2012-02-12, 20:33
Medlem
nordicwraths avatar
Den amerikanska The Office r min favoritserie just nu, kollar typ 5 avsnitt om dagen, skn serie att kolla p. Skdisarna dr r otroligt bra till sina roller.

Frsta intrycket: musiken till introt, shit allts, fr svensson, fr pajas, frstrde det serisa intrycket.

Killen som ska frestlle Jim lter som en pajas nr han pratar, r ful och tntig.
Lennart passade bra i sin roll, duktigt skdespeleri osv.
Bjrn Gustavsson sg i sin roll, lt inte alls auktoritr, lt bara sen en finnig tonring i mlbrottet och spelade dligt.

Jag visste redan innan att den svenska versionen skulle suga, dom vgar aldrig dra lika grova skmt, den hr r ju typ riktad till 40-60 ringar som dricker kvllskaffet och kollat p tv4.
Citera
2012-02-12, 20:33
Medlem
evolutes avatar
Jag tror man mste ge det tid. Den amerikanska var ocks usel de frsta avsnitten innan den hittade sin egen stil. Jag frstr dock inte castingen av Kim Sulocki och hur urvattnat Gareth/Dwight-karaktren var. Dr kunde de ju tagit i lite.
Citera
2012-02-12, 20:34
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Man kommer bli otroligt less p Dorsin, mrker redan nu att han kommer f fr mycket tid i rutan.

Dock inte hans fel fr resten verkar skittrkiga.

Fast bara gtt ett avsnitt s ska fortstta ge det ngra chanser.
Citera
Medlem
theoones avatar
Brutalt dligt.....smsta jag sett p lnge.

S dligt s det r smre n mittnytt,(lokalnyheter i vsternorrland) finns en snubbe dr som brukar dra IQ lsa skmt, men dom va fan bttre n den humor som var i detta program.
Citera
Medlem
Jag hade lga frvntningar, men det var faktiskt nnu smre n vad jag hade trott. Jag hade verkligen hoppats p att det skulle vara roligt men njaeeee....

Det enda som fick mig att skratta till var "LAS, huh! What is it good for? Absolutely nothing!"
Citera
2012-02-12, 20:36
Medlem
Jag sger som i stort sett alla p Twitter: USELT. Jag skrattade mer t Twitterfldet p 1 min n under hela avsnittet dr jag drog p smilbandet kanske 1 gng.

En chef som inte kan LAS? Det knner ju hgstadieelever till.

Som kontorsarbetare var det ju enbart jobbigt att se vad TV4 tror kontorsarbetare jobbar med.

S ska det lta nsta sndag igen
Citera
2012-02-12, 20:36
Medlem
datoriprograms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charliecokes
Du tycker allts att detta jvla skrpet var bttre n den geniala och sanslst roliga versionen dr Ricky Gervais r chef? r du mentalt efterbliven eller?

Detta var det bland det vrsta jag har sett p svensk TV. Hoppas skiten lggs ner fort som fan.

Jag tror han menade att US var roligare n UK, men jag kan ha misstolkat det.

Jag tror personligen att det var ett stort misstag att ha Ove Sundberg som huvudperson samt Bjrn Gustavsson med i leken. Dessutom gillar jag inte riktigt Tim/Jim-karaktren.
Citera
2012-02-12, 20:37
Medlem
Hela iden med att Ove Sundberg ska spela chefen r ju katastrof.
Citera
2012-02-12, 20:38
Medlem
mnss avatar
Varfr ska man tvunget frstra bra serier? Ingen slr Ricky i originalet men Steve r hyfsad i den amerikanska remaken.
Sverige frsker med Dorsin och Bjrn Gustavsson. I Tv4..
Citera
Medlem
Josef K.s avatar
Ofattbart uselt.
Bjrn Gustafsson mste skaffa en annan karrir fr han frstr allt han deltar i.
Dorsin har varit bra i andra sammanhang, hr r han lika dlig som Bjrn Gustafsson.
Precis allt med detta projekt r vrt att avsky.
TV4 i ett ntskal.
Citera
Medlem
JesusLovesUs avatar
Kontoret var ju r fan mycket bttre n solsidan.

Den fr 3 FB-Ballar av 5 mjliga.
Citera
2012-02-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charliecokes
Du tycker allts att detta jvla skrpet var bttre n den geniala och sanslst roliga versionen dr Ricky Gervais r chef? r du mentalt efterbliven eller?

Detta var det bland det vrsta jag har sett p svensk TV. Hoppas skiten lggs ner fort som fan.

Om du kan lsa s frstr du att jag menade att US r bttre n UK, men att den svenska versionen som kallas KONTORET var ett riktigt bottennapp (bottennapp=vrdelst).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in