2012-02-17, 20:18
Medlem
apanola IIs avatar
10-r gamla skmt i blir inte roligare om man drar dom p Svenska. rets magplask kandidat kan vara utsedd och korad redan nu utan att ens behva ta eventuell konkurrens i tanke.
Citera
2012-02-18, 18:34
Medlem
MahablaMkloutas avatar
Det hr r en lng trd s jag har inte lst hela, s det hr kanske redan r sagt. I alla fall - jag frstr inte riktigt Bjrn Gustafssons karaktr. r idn med "Viking" att det ska vara "BG i kontorsmilj"? r han inte precis som han alltid r, typ: "Ja, fast nu r det shr..."
Eller r det manuset som r s dligt att det inte gr att gra replikerna bra?

Allts, hela grejen med att stta knda komiker i brande roller knns vldigt knepig - varfr inte ta in en begvad, kvalificerad ung skdespelare istllet? Nej, det r sjlvklart inte lika bra reklam, men det borde ju rimligen bli en bttre serie och locka fler tittare i lngden. Man mste vara VLDIGT stor fr att namnet ska vga upp bristflligt skdespeleri.

Enda skrattet frn min sida: "Stt tillbak."
Citera
2012-02-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MahablaMklouta
Det hr r en lng trd s jag har inte lst hela, s det hr kanske redan r sagt. I alla fall - jag frstr inte riktigt Bjrn Gustafssons karaktr. r idn med "Viking" att det ska vara "BG i kontorsmilj"? r han inte precis som han alltid r, typ: "Ja, fast nu r det shr..."
Eller r det manuset som r s dligt att det inte gr att gra replikerna bra?

Allts, hela grejen med att stta knda komiker i brande roller knns vldigt knepig - varfr inte ta in en begvad, kvalificerad ung skdespelare istllet? Nej, det r sjlvklart inte lika bra reklam, men det borde ju rimligen bli en bttre serie och locka fler tittare i lngden. Man mste vara VLDIGT stor fr att namnet ska vga upp bristflligt skdespeleri.

Enda skrattet frn min sida: "Stt tillbak."

Funderade ocks p vad Bjrn Gustavsson gr dr egentligen. Spelar han sig sjlv mjligtvis? Eller r det kanske WoW-Jocke vi ser. Han r lika stel som vanligt.
Citera
2012-02-18, 21:50
Medlem
Tyckte Kontoret var rtt ball. En del verdrivna skdespelare men annars kul helt klart.
Har sett alla avsnitt frn bde UK & USA flera gnger om s det r nice med lite nytt.
Klart det inte nr upp till samma standard men man fr se det fr vad det r.
Citera
2012-02-19, 16:36
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Ikvll kommer andra avsnittet, vilka ska kolla?
Citera
2012-02-19, 16:46
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuiq
Funderade ocks p vad Bjrn Gustavsson gr dr egentligen. Spelar han sig sjlv mjligtvis? Eller r det kanske WoW-Jocke vi ser. Han r lika stel som vanligt.

Ja, vad han gr dr r en 10 000 kronorsfrga. Dwight Schrute?

Men det r klart man mste kolla kvllens avsnitt. Ska det kunna vara smre n frra sndagens?
Citera
2012-02-19, 17:56
Medlem
HerrStorfurstes avatar
S jvla trkigt att de valt att plocka in Ove Sundberg. Varfr inte bara lta Solsidan leva sitt liv istllet fr att frska rida vidare p dess framgng genom att ta en populr karaktr in i ett helt nytt program? Konceptet blir urvattnat och Ove passar inte in p kontoret. Det blir helt enkelt fr verdrivet och fr mycket.
Citera
2012-02-19, 18:07
Medlem
Coolcittes avatar
Det var ddsdmt att frska gra en svensk version av "The Office" frn brjan. Fr det frsta var The Office en vldigt bra och vlgjord serie och fr det andra hade "Kontoret" blivit sgad hur bra den n var. Hardcore-fansen kan helt enkelt inte erknna att en kopia skulle vara bttre n originalet. Nu sger jag inte "Kontoret" var bttre. Det r ganska trtta skmt med en tunn story, men jag tycker nd att det r vldigt lttsam och enkel sndagsunderhllning och jag kommer att fortstta flja den. Det r nd bara en halvtimme nr det nd inte gr ngot av kvalitet p tv.
Citera
2012-02-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Tyckte Kontoret var rtt ball. En del verdrivna skdespelare men annars kul helt klart.
Har sett alla avsnitt frn bde UK & USA flera gnger om s det r nice med lite nytt.
Klart det inte nr upp till samma standard men man fr se det fr vad det r.

"Nice med ngot nytt" vad rker du mannen?

Det r ju just det det inte r, det r inte nytt, det r gammalt som fan och trkigt. Eller hur menar du med nytt?
Citera
2012-02-19, 20:00
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Ikvll kommer andra avsnittet, vilka ska kolla?

Jag ger detta programmet en sista chans. Visar det sig att dagens avsnitt r lika vrdelst som frra veckans avsnitt slutar jag flja skiten. Men med tanke p snuttarna man sett frn dagens avsnitt verkar det tyvrr som Kontoret kommer ha frlorat en av sina tittar nsta vecka.
Citera
2012-02-19, 20:12
Medlem
saggesalivs avatar
Detta avsnittet bdar gott enligt mig.
lskar den lnghriga tjockisen.
Citera
2012-02-19, 20:17
Medlem
CuoreNeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Men det r klart man mste kolla kvllens avsnitt. Ska det kunna vara smre n frra sndagens?

S hr lngt - ja. Med ganska rejl marginal till och med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in