Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Gud s frfrligt. Nr min polare blev rnad var det sv svenskar p Grdet.
Din ilska mot TV4 r lika korkad som felplacerad.
S med det sagt s ska man alltid visa minoriteter i sammanhang? Eller pstr du att Svenskar som rnar folks mobiler p det sttet r i majoritet? Jag sjlv blev rnad fr 13 r sedan nr man va i yngre tonren, blattar... Jag knner cirkus 20 personer, allt frn kompisar frr till flickvnners syskon osv som blivit rnade av blattar...
Men det kanske r etniska svenskar som utfr majoriteten. r dom i minoritet nr det gller rn, s br det vara jvligt sjukt att hnga ut en minoritet? Utan man br snarare isf visa upp majoritetens sida fr att inte sp p ett hat mot den majoritet av befolkningen som de frsker hnga ut. Hnger du med? Vi ska aldrig hnga ut en blatte i tidningen fr de r minoritet i samhllet men begr majoriteten av brott. Istllet ska etniska svenskar hngas ut fr jmnan nr de fr chansen, fast de r i minoritet nr det gller fleralet brott, och verkligen om det gller procentuellt per nationalitet. Frstr du inte hatet som bildas dr ofrtjnt?
Propaganda skit, kommer ha svrt att se vidare p serien nr dom mlade upp det dr scenariot p ett sdant stt. Likas var det i kta mnniskor... Blir cklad av propagandan som mste f ett slut.