2023-05-16, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Va jag vet så ska man vara lite försiktig med att typ.. Skrämma eller hota med HA
Dom kanske inte alls vill vara delaktiga i detta?
Vad vet jag?
Men jag har även hört att det går fint för vem som helst att ta HA hjälp bara man betalar.
Jag vet inte?
Jag tror inte varken Olof eller Lobbokillen har något att komma med här.
Olof skickar ju ner sin kärring

Jag har varit på fest i lokal (inte den nickande youtubern) i en källare typ i Ludvika med HA ett par gånger och det är trevliga killar. Men av det jag läst av så hade dom inte velat stå i rampljuset att en av deras grabbar stalkar en familj i spanien. Kan ha fel, men hoