Tycker det r skitbra att de tog bort smyghomot som Kim Sulocki spelade, det verkar nstan som om man gr sin egen kontoret franchise mste man typ flja den brittiska serien frsta ssongen fr att sen bre ut sig och f hitta sin egen stil (som i amerikanska the office).
r det bara jag som tror att eftersom det r svenskt mste det vara politiskt korrekt oc att det ska minsann vara en manlig receptionist och kvinnlig frsljare som blir ihop?
Tror receptionisten kommer f ta ver Kim's roll i att vara den dr lite mer "vanliga". Som Jim i the office.
Senast redigerad av priz 2013-02-03 kl. 20:52.
Strecksg alla avsnitt nu i veckan och det hr tar nog hem priset som smsta avsnitt hittils, det var nog det frsta jag blev direkt besviken p. Annars r jag faktiskt verraskad ver hur mycket jag tyckte om den hr serien d jag mest hrde dligt om den innan. Bland det bttre svensk tv kommit med senaste ren.
Strecksg alla avsnitt nu i veckan och det hr tar nog hem priset som smsta avsnitt hittils, det var nog det frsta jag blev direkt besviken p. Annars r jag faktiskt verraskad ver hur mycket jag tyckte om den hr serien d jag mest hrde dligt om den innan. Bland det bttre svensk tv kommit med senaste ren.
Ja kvllens avsnitt var lite hndelsefattigt. Det enda jag tyckte hll klass var precis i inledningen nr rjan satt och sov p mtet. Mer rjan och mer handling tack.
Queenie Marksdotter som spelar den unga mrka tjejen. Jag visste att jag knde igen henne! Nu kom jag p det, hon var tidigare med i SVTs "Kan du sl en pensionr", dr hon var den struliga ungdomen som behvde ta sig i kragen:
Queenie Marksdotter som spelar den unga mrka tjejen. Jag visste att jag knde igen henne! Nu kom jag p det, hon var tidigare med i SVTs "Kan du sl en pensionr", dr hon var den struliga ungdomen som behvde ta sig i kragen:
Var detta sprngbrda fr att f vara med i Kontoret eller hur funkar det egentligen?
Sg nu att hon r omnmd i trden om ovan nmnda program ( https://www.flashback.org/t1997312p5 ). Enligt uppgift i den trden var hon med i "Livet enligt Rosa". Det kanske bttre frklarar att hon ftt en roll i Kontoret.
Var detta sprngbrda fr att f vara med i Kontoret eller hur funkar det egentligen?
Ny fr mig. Riktigt snygg kvinna! Nr hon gick loss och porrade sig under den afrikanska dansen i senaste avsnitten smlte jag som smr i solsken.
Hon r ven sjlvoutad hr p forumet.
Senast redigerad av Humbug 2013-02-04 kl. 18:29.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!