2011-01-30, 15:55
Medlem
Trumpeters avatar
tydligen r det Henrik Dorsin som ska spela chefens roll.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle8485932.ab
http://www.tv4.se/1.1996026/2011/01/...ska_the_office

Kan nog bli bra med tanke p Dorsins rollkaraktr Ove Sundberg i Solsidan. Att det ska n upp till samma klass som The office (UK) tror jag dock blir svrt. Vad tror ni?
Citera
2011-01-30, 15:56
Medlem
edches avatar
The Office r ju vrldens kanske bsta serie, s frvntningarna kommer vara hga. Det beror helt p hur rollbesttningen ser ut, men spontant knns det som det kommer bli ganska trist tyvrr.
Citera
2011-01-30, 16:09
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Knns som att det kan g bda hllen. Jag som tittar ondigt mycket p The Office(US) har vant mig vid karaktrerna och nr jag tittade p UK-versionen blev jag besviken. Det r ju karaktrerna och miljn man tycker om. Nr det d r dags att erstta karaktrer som man trivs med s blir man i de flesta fallen besviken.

Sen r jag inte alldeles fr frtjust i Henrik Dorsin, det bidrar skert till att jag eventuellt kommer avsky den svenska versionen.
Citera
2011-01-30, 16:13
Medlem
Rodolfuss avatar
Henrik Dorsin mste jag sga var ett riktigt bra val till chefen. Frgan r ju dock om de ska ta efter den brittiska versionen, amerikanska versionen eller kra sitt egna race?

Frgan r ju dock vilka svenskar som skall ta Tim/Jims och Gareth/Dwights roll. Jag hoppas inte att de blir nn st-upp komiker iallafall.
Citera
2011-01-30, 16:35
Medlem
McHarleyBandits avatar
Hrligt tror det blir kanon med Dorsin
Citera
2011-01-30, 16:45
Medlem
edches avatar
Ja, vem som blir Gareth/Dwight blir ju vldigt spnnande att se.
Vad har ni fr favoriter dr?
Citera
2011-01-30, 17:06
Medlem
Dandidans avatar
Som trogen fljare av amerikanska The Office tror jag att den svenska satsningen kommer bli helt vrdels. Jag kan dock tnka mig att de mnniskor utan ngot krav hur som helst p underhllningen kommer tycka om denna versionen. Det kommer aldrig att g att mta den svenska versionen med brittiska/amerikanska eftersom vi alla vet att Sverige r usel p TV.
Antagligen s kommer resterande platser i serien delas ut till andra knda svenskar som r extremt dliga. Den svenska versionen kommer troligtvis vara full av folk som Helena Bergstrm och kommer klassas av kvllstidningarna som en succ. Fy fr svensk tv...
Citera
2011-01-30, 17:25
Medlem
SithBoboSiths avatar
Dom skulle ha haft Kjell Bergkvist som chef, men Dorsin blir nog bra nd. Hller tummarna att inte Petra Mede r med.

Vet inte varfr men jag knde saknad eefter Nilecity samtidigt som jag lste om svenska office p ab.
Senast redigerad av SithBoboSith 2011-01-30 kl. 17:30.
Citera
2011-01-30, 17:42
Medlem
Rodolfuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dandidan
Som trogen fljare av amerikanska The Office tror jag att den svenska satsningen kommer bli helt vrdels. Jag kan dock tnka mig att de mnniskor utan ngot krav hur som helst p underhllningen kommer tycka om denna versionen. Det kommer aldrig att g att mta den svenska versionen med brittiska/amerikanska eftersom vi alla vet att Sverige r usel p TV.
Antagligen s kommer resterande platser i serien delas ut till andra knda svenskar som r extremt dliga. Den svenska versionen kommer troligtvis vara full av folk som Helena Bergstrm och kommer klassas av kvllstidningarna som en succ. Fy fr svensk tv...
Jag hoppas verkligen inte en massa kndisar slngs in i serien. Jag skulle grna se ngra mindre knda svenskar f rollerna.
Citera
2011-01-30, 17:43
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Dom skulle ha haft Kjell Bergkvist som chef, men Dorsin blir nog bra nd. Hller tummarna att inte Petra Mede r med.

Vet inte varfr men jag knde saknad eefter Nilecity samtidigt som jag lste om svenska office p ab.
Hller med dig till 100%. Kjell var den frsta jag tnkte p nr jag lste om det hr.
Citera
2011-01-30, 17:49
Medlem
Skulle inte frvna mig det minsta om de stoppar in Petra mede i det hr hjulet ocks. Jag blir fan vansinnig om s r fallet, motorsg och phlsning p Jarowski fick det bli d.
Tl inte se skithoran mer, frstra hela guldbaggegalan... Hynda.
Citera
2011-01-30, 17:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith

Bergkvist hade passat som handen i handsken. Men Dorsin kan nog leverera, han r jkligt bra p att spela ckligt sjlvgod (ove och den dr karrktren i melodifestivaeln)

Hoppas p detta d Office r ngot av det roligaste som gjorts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in