2013-02-24, 22:03
Medlem
Ove borde ha rddat sin kollega , ok avsnitt.
Citera
2013-02-24, 22:35
Medlem
Colonials avatar
Serier hller en hg klass just nu. Betydligt roligare n tillexempel Solsidan.
Citera
2013-02-25, 00:15
Medlem
DAMN! Satan vad Idun r het. Henne vill jag dundra p. r hon MILF?!
Citera
2013-02-25, 18:11
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colonial
Serier hller en hg klass just nu. Betydligt roligare n tillexempel Solsidan.

Beredd p att hlla med dig.. ssong tre av Solsidan var sdr ven om det fanns hjdpunkter. Denna ssong av Kontoret r faktiskt mycket bttre underhllning
Citera
2013-02-25, 21:29
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Typiskt av fyran att det var etniska svenskar som rnade mobilen..

Jo, det var ju nrmast patetiskt. Ingen, vare sig dom utsatta eller tevetittarna, frvntade sig rn och stld, eftersom ungdomarna var det dom var.

Hade det varit kthet i dramaturgin hade rnarna kommit frn Rinkeby eller Fittja. Det vet TV4. Drfr kom inte rnarna drifrn.
Citera
2013-02-26, 10:30
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jo, det var ju nrmast patetiskt. Ingen, vare sig dom utsatta eller tevetittarna, frvntade sig rn och stld, eftersom ungdomarna var det dom var.

Hade det varit kthet i dramaturgin hade rnarna kommit frn Rinkeby eller Fittja. Det vet TV4. Drfr kom inte rnarna drifrn.

Haha jag reagerade ocks p det. Ett gng pursvenska gulliga moppekids. Varfr skulle de rna folk p mobiler.

Stt av TV4 att vara politiskt korrekta. I verkligheten hade det varit ett gng kaxiga negrer som snodde mobilen.
Citera
2013-02-26, 15:15
Medlem
alrajts avatar
Kontoret r riktigt bra allts
Citera
2013-02-26, 16:19
Medlem
Citat:

Jo, men TV4 ville vl framstlla han receptionsten som god, att han lnade ut mobilen, om tv svartmuskiga invandrare kom fram och sa: "Ey brushan! Jag vill lna mobilen mannen" Och han hade lnat ut den vore det ett nnu strre plothole, kontoret kanske utspelar sig i en alternativ vrld dr invandrare (brottslingar) inte finns med, d kanske vita som begr brott r vanligt.
Citera
2013-02-26, 16:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Gud s frfrligt. Nr min polare blev rnad var det sv svenskar p Grdet.
Din ilska mot TV4 r lika korkad som felplacerad.
Citera
2013-02-26, 21:07
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jvlar vilket avsnitt det var hromdan. Det var ju fan prov p bra skdespel! Claes Malmberg gick verkligen in i rollen n att bara luta sig tillbaka p 50% av sin skdespelarkapacitet. Satan vad hans karaktr osade dlig stmning

Lisa Linnertorp, min nya favoritbrud i skdespelarsverige. Hon visade ocks prov p skdespel, liksom han som spelar Kenneth. Var han full p riktigt? Fr det var bannemig trffsker uppvisning. Synd dock bara att just dom tv skulle gnga. Nog hade dom haft rd att slnga in en ny brud som Kenneth hade kunnat synda med. Kommer Idun vara kvar efter en sn sak?

Ove gjorde ju faktiskt nt bra fr frsta gngen, frstod inte varfr braten inte hade ngra planer p att rdda Queenie frn Malmberg utan verlt det till Ove. Hur ska vi tolka utgngen d, menage a trois?
Citera
2013-02-26, 21:19
Medlem
SithBoboSiths avatar
Det var ett bra avsnitt, ett av de bsta, kanske pga att det inte var s mycket pinsamheter utan mer en realistisk spegling av en typisk kickoff/konferens av ett mansdominerat fretag, jag har jobbat i ett snt. VDns grisiga attityd och beteende, "slicka upp sparka ner", kontorsknslorna som vergr i otrohet, bossiga Idun blir nedtryckt och frnedrad varp det slaskar till i trosorna spass att hon tar en av de lgst stende i fretaget fr lite utfyllnad. Det enda som kndes orealistiskt var "rnet".
Citera
2013-03-01, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Gud s frfrligt. Nr min polare blev rnad var det sv svenskar p Grdet.
Din ilska mot TV4 r lika korkad som felplacerad.

S med det sagt s ska man alltid visa minoriteter i sammanhang? Eller pstr du att Svenskar som rnar folks mobiler p det sttet r i majoritet? Jag sjlv blev rnad fr 13 r sedan nr man va i yngre tonren, blattar... Jag knner cirkus 20 personer, allt frn kompisar frr till flickvnners syskon osv som blivit rnade av blattar...

Men det kanske r etniska svenskar som utfr majoriteten. r dom i minoritet nr det gller rn, s br det vara jvligt sjukt att hnga ut en minoritet? Utan man br snarare isf visa upp majoritetens sida fr att inte sp p ett hat mot den majoritet av befolkningen som de frsker hnga ut. Hnger du med? Vi ska aldrig hnga ut en blatte i tidningen fr de r minoritet i samhllet men begr majoriteten av brott. Istllet ska etniska svenskar hngas ut fr jmnan nr de fr chansen, fast de r i minoritet nr det gller fleralet brott, och verkligen om det gller procentuellt per nationalitet. Frstr du inte hatet som bildas dr ofrtjnt?

Propaganda skit, kommer ha svrt att se vidare p serien nr dom mlade upp det dr scenariot p ett sdant stt. Likas var det i kta mnniskor... Blir cklad av propagandan som mste f ett slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in