2012-02-14, 00:46
Medlem
Visst knns det lite tntigt att det r en mer eller mindre exakt remake, men det var faktiskt inte alls s dligt som jag fruktade. Tyckte att det gick an, men det var lngt ifrn laugh-out-loud-roligt.

Och tjejen som spelade receptionisten, var inte hon ganska lik Gabe frn US? I ansiktet, sg ut som Gabe i drag.
Citera
2012-02-14, 10:07
Medlem
Tyckte det funkade. Ska ge det en ny chans. Ser att delar av Grotesco med Per Andersson i spetsen r p g med en ny serie. http://j.mp/xaDpWl
Citera
2012-02-14, 10:36
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashan
Tyckte det funkade. Ska ge det en ny chans. Ser att delar av Grotesco med Per Andersson i spetsen r p g med en ny serie. http://j.mp/xaDpWl

Ja, Pulver med en rlig tag-line: SVTs nya storchansning.
Citera
2012-02-14, 10:36
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
men det r s mycket lttare att gra subtil humor n en humor som gr att man brister ut i skratt vad r det du inte fattar? Ricky Gervais r en normalbegvad snubbe som inbillar sig att han r ett geni och frsker p tok fr mycket med att skriva smart humor vilket resulterar i att det bara blir drygt och lngtrkigt(med undantag, se extras). Konsten r att f folk att riktigt tokgarva T en, inte med en och det r endast ett f personer i vrlden som r s. En av dem r steve carell i the office us. Han har sdan SJUK komisk timing som inte ricky ens r nra att fatta. Man kan inte se ett gammalt the office us avsnitt utan att brista ut i garv minst en gng, det r den nda serien som man har dokumenterat att folk garvar genuint rakt ut, det finns ingen annat medium som klarat det nnu.

S mycket fel i det hr textstycket att jag inte vet var jag ska brja.
Citera
2012-02-14, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunvor-Oil
Jag fick inte ens fram ett litet leende under hela avsnittet.. trist!
Inte jag heller. Men under halva avsnittet, fr sedan stngde jag av.
Citera
2012-02-14, 11:07
Medlem
Har inte sett varken US eller UK s jag kanske r ngot mer objektiv n mnga andra hr inne?

Tycker hur som helst att det var ok. Kommer ge det en chans!
Citera
2012-02-14, 11:14
Medlem
Det r ju precis som med The Office US och Eng versionen man skrattar inte t skmten man smler t situationerna. Tycker serien rddas av att dom lagt in Ove Sundberg som chefen.
Kommer att flja serien.
Citera
2012-02-14, 11:18
Medlem
tycker att dom spelar verfr mycket blir lite sm tntig och frutsgbar.
Men har ju visserligen bara gtt ett avsnitt s man fr vll hlla ut. stort plus till Ove
Citera
2012-02-14, 11:36
Medlem
iamironmans avatar
Jag tycker absolut att det finns hopp om liv som man brukar sga. Tror folk vntade sig ett "svenskt the office" och drfr blev besvikna... Jag kommer absolut fortstta kolla, iallafall slnge det inte blir smre
Citera
2012-02-14, 12:05
Medlem
Claritys avatar
Vem fan castade den dr Kim Sovlaki? Han r s totalt intetsgande, frgls och ointressant. En s otroligt trkig person.
Citera
2012-02-14, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Vem fan castade den dr Kim Sovlaki? Han r s totalt intetsgande, frgls och ointressant. En s otroligt trkig person.

True. Det r frmodligen drfr han inte haft ngn ordentlig roll de senaste tio ren.

Fr vrigt r svenska versionen dynga. Sicken jvla skit. Gervais r ett geni i UK versionen.
Citera
2012-02-14, 16:18
Medlem
KrookiKrumbless avatar
Dorsin sktte rollen bra. Inte perfekt, men bra. Sissela Benn likas. Hon r ju charmig i allt hon gr!

Bjrn Gustavsson; lt mnniskan aldrig medverka i ngon produktion ngonsin igen! Han spelar sin roll s kasst, s trist och s frutsgbart!

Mnniskan som spelar Jim/Tim har ett vldigt stort huvud och lter som killen som filmade Kioskvikingen (om ni minns den). Han knns bara vldigt skum och felcastad.

Det finns verkligen heller ingen kemi mellan skdisarna p samma stt som i den engelska eller amerikanska ditton. Jag frhller mig skeptisk till denna serie i fortsttningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in