2019-06-14, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmexX
Den ena bor 1 hus ifrån mig dom är oftast shyssta så länge du visar respekt mot dom gör du inte det då jävlar ungefär...

Klaner brukar vara schyssta. Lojalitet och vänskap är det de baseras på. Kanske för de dig t.o.m. någon tjänst. Men då förväntar de sig en gentjänst någon dag.
Citera
2019-06-14, 18:17
Medlem
crawlys avatar
Det vore väl praktiskt om man kunde hitta ett sätt att stänga ner den här sortens kriminella familjeföretag.
Citera
2019-06-14, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurdoman
Bra desi, då är vi överens. Jag förstår att du pissar i brallan när du ser att kan utplåna dina favoritgäng. Som du sa "De är inte mäktiga" hahahahahhahaha, ne din mamma är mäktig bara.

Nej, jag är ingen talesman, men jag tycker de är intressanta. Jag känner inte familjerna. Men jag har vänner som känner några av dem.

Visst det mesta kanske står på google, men då vet vi ju sanningen.

Jag fattar inte varför alla tror att Dano acar är så tung. Han är ju en mes.

Och jag är kurd, de är araber, (De kallas libanesiska kurder pga de är statslösa).
Så det är bara ett intresse jag har, de kom till Tyskland för mindre än 30 år sedan och är mäktigast i ett helt land + väldigt mäktiga i flera andra länder.

Kurd är inte arab, du e inte en kurd! Ingen kurd skulle kalla sig arab. Två helt olika etniska grupper, kurder är närmare besläktade med armerner typ.
Du snackar bara massa skit
Citera
2019-06-14, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofenshuvudbry
Rassarna brukar ju annars förespråka kärnfamiljen men som vanligt är konsekvensen inte det första som rassen använder sig av.
Ja så är det. Men jag undrar om inte de här har utvidgat begreppet familj. I Sverige säger vi släkt och inte familj
Citera
2019-06-15, 00:03
Medlem
Gud vad löjligt statsmakten kan när den så önskar skicka alla kriminella ligor under jorden, den har tiotusentals utbildade poliser, yrkessoldater och officerare och hundratusentals skjutglada hemvärnare, en underrättelsetjänst, flotta och flygvapen.

Den som håller i statsmakten kommer alltid vara ”coolast” och ha mest makt.

Dessa loser-gäng är beroende av lag och ordning.. släng in anarki i ett land och dom blir lika maktlösa som alla andra. Dom kommer då ha vapen men dom kommer aldrig kunna ta statsmakten över landet.....
Citera
2019-06-15, 01:08
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Nej inavlade libaneser

De är inte ens libaneser, snarare statslösa inavlade horunge-palestinier.
Citera
2019-06-15, 01:19
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claremont1
Bilal som blev huggen i Angered.
Koppling till Kublai khan?
Citera
2019-06-15, 03:20
Medlem
Buskalles avatar
Detta är en av demokratins baksidor att alla har rätt till en rättvis prövning är själv gammal betongsosse även om det börjar knaka rejält i fogarna . Att dessa kräk skall behandlas som om de är några typ statsmän gör mig helt galen nån djävla analfabet som betraktas som typ gudfadern javisst denna typ av män är jättesmarta tills det kommer en 10 åring och ifrågasätter dem blir bara så djävla less på detta svammel om respekt hit och dit . Finns bara ett sätt att komma tillrätta med detta slödder koppla in strömmen och börja förhöret därefter omedelbar utvisning jag tror knappast att vi kommer att sakna dessa kräk
Citera
2019-06-15, 04:27
Medlem
Hörde att en från Ali Khan åtalades för grov misshandel av en somalier som skedde förra året i Göteborg, vet dock inte vad utgången av målet blev.
Citera
2019-06-15, 06:03
Medlem
encephalizations avatar
Araber är semiter, kurder är indoeuropeer. Ali-Khan är Mhallami (araber). De kan försöka kalla sig kurder (och så ovisshet) men faktum är att de är mer besläktade med judar än med oss.
Citera
2019-06-15, 09:34
Medlem
Det blir bara litet skrap på ytan. Gubbskrället åker i bästa fall in något år men högst troligast frikänns han om det går till rättegång. Det har hittats vapen i en lokal han förfogar över, men advokatyren kan smula sönder åklagarens argument genom det självklara påståendet, att detta har gubbskrället inte känt till och om han hade gjort det skulle han omedelbart kontakta polisen. Omöjligt att inte fria.
Den här breda hydran kommer som amöban att fortsätta sprida sig genom delning och rättssamhället står totalt försvarslöst mot den.
Citera
2019-06-15, 11:37
Medlem
OG81s avatar
Vet inte men låter som ett gäng man gärna skulle se ÅKA HEM!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in