2011-08-17, 22:34
Medlem
grabben . okej du menar att det jag säger ä skit snack .. om du vet så mycket berätta då varför
AB..l ali-khan blev stabbad i frölunda
Citera
2011-08-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Du har inte koll på något grabben. Du sitter här och sjunger ut som en liten fitta, vet precis vilken typ du är.

säg då varför Abd.. ali-khan blevknivhuggen. om du vet så mycket eller han kanse högg sig själv. både du o jag vet vad som hände om nu du vet så mycket.
Citera
2011-08-21, 00:14
Medlem
"Gör Abdel Alikhan till kung av Sverige"
Citera
2011-08-21, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
säg då varför Abd.. ali-khan blevknivhuggen. om du vet så mycket eller han kanse högg sig själv. både du o jag vet vad som hände om nu du vet så mycket.

Vet du vem som knivhögg honom? Ja, gå och fråga honom isåfall vad konsekvenserna blev. För av mig får du inget du inte vet.
Citera
2011-08-21, 00:34
Medlem
Citat:
Vet du vem som knivhögg honom? Ja, gå och fråga honom isåfall vad konsekvenserna blev. För av mig får du inget du inte vet.

om det nu har hänt något som jag inte vet så okej. men vad hände bmc och x-team när dom slog på lill abdel på hällby när han backade upp asir. det sjuka är att det var en asir kille som högg hans kusin i frölunda inan abdel fick på skallen. stå inte här nu och säg att det har hänt bmc något. för det vet jag att det inte har hänt
Citera
2011-08-21, 18:04
Medlem
Citat:

historian om gap 3 på natten e bara påhitt , det blev inte så mycket konsekvenser för att just A.A var den som hade gjort fel
Citera
2011-09-06, 10:33
Medlem
lysnna här burgerkingmc detta är Abdul alikhan.jag och du kan träffas och ta med dig din fitt aschir som springer från en kille helt ensamm och skriker din psykopat.så kan jag bevisa vem som har makt jag ? dom jag gillar inte o prata jag är ingen luffare som dom har familj och två barn att hand och jobbar men när det behövs så är jaag redo! skriv upp ditt nummer vem du nu är alla kan prata skit bakom en skärm.Abdul alikhan
Citera
2011-09-06, 10:56
Medlem
sen att Abdel alikhan det är skitsnak att han fick stryck det va han som slog dom bmc dom finns inte änns mer dom blev jagade i gårdsten med auotimat vapen ringde polisen och bad om hjälp.sen en grej kan jag säga om aschir om dom är så tuffa hur kommer det sig att en utav våra bröder åkte ditt han va full utröstad med sin mc prata inte för makt grabben en tuff person idag de han som håller sig lugn tills det behövs inte gappar som en hund.
Citera
2011-09-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali4
sen att Abdel alikhan det är skitsnak att han fick stryck det va han som slog dom bmc dom finns inte änns mer dom blev jagade i gårdsten med auotimat vapen ringde polisen och bad om hjälp.sen en grej kan jag säga om aschir om dom är så tuffa hur kommer det sig att en utav våra bröder åkte ditt han va full utröstad med sin mc prata inte för makt grabben en tuff person idag de han som håller sig lugn tills det behövs inte gappar som en hund.

det var bmc som var öppe i gårdsten och jaga dom med automat vapen. och bmc o x-team finns kvar i stan jag har sätt flera st.

och ärligt talat så fick visst abdel stryck på hällbyanstalten.

en sak jag inte fattar varför va abdel med asir och fick stryck av bmc på hällby när du bråka med asir här i gbg. håller ni inte ihop eller. bara undra
Citera
2011-09-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
det var bmc som var öppe i gårdsten och jaga dom med automat vapen. och bmc o x-team finns kvar i stan jag har sätt flera st.

och ärligt talat så fick visst abdel stryck på hällbyanstalten.

en sak jag inte fattar varför va abdel med asir och fick stryck av bmc på hällby när du bråka med asir här i gbg. håller ni inte ihop eller. bara undra

Du e största glappkäften på denna sida. Du vet mkt men inte så mkt som du tror din glappkäft.
Om du e så snabb att prata om folk 24/7 säg då vem du är!
Citera
2011-09-06, 15:17
Medlem
lysnna här abdel alikhan va redan vän med dom innan jag slog dom så efter att jag o asir bråkade så va det inte så att han vallde dom före sitt kött o blod du kanske är sån att du tror andra är det din lille fjant jag säger till dig vem jag är men det gör inte du så sluta skriva istället fjant.
Citera
2011-09-06, 19:56
Medlem
Alikhan

Bråket i Frölunda löstes på ett enkelt sätt p.g.a:

Dom visste inte vem jag va när vi bråka, och jag visste inte vem dom va heller, skulle dom ha bråkat med mig och vetat vem jag va, då skulle de slutat på ett annat sätt.
Samt att ledaren i Asir är vän till äldre i min familj, sånna bråk kan hända ibland mellan bröder och då löser vi det oftast på ett finare sätt.

Angående bråket med Abdel på hällby, du kan inte komma och säga att han har fått stryk, sanningen är att det var han som hoppa in i deras avdelning och attackera dom, han hoppa in ensam som en man mot 9, och han kom ut som en man.

Om du vill veta om vi är tuffa eller inte, kontakta mig på inbox så kan vi träffas.
Senast redigerad av Ali4 2011-09-06 kl. 20:50. Anledning: felstavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in