2021-10-18, 22:24
Medlem
Såg filmen Bac Nord på Netflix och kom att tänka på Ali Khan och liknande drägg.
Inte världens bästa film, men verklighetsbaserad och visar hur samhället står maktlösa inför dessa parasiter. Filmen handlar mestadels om en förort till Marseille och hur de kriminella styr och polisen fogar sig. Sverige är redan där men bara som ett embryo, kommer bli mycket värre.
Citera
2021-10-24, 00:01
Medlem
AK familjen har enligt mig förhindrat en massa skjutningar genom sitt medlande här i BG
Citera
2021-10-24, 22:22
Medlem
Hur är övriga Ali Khan familjer bosatta i Angered (tex de med pakistansk bakgrund) kopplade till huvudmannen?
Citera
2021-10-25, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonjon19
AK familjen har enligt mig förhindrat en massa skjutningar genom sitt medlande här i BG

Lmao är du en förspråkare för deras gäng? Fuck you. Låt SD skicka ut er horungar.
Citera
2021-11-03, 17:25
Medlem
Någon med fup gällande misshandeln och skottlossningen mot rapparen Aden som har med alikhan att göra. Det senaste gp lagt ut om familjen?
Citera
2021-11-03, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Såg filmen Bac Nord på Netflix och kom att tänka på Ali Khan och liknande drägg.
Inte världens bästa film, men verklighetsbaserad och visar hur samhället står maktlösa inför dessa parasiter. Filmen handlar mestadels om en förort till Marseille och hur de kriminella styr och polisen fogar sig. Sverige är redan där men bara som ett embryo, kommer bli mycket värre.

Serien 4Blocks är även ett hett tips.
Citera
2021-11-07, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonjon19
Ska vi vara tacksamma då?
Citera
2021-11-07, 15:38
Medlem
BaraMigSjalvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Ska vi vara tacksamma då?

Ja det tycker jag absolut att vi ska vara!
Det är så mycket dyngsnack om familjen, dömda av media och värsta hetsjakten på dom efter alla skriverier!!
Att dom sen reagerar på all skit är väl inte konstigt!?
Dom är väl inte guds bästa barn, men vem fan är det…
Använd spegeln & inte kikaren när du letar efter fel!
Citera
2021-11-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraMigSjalv
Ja det tycker jag absolut att vi ska vara!
Det är så mycket dyngsnack om familjen, dömda av media och värsta hetsjakten på dom efter alla skriverier!!
Att dom sen reagerar på all skit är väl inte konstigt!?
Dom är väl inte guds bästa barn, men vem fan är det…
Använd spegeln & inte kikaren när du letar efter fel!

Herregud.
Citera
2021-11-26, 19:58
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Tror ni Sverige hade haft mer eller mindre skjutningar om Ali Khan hade varit fler medlemmar och konhrollerat fler områden?

Ointressant. 2 fel ger inte 1rätt. Det som erkligen betyder något är att Sverige hade mindre skjutningar INNAN Ali Khan kom till Sverige.

Dessa s.k släkter som livnär sig på kriminalitet är på många sätt mycket mer patetiska, omoraliska och parasiterande än "vanliga" gängkriminella. Dessa består av unga killar som vill upp. Som åtminstone vill någonting med sina liv och visar lite kreativitet. Släkterna består av slödder, lata zigenare. Feta Medelålders män och kvinnor med lågt iq som egentligen skulle skämmas ögon ur sig att tillhöra en sån samling dysfunktionella loosers.

En fjortis är per definition hjärndöd. Lägg därtill en fjortis som är drogmissbrukande psykopat eller sociopat och starkt influerad av dysfunktionell MENA kultur så är det enligt min mening inte alls konstigt utan tvärtom fullt naturligt att vi får problem i orten med gängkriminella. Vuxna mogna stabila människor i släktnätverket däremot har ingen som helst ursäkt för sitt kriminella och dysfunktionella beteende.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2021-11-26 kl. 20:14.
Citera
2021-12-16, 23:27
Medlem
Protienpulvers avatar
https://ibb.co/Rj1rfQj

Vad tror ni om detta?
Citera
2021-12-16, 23:55
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver