2011-01-30, 17:53
Medlem
cosmic_dancers avatar
Undrar vad det r fr idiot bland disskusionen kirng artiklen som hellre vill se Morgan Alling?
Citera
2011-01-30, 17:55
Medlem
Dandidans avatar
Tror de anstller de svenskar som r kndast just nu utan att tnka p karaktrerna de ska spela. Har svrt att tro att de svenska manusfrfattarna r s begvade heller.
Citera
2011-01-30, 18:09
Medlem
SithBoboSiths avatar
Dorsin hade passat perfa som Kjelles sidekick. Och Susanne Reuter borde ftt vara med ocks, hon passar i svensk kontorsmilj.
Citera
2011-01-30, 18:15
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Dorsin knns ganska perfekt.
Bergqvist skulle nog vara lite fr cool fr den rollen.
Har lite svrt att frestlla mig honom sdr patetiskt rolig.
Han skulle kunna vara vara Dorsins chef istllet.

Jakob Setterberg och Emma Molin som Jim/Tim och Pam/Dawn skulle vara hrligt.
Citera
2011-01-30, 18:22
Medlem
McHarleyBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Dorsin hade passat perfa som Kjelles sidekick. Och Susanne Reuter borde ftt vara med ocks, hon passar i svensk kontorsmilj.
Tror ocks att Susanne Reuter skulle passa in
Citera
2011-01-30, 18:26
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McHarleyBandit
Tror ocks att Susanne Reuter skulle passa in

Japp, Reuter tror jag helt klart skulle passa. Kanske ven Claes Mnsson skulle passa som torr kontorstyp.
Citera
2011-01-30, 19:06
Medlem
Palahniuks avatar
Ett helgern p en av vrldens bsta serier, precis som den amerikanska versionen. Finns absolut ingenting Dorsin kan tillfra som inte finns i originalet.
Citera
2011-01-30, 19:09
Bannlyst
Fy fan allts, detta bdar inte gott. Jag vet inte vart jag ska brja...

Jag frstr inte hur s mnga kan uppskatta den amerikanska versionen. Det r inget mer n en ckligt klinisk produktion dr Carell spelar en verdrivet efterbliven boss som inte knns trovrdig fr fem re och dr krleksinslagen spelar en strre roll n de genanta hndelserna. Och nr de vl frsker lgga in ett genant inslag s r det pinsamt dligt.

I brittiska The Office s finns den dr engelska smutsen, genuiniteten, det fr hga sjlvfrtroendet, likgiltigheten och vardagliga karaktrer som gr serien s jvla bra. Tyvrr s har Gervais ppnat sitt anus fr Hollywood och ltit sig bli penetrerad vilket har lett till dliga remakes och romantiska komedier. FITTA!

Men! Efter att jag har sett det frsta avsnittet av "Kontoret" s tror jag att jag kommer f fontniska orgasmer nr/om jag ser The Office US drefter.
Citera
2011-01-30, 19:17
Medlem
logiskts avatar
Mina frslag:
Michael Scott - Johan Rheborg eller Peter Haber
Dwight - Dorsin
Jim - Gustaf Skarsgrd
Pam - Carina Berg
Andy - Robert Gustavsson
Kevin - Jon Skolmen
Jan - Suzanne Reuter
Creed - Bjrn Granath
Meredith - Carina Lidbom
Phyllis - Babben Larsson
Angela - Malin Cederbladh ( Ove Sundbergs fru i solsidan)
Oscar - zz Nujen
Stanley - h,kommer fan inte p nn motsvarighet.
Citera
2011-01-30, 19:47
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logiskt
Mina frslag:
Michael Scott - Johan Rheborg eller Peter Haber
Dwight - Dorsin
Jim - Gustaf Skarsgrd
Pam - Carina Berg
Andy - Robert Gustavsson
Kevin - Jon Skolmen
Jan - Suzanne Reuter
Creed - Bjrn Granath
Meredith - Carina Lidbom
Phyllis - Babben Larsson
Angela - Malin Cederbladh ( Ove Sundbergs fru i solsidan)
Oscar - zz Nujen
Stanley - h,kommer fan inte p nn motsvarighet.

Fr att det ska bli trovrdigt, likt orginalet, tycker inte jag det ska va ngra "kndisar" alls. Men i och med att det r TV4 som kommer visa det, r det garanterat att hoppas p fr mycket.
Citera
2011-01-30, 19:55
Medlem
SithBoboSiths avatar
Vder-Annika borde vara med.
Citera
2011-01-30, 19:59
Medlem
eliselmgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dung
Fy fan allts, detta bdar inte gott. Jag vet inte vart jag ska brja...

Jag frstr inte hur s mnga kan uppskatta den amerikanska versionen. Det r inget mer n en ckligt klinisk produktion dr Carell spelar en verdrivet efterbliven boss som inte knns trovrdig fr fem re och dr krleksinslagen spelar en strre roll n de genanta hndelserna. Och nr de vl frsker lgga in ett genant inslag s r det pinsamt dligt.

I brittiska The Office s finns den dr engelska smutsen, genuiniteten, det fr hga sjlvfrtroendet, likgiltigheten och vardagliga karaktrer som gr serien s jvla bra. Tyvrr s har Gervais ppnat sitt anus fr Hollywood och ltit sig bli penetrerad vilket har lett till dliga remakes och romantiska komedier. FITTA!

Men! Efter att jag har sett det frsta avsnittet av "Kontoret" s tror jag att jag kommer f fontniska orgasmer nr/om jag ser The Office US drefter.

Kunde inte sagt det bttre sjlv. Har dock inget att klaga p nr det gller den amerikanska versionen frutom de senare ssongerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in