nån unge typ klottrar på deras pizzerior? Eller om nån bråkar med en alikhan om något. Slår de dem då eller utpressar eller? Hur ofta hamnar vanliga svensson i problem med denna flock?

Tillåts dessa att styra stadsdelar, och polisen gör ingenting alltså?

Tänk att nåt som kan lösas så enkelt: ut med alla som heter alikhan bara... kan daltas med så mkt??
Senast redigerad av Grumbo 2022-06-09 kl. 21:36.
Citera
2022-06-26, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RodiAlsaadi
Okej jag är golare, nöjd?? Orkar inte mer.. Bryr mig inte längre.
Abdelbaset är stööööörsta horungen och du sitter och skryter på hans namn? Han är en man med en pussy

Hur skaru ha de ? Golade du eller inte?.

Du skriver;
Jag golade inte... läs mina papper

Och sen skriver du

Jag golade tillbaks när en snubbe golade på mig 😂

Antingen golade du eller inte.
Citera
2022-06-26, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommybirka
Alikhan är shia-muslimer som Hizbollah och Assad. Vänta tills de faller i Syrien och Libanon så kommer Alikhan få kuk i Libanon när sunniterna tar över. Hizbollah har goda kontakter med Alikhan, Al-Zein, Miri, Darwish m.m.
Din efterblivna tommy. Både al-Zein och alibajs är sunniter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in