2023-05-16, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najtzerk
Syns ju klart och tydligt chrippa sliter tag i lobbon och skjuter iväg han. Och varför måste tuffingarna vara så många? Och varför ska dom polisanmäla chrippa? Och varför går lobbon efteråt när dom dragit och säger att han ska ångra att han puttade till honom , att han ska ”skotta” honom. Kränkta som småbarn 😅

Jag ÄLSKAR att crille inte frontar sina kontakter.

Olof repostar en bild när han har höll en ak i usa, sist jag var i colorado så var jag så full att magasinet inte åkte in för det var åt fel håll, på bana med gubbar. Barn här hemma tror det är cool men det är fucking fjantigt.
Citera
2023-05-16, 00:51
Medlem
"Jag har inget kök"

https://anonfiles.com/6dfa9cr6z9/Ingetk_k_mp4
Citera
2023-05-16, 01:01
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Förstår inte varför Tobias Fridell drar in klubbar i sitt liv. Han är killen som dyker upp sent på natten och skakar hand med en kille han tror är chefen. Det är väll så c fick honom på fall, för han tror (som alla 11 åringar) att escobar är real. Han måste sluta förknippas med klubbar dude

Mmm sådant ska man vara försiktig med. Det kan sluta illa.
Jag vet en tjej som har barn med en sådan där.. RIKTIG HA snubbe.
Och har hört lite från henne men jag vet inte?
Har Lobbo en en hoj? (Jag bara undrar?) Är han medlem eller har han bara skakat tass med någon?
Naja.. Men han kan fortsätta hota med HA så får vi se hur det slutar

”snitches get stitches” var det inte så GOLOF sa?
Citera
2023-05-16, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Skjuter iväg honom? Hur kommer det sig då att el lobo rör sig framåt och brorsan bakåt?
. Men jösses zooma in lite så ser du.
Citera
2023-05-16, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mmm sådant ska man vara försiktig med. Det kan sluta illa.
Jag vet en tjej som har barn med en sådan där.. RIKTIG HA snubbe.
Och har hört lite från henne men jag vet inte?
Har Lobbo en en hoj? (Jag bara undrar?) Är han medlem eller har han bara skakat tass med någon?
Naja.. Men han kan fortsätta hota med HA så får vi se hur det slutar

”snitches get stitches” var det inte så GOLOF sa?

Lobo är inte med tror jag. Ingen hoj, kanske att han kan låna mormors cykel ibland
Citera
2023-05-16, 01:33
Medlem
wunderbaumzs avatar
Är det någon som vill dela med sig lite tankar kring dehär bygget i Marbella tjacktobbe postar om hela tiden? Varför har han nycklar dit? Är det för att han arbetar där o själv är byggarbetare eller vad tror ni? Beroende på vart i Marbella det ligger så är det nog en villa för iallafall 10-15 miljoner. Han sover såklart inte där för det finns inget kök just nu säger han haha!
Citera
2023-05-16, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Är det någon som vill dela med sig lite tankar kring dehär bygget i Marbella tjacktobbe postar om hela tiden? Varför har han nycklar dit? Är det för att han arbetar där o själv är byggarbetare eller vad tror ni? Beroende på vart i Marbella det ligger så är det nog en villa för iallafall 10-15 miljoner. Han sover såklart inte där för det finns inget kök just nu säger han haha!

Han har ju haft samma tshirt på varje klipp så han sover väll på olofs soffa. Skönt att olof ändå har cash
Citera
2023-05-16, 01:38
Medlem
Citat:
Han har ju haft samma tshirt på varje klipp så han sover väll på olofs soffa. Skönt att olof ändå har cash

Okej insåg nu kopplingen. Han sover ju i sängen. Svetlana sover också i sängen men inte på samma hotell som Olof och Tobias.
Hon fick ju komma också för en gångs skull också så i dont blame her. Go off queen
Citera
2023-05-16, 01:43
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Du vet att Olofs fru legat med både el lobo en gång och legat med en av escobars lovvakter en gång när dom söp och olof gjorde inte ett skit, han berättade om det i en video han sa att han bara satt där och sa att man kan inte göra något mot escobar. Men ironin var att hans kompis knulladr hans fru framför honom och han accepterade det för han är den end personen över 12 som teor att varumärket har mera vikt än han själv

Du ska inte tro allt du läser på internet.
Och speciellt ingenting som kommer från Olofs mun.
Är du verkligen så lättlurad?
Citera
2023-05-16, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Du ska inte tro allt du läser på internet.
Och speciellt ingenting som kommer från Olofs mun.
Är du verkligen så lättlurad?

Jag tror du missförstod mig
Regel nr 1

Inget Olof säger är sant.

Enkel regel

Förövrig så finns lite klipp på xvideos med olofs kärring

https://www.xvideos.com/video68728017/_
Citera
2023-05-16, 02:03
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danceclubolof
https://anonfiles.com/tdwaza30u7/OLO...I4Pb8XRuwM_mkv

För er som har missat denna s.k. intervjun med den lobotomerade horungen som han gjort helt själv. D.v.s. det är ingen äkta intervju. Utan det är hans vän som ställer frågorna varpå El Lobo svarar med varierande framgång.

Intervjuaren låter för fan som Golof?
Citera
2023-05-16, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Intervjuaren låter för fan som Golof?

Tror inte det är Golof men han står väll bakom och har ljugit ihop en story som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in