2023-05-16, 02:09
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Du ska inte tro allt du läser på internet.
Och speciellt ingenting som kommer från Olofs mun.
Är du verkligen så lättlurad?

Bäst att ignorera den där ettriga tjackisen. Förhoppningsvis går hon och lägger sig om ett dygn eller två.
Citera
2023-05-16, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Är det någon som vill dela med sig lite tankar kring dehär bygget i Marbella tjacktobbe postar om hela tiden? Varför har han nycklar dit? Är det för att han arbetar där o själv är byggarbetare eller vad tror ni? Beroende på vart i Marbella det ligger så är det nog en villa för iallafall 10-15 miljoner. Han sover såklart inte där för det finns inget kök just nu säger han haha!

Hahahaha han är världens tönt. Givetvis är Tobias en vanlig svartavlönad byggarbetare där ihop med mexare och filippiner så långt ner är Tobias i näringskedjan. Tobias bodde precis hemma hos sin mormor och han hade precis råd med nudlar som han visade upp.

Tobias har barn hemma i Sverige som inte vill ha med honom att göra och växer upp med ensamstående mamma som tilldelats ensamvårdnad. Tobias är inte man nog för att ta ansvar för sitt egna kött och blod - Ynkrygg!

Får aldrig glömmas att Tobias SNATTADE på Willys, han SNATTADE varor på Willys och det säger väl egentligen allt hur pank han är.

Pissluffaren Tobias el Lobo flög som en fura när Lundells bror ensam knuffade bort honom och Golof står halvt i panik och upprepar om han ska i fängelse hahahahahaha jävla töntar - Nu kom verkligheten ikapp och ingen av dom kunde gömma sig bakom skärmen längre hahaha både Tobias och Olof la en tesked brunt.

Gällande Sydsvenskans artikel som Lobo och GOlof skryter om är skrattretande hur blåsta dom är -Ni förstår att dom har gjort narr av er?

Golofs fru Svetlana är född till man vilket bekräftas på hennes instagram story hur hen pratar.

Respekt till Lundells bror som har kulor och är man nog att brösta dessa pojkflickor som står och bölar när han kommer själv mot 5(!!!) personer. När GOlof står och säger att han ryker in i finkan är det roligaste jag har hört, detta ska vara en yo yo gangster! Escobar vänder sig i graven för det är att dra skam över hans namn att hota att gå till polisen osv.
Senast redigerad av dunderC 2023-05-16 kl. 04:54.
Citera
2023-05-16, 05:04
Medlem
You Wanna Go To JAIL Bro ?

Hörde att Olof K är bluff, han har inget med Escobar att göra.
Escobars son och Escobars bror säger att Olof K är Scammare bara !

Han själ av äldre även. Och lurar folk tyvärr på deras hem, bilar med mera.
Hoppas han får sitta i fängelse. För det kommer han få göra Olof K kommer hamna bakom galler.
Ganska grova Scams han kört med. Bilar, klockor, Lägenheter och annat.
Han har lurat gamla , svaga på massor pengar den grisen. Hans dag kommer ska ni se.
Citera
2023-05-16, 05:12
Medlem
Jag har inget kök där Lobo filmar ett hus.

Det är lögn allt.
Villan är inte hans. Och den har kök.

Varför går dåren till andras hus och leker att det är hans när dom inte är hemma?
HAHAHAHA,. Gissa varför han inte kunde filma inne i det huset för ? LOL, vilken dåååre.
Pinsamt, sjuka människor. Hoppas han åker fast nästa gång för det där är inte lagligt hålla på med.
Intrång på andras privata hus.
Citera
2023-05-16, 06:33
Medlem
Muppetys avatar
Roligt att Olof säger i SvD-intervjun: -Jag har inte min Rolex för att flasha, kolla! -Jag bara har den, kolla! -Jag tänker inte på den, kolla!

