Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
... Jag som tittar ondigt mycket p The Office(US) har vant mig vid karaktrerna och nr jag tittade p UK-versionen blev jag besviken. ...
Du r dum i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Bergkvist hade passat som handen i handsken. Men Dorsin kan nog leverera, han r jkligt bra p att spela ckligt sjlvgod (ove och den dr karrktren i melodifestivaeln)
Hoppas p detta d Office r ngot av det roligaste som gjorts
Bergkvist som Chef? r han ens rolig?
Som inbitet Ricky Gervais fan och s lskar jag s klart The Office. Tror att Dorsin kan kanske passa ok- MEN och det r ett stort MEN. Han mste byta ut helt sitt fjantiga Ove-manr och helt g in i en mer pinsam men nd med dignitet-roll. Dorsin kan bli alldeles fr verspelad och tramsig. Och tramsighet och verspelande r ngot som den amerikanske Office-serien verkligen blivit. Saknar ju nstan all pinsamhet och smarta humor som originalet.
Vrst av allt r att TV4 kommer att dra in den s kallade "humoreliten" dvs alla jvla gamla komiker som varit med sedan starten. Fy fan vad jag avskyr dem. Alla svenska skdespelare inom humor-kategorin r likadana. Ingen vgar sticka ut och ingen fixar det dr som r
riktigt roligt. Dvs pinsamheter, tystnader vid perfekta tillfllen och s klart att kunna parodisera en karaktr utan att det blir pajigt. Kanske finns det ett ftal, men de kan man rkna p ena handen.
Hopps innerligen att de frsker att bevara originalets rda trd och att de tar in helt nya personer. Det tror jag r en av anledningarna till att original The Office hller n idag. Det var inga utjatade karaktrer man sett verallt, utan de var nya och
intressanta.
Som sagt,
kanske Dorsin men framfrallt nya och intressanta personer mste in!