2012-02-02, 14:49
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Herregud vad dligt.. Jag brukar inte vara den som dmer serier men denna ser s otroligt jvla dlig ut. Jag klarade knappt att kolla p trailern. Jag frstr inte hur man ens har mage att snda skiten p TV om man har varit med och skapat den, jag skulle skmmas rent ut sagt.

Sedan kan man skratta t vilka personer som medverkar.. Killen som spelar Jim ser ut som en nrd och r ful, en sdan kille ska spela Dwight. Bjrn Gustafsson spelar lika dligt som vanligt och kommer aldrig lyckas med rollen.

N, detta tar pinsamt till en ny niv, jag tror och vill att skiten stoppas efter frsta ssongen(eller frsta avsnittet)..

Citera
2012-02-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Herregud vad dligt.. Jag brukar inte vara den som dmer serier men denna ser s otroligt jvla dlig ut. Jag klarade knappt att kolla p trailern. Jag frstr inte hur man ens har mage att snda skiten p TV om man har varit med och skapat den, jag skulle skmmas rent ut sagt.

Sedan kan man skratta t vilka personer som medverkar.. Killen som spelar Jim ser ut som en nrd och r ful, en sdan kille ska spela Dwight. Bjrn Gustafsson spelar lika dligt som vanligt och kommer aldrig lyckas med rollen.

N, detta tar pinsamt till en ny niv, jag tror och vill att skiten stoppas efter frsta ssongen(eller frsta avsnittet)..

Vad Jim och Dwight? Det hr r snarare en kopia p originalet, UK-versionen allts. Fr vrigt hller jag med dig.
Citera
2012-02-04, 16:56
Medlem
Det kommer sjlvklart bli en stor succ fr tv4, som solsidan blev. Jag kommer se det, och ska frska att inte jmfra med orginalet.
Citera
2012-02-04, 18:01
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Vad Jim och Dwight? Det hr r snarare en kopia p originalet, UK-versionen allts. Fr vrigt hller jag med dig.

Jag vet att The Office UK var den frsta som skapades. Jag har sett den. Office US var ocks en kopia p orginalet, Dwight = Gareth och Jim = Ngon som jag inte minns namnet p..
Citera
2012-02-04, 20:49
Medlem
The-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Jag vet att The Office UK var den frsta som skapades. Jag har sett den. Office US var ocks en kopia p orginalet, Dwight = Gareth och Jim = Ngon som jag inte minns namnet p..

Tim, hur det kan vara svrt att komma ihg vet jag inte.
Citera
2012-02-04, 21:27
Medlem
Den hr serien kommer med strsta sannolikhet vara brutalt underlgsen originalet p samtliga punkter. Problemet r helt enkelt att Sverige inte har ngra manusfrfattare eller komiker som kommer i nrheten av Ricky Gervais och Stephen Merchant. Drmed inte sagt att det kan bli en succ (se bara p Solsidan som i mina gon r en orgie i frutsgbarhet och pappa-humor)
Citera
2012-02-05, 13:16
Medlem
wonderlands avatar
Knner mig inte direkt sugen p den hr serien, tv4-humor.

Jag lskar originalet men vore ju dumdristigt att jmfra med den, bttre att snka ribban istllet.
Citera
2012-02-11, 16:46
Medlem
saggesalivs avatar
Vntar spnt p morgondagens avsnitt, dock s har jag inga hga frvntningar...
Men Det kan alltid bli ngot.
Citera
2012-02-11, 20:59
Medlem
Humor fr den stora svenska smaklsa massan, t.ex. nr krringen i brjan ska dra p ett dialekt-r, livrdd, livrdd! Dessutom knns ingen scen med Ove Sundberg trovrdig. Karaktrer kan vara roliga och sinnessjuka (Gareth i brittiska The Office), utan att det mste bli tramsigt och verspelat.
Citera
2012-02-11, 21:28
Medlem
--Flashback--s avatar
Det hr ser, av trailern att dma, ut att bli rhundradets dunderflopp och Dorsins frsta riktiga magplask.

De verkar ha missat hela pongen att det ska vara ngn form av socialrealistisk dogma och istllet ha gjort ngn Svensk buskisvariant med ett ihopskrap av usla skdisar som gr hela formatet ointressant.
Citera
2012-02-11, 21:41
Medlem
Vikingsdotters avatar
Jaja, man behver vl inte jmfra med "originalet" jmt. Tror mycket vl att jag kommer smskratta ibland.
Citera
2012-02-12, 03:41
Medlem
Farmen-Bosses avatar
S JVLA tv4 att mjlka ur en tidigare populr karaktr som Ove Sundberg. Detta dessutom i kopiornas kopia - the office. Fr det som har funkat tidigare borde vl funka igen, eller? tv4 r 153:a p bollen. Igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in