2011-01-30, 20:01
Medlem
SureBets avatar
detta r definitionen av helgern.. fyfan
Citera
2011-01-30, 20:11
Medlem
_jss avatar
Jag kan inte se hur det skulle kunna komma ngonting bra ur detta.
Det kommer frmodligen bli pinsamt dligt bara.
Citera
2011-01-30, 20:59
Medlem
Theboyisbacks avatar
Det hr knns inte alls srskilt bra, tycker The Office(US) r mediokert hur fan ska d svenska varianten bli? Hur ska Henrik Dorsin ens kunna komma upp till en tiondel av Ricky Gervais briljans?

LGG NER!
Citera
2011-01-30, 21:07
Medlem
Nnujvlars avatar
Dorsin och TV4?

D tar jag hellre en tarmskljning med klorin.
Citera
2011-01-30, 21:10
Medlem
wonderlands avatar
Knns som Dorsin overload p sistone, men visst han r duktig.. Skulle dock hellre se mindre knda skdisar som nn var inne p, det som var det briljanta med The Offfice och ven i viss mn den amerikanska versionen. Absolut inte Kjell Bergqvist, han skulle bara reprisera rollen som den han gjorde i Mklarna, allts spela sig sjlv typ.

Men iom att det r tv4 s r det svenska humoreliten som castas, ven om jag gillar Rheborg, Reuter osv. Grejen r den att jag verkligen gillar knslan av att det r "riktiga" arbetare.
Citera
2011-01-30, 21:30
Medlem
Kristofferssons avatar
Ska bli fantastiskt roligt detta. Bde amerikanska och brittiska Office gr att se om och om och om igen s att det kommer mer av samma r bara roligt.

r det inte bra, ja d tittar man inte. S svrt r det inte ven om jag misstnker att de flesta hr som klagar, trots att inte ett skit har avsljats nnu frutom att en av Sveriges duktigaste komiker fr huvudrollen, kommer att titta p avsnitt efter avsnitt bara fr att kunna klaga i den hr trden vecka ut och vecka in.
Citera
2011-01-30, 21:34
Medlem
Nnujvlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffersson
...en av Sveriges duktigaste komiker fr huvudrollen...
Klla p det, tack.

Citera
2011-01-30, 22:16
Medlem
SureBets avatar
hade det gtt p svt med peter apelgren s hade det kunna bli jvligt bra.

dorsin kanske r bra fr att vara svensk men jag tycker han r precis lika usel som resten av den svenska "humoreliten" p tv4.
Citera
2011-01-30, 23:45
Medlem
Wuunderbars avatar
Jag tror att detta kan bli pinsamt dligt men jag hoppas att jag har fel.
Citera
2011-01-31, 00:04
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
... Jag som tittar ondigt mycket p The Office(US) har vant mig vid karaktrerna och nr jag tittade p UK-versionen blev jag besviken. ...
Du r dum i huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Bergkvist hade passat som handen i handsken. Men Dorsin kan nog leverera, han r jkligt bra p att spela ckligt sjlvgod (ove och den dr karrktren i melodifestivaeln)

Hoppas p detta d Office r ngot av det roligaste som gjorts
Bergkvist som Chef? r han ens rolig?

Som inbitet Ricky Gervais fan och s lskar jag s klart The Office. Tror att Dorsin kan kanske passa ok- MEN och det r ett stort MEN. Han mste byta ut helt sitt fjantiga Ove-manr och helt g in i en mer pinsam men nd med dignitet-roll. Dorsin kan bli alldeles fr verspelad och tramsig. Och tramsighet och verspelande r ngot som den amerikanske Office-serien verkligen blivit. Saknar ju nstan all pinsamhet och smarta humor som originalet.

Vrst av allt r att TV4 kommer att dra in den s kallade "humoreliten" dvs alla jvla gamla komiker som varit med sedan starten. Fy fan vad jag avskyr dem. Alla svenska skdespelare inom humor-kategorin r likadana. Ingen vgar sticka ut och ingen fixar det dr som r riktigt roligt. Dvs pinsamheter, tystnader vid perfekta tillfllen och s klart att kunna parodisera en karaktr utan att det blir pajigt. Kanske finns det ett ftal, men de kan man rkna p ena handen.

Hopps innerligen att de frsker att bevara originalets rda trd och att de tar in helt nya personer. Det tror jag r en av anledningarna till att original The Office hller n idag. Det var inga utjatade karaktrer man sett verallt, utan de var nya och intressanta.

Som sagt, kanske Dorsin men framfrallt nya och intressanta personer mste in!
Citera
2011-01-31, 00:15
Medlem
nagelbands avatar
Detta kan bara sluta i katastrof. Frgan r om man vgar ge det en chans. Mnga hr verkar vara villiga till det, jag r bara rdd.
Citera
2011-01-31, 11:49
Bannlyst
Kan g hur som helst. Men hela Office- konceptet knns lite pass.
Bttre att ta influenser frn serien och skapa ngot nytt d.

Som man har gjort med "Starke Man" te.x

http://svtplay.se/v/2150700/lars-gor...on_kommunalrad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in