2012-02-14, 16:19
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bryggenz
tycker att dom spelar verfr mycket blir lite sm tntig och frutsgbar.
Men har ju visserligen bara gtt ett avsnitt s man fr vll hlla ut. stort plus till Ove

Du fr grna frklara fr mig vad Ove gjorde som var roligt?
Citera
2012-02-14, 20:28
Medlem
meister2002s avatar
Gjorde som ngon av fregende talare - sg UK Office..
Kontoret sg och suger apkuk..precis som den amerikanska versionen..
S jvla kassa manusfrfattare som rippade rakt av..skit samma om det r Ove Sundberg..
Citera
2012-02-15, 22:50
Medlem
Cristuphers avatar
Ska absolut ge serien en chans, trots att jag fick smlla mig i ansiktet flertal gnger under frsta avsnittet s lskar jag konceptet och det r tillrckligt fr mig. Hade hyffsat hga frvntningar infr serien faktiskt, tycker Sverige kan f till vldigt roliga tv-serie ibland, solsidan etc. Riktigt synd att de ska kopiera US, det kan nd inte komma upp till den nivn s varfr frska. Ove r den nda starka karaktren hittills, Viking var dock jvligt kul i extra klippet, men i avsnittet s frskte han alltfr mycket. Den svenska "Jim" (rsten till svampbob) knns s jvla fel bara, samma med den svenska "Pam".
Juste gillar nd "Toby" karaktren han som skulle bli sparkad men blev det inte, kndes lite Toby ver han. Idun eller "Jan" var riktigt jvla fel, sen "Roy" killen var vll whatever.
Jim busar med Dwight konceptet frsker de ta, och det ser ut att faila stort. Tror att de kommer bli bttre dock.
Citera
2012-02-16, 00:22
Medlem
ddsknivens avatar
Det enda som var snudd p roligt var ju nr dorsin brjade hetsa om hur mycket han hatade LAS. Resten var ju skit rent ut sagt.

Och Gervais r en av tidernas strsta geni vad gller humor, det r ren och skr fakta
Citera
2012-02-16, 09:28
Medlem
Fan va trtt man r p Ove Sundberg vid det hr laget! Synd att Dorsin (som r en vldigt duktig skdis) skulle f sn hybris efter sin nya folkkrhet och tjata ut karaktren totalt.

Fr vrigt s var serien hgst medioker. Frutom ngra anstrngda skratt (dem som man skrattar nr man verkligen vill att ngot ska vara roligt), s kom jag max upp i 1-2 helt kta skratt. Och de var pga bjrn gustafsson som var den enda som bjd p lite humor, tycker fortfarande han r strtskn alla andra sg.
Citera
2012-02-16, 09:44
Medlem
Mr Andersons avatar
Jag sg frsta avsnittet och rknade med att det skulle vara en blek och flshurtig kopia av Ricky Gervais msterverk. Tyvrr fick jag rtt och jag kommer inte att se fler avsnitt.
Citera
2012-02-16, 11:50
Medlem
Tyckte serien var helt okej, skrattade nr han skulle skriva ut frn sin iPad.
Citera
2012-02-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Det stmmer skert att han r det, men hans insats var lngt ifrn s skrmmande dlig som en lsning i den hr trden kan f en att tro.

Bjrn Gustafsson r en urusel skdis, han kan verkligen inte agera alls. Nu har jag inte sett serien men man marker ju redan p trailerna som rullar med jmna mellanrum att han spelar s otroligt onaturligt s det finns inte. Gareth i den brittiska r ju helt genial, fr det finns verkligen folk som r som honom.
Karaktren i Kontoret verkar ju ha noll sinnesnrvaro.

Hller med dig om att ven Dorsin verkar vara riktigt usel i denna, men jag var inte jttesld p solsidan heller som resten av vrt avlnga land. Synd, fr Dorsin r helt otroligt bra i sitt rtta element.
Citera
2012-02-16, 22:46
Medlem
havregryyns avatar
Jag lskade bde originalet, och den amerikanska.

"Kontoret" r i mina gon ett helgern!

Det knns inte direkt som en slump att detta lgvattenmrke till kopia snds p TV4.
Citera
2012-02-17, 02:57
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Jag visste att det skulle var tragiskt pinsamt och dligt men jag hade fel, Det var vrre det var tortyr
Citera
2012-02-17, 13:36
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsflaska
Fan va trtt man r p Ove Sundberg vid det hr laget! Synd att Dorsin (som r en vldigt duktig skdis) skulle f sn hybris efter sin nya folkkrhet och tjata ut karaktren totalt.

Fr vrigt s var serien hgst medioker. Frutom ngra anstrngda skratt (dem som man skrattar nr man verkligen vill att ngot ska vara roligt), s kom jag max upp i 1-2 helt kta skratt. Och de var pga bjrn gustafsson som var den enda som bjd p lite humor, tycker fortfarande han r strtskn alla andra sg.
Ove har vl inte varit med p s mnga hll? I andra ssongen av Solsidan r han ju inte alls med speciellt mycket. Inga reklamfilmer eller gstspel p Allsng p Skansen
Citera
2012-02-17, 14:12
Medlem
Jag hade inte kollat p The Office UK tidigare men gav den en chans efter att ha sett Kontoret. Frsta avsnittet var s himla torrt och trkigt i jmfrelse att Kontoret framstlls som rena Monty Python i humorklass. Gervais kan vara rolig ibland, speciellt p standup, men hans sjlvupptagna humor r inget fr mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in