Samtidigt: Olof gör en film där han handlar en Rolex...
Citera
2023-05-16, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Hahahaha han är världens tönt. Givetvis är Tobias en vanlig svartavlönad byggarbetare där ihop med mexare och filippiner så långt ner är Tobias i näringskedjan. Tobias bodde precis hemma hos sin mormor och han hade precis råd med nudlar som han visade upp.

Tobias har barn hemma i Sverige som inte vill ha med honom att göra och växer upp med ensamstående mamma som tilldelats ensamvårdnad. Tobias är inte man nog för att ta ansvar för sitt egna kött och blod - Ynkrygg!

Får aldrig glömmas att Tobias SNATTADE på Willys, han SNATTADE varor på Willys och det säger väl egentligen allt hur pank han är.

Pissluffaren Tobias el Lobo flög som en fura när Lundells bror ensam knuffade bort honom och Golof står halvt i panik och upprepar om han ska i fängelse hahahahahaha jävla töntar - Nu kom verkligheten ikapp och ingen av dom kunde gömma sig bakom skärmen längre hahaha både Tobias och Olof la en tesked brunt.

Gällande Sydsvenskans artikel som Lobo och GOlof skryter om är skrattretande hur blåsta dom är -Ni förstår att dom har gjort narr av er?

Golofs fru Svetlana är född till man vilket bekräftas på hennes instagram story hur hen pratar.

Respekt till Lundells bror som har kulor och är man nog att brösta dessa pojkflickor som står och bölar när han kommer själv mot 5(!!!) personer. När GOlof står och säger att han ryker in i finkan är det roligaste jag har hört, detta ska vara en yo yo gangster! Escobar vänder sig i graven för det är att dra skam över hans namn att hota att gå till polisen osv.

Det var så jävla kul när han varje dag la upp att han käkade makaroner med lilla farmor sen typ 30 stories när han låg och kliade sig i pannan och såg varenda kass rulle på netflix medans han runkade med den där lilla kaninen. Så jävla äckligt att hans farmor sov i samma rum medans han ligger och runkar på soffan.
Verkligen noll moral
Citera
2023-05-16, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Bäst att ignorera den där ettriga tjackisen. Förhoppningsvis går hon och lägger sig om ett dygn eller två.

Det är typ du och Lokal som stöttar honom. Varför? Jävla mesar
Citera
2023-05-16, 07:01
Medlem
Hade varit galet roligt att se någon besöka Roberto på sitt lilla museum och fråga han lite om Golof…
Citera
2023-05-16, 07:10
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Det är typ du och Lokal som stöttar honom. Varför? Jävla mesar

Okej, jag biter.

Citera mig när jag stöttar honom. Detta borde göra det enkelt för dig: https://www.flashback.org/find_posts...readid=1438006

Lycka till.
Citera
2023-05-16, 09:44
Medlem
Vad är det för bakgrund till Olofs hackande på Jocke?
Citera
2023-05-16, 09:58
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Lobo är inte med tror jag. Ingen hoj, kanske att han kan låna mormors cykel ibland

Ok, då e han inte ens en sk *Hangaround*
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-05-16 kl. 10:11.
Citera
2023-05-16, 10:03
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Pajasarna sänker inte bara Escobar-namnet, men även hela HA med sina clownerier.

Har HA tappat all makt i dag? Någon som vet om status på HA? Har de inte längre koll på de medlemmar som representerar de?

Inte kollat tråden på väldigt länge.
Är det bekräftat att han har någon som helst ställning (prospect, hangaround) inom HA?
Vem som helst kan köpa en Support 81 t-shirt. Jag har sett bokstavliga parkbänksalkisar med dylika tishor.
Skulle HA/BMC springa runt och konfrontera alla som ger sken av att ha tätare kontakter med dem än vad som är fallet så skulle de inte göra annat.

Citat:
Ursprungligen postat av -Maniac-
https://www.breakit.se/artikel/36625...-av-elon-musks

Seriös...

Musk bryr sig knappt om sina egna barn. Smart plan Olle!
Senast redigerad av MakingteaattheBBC 2023-05-16 kl. 10:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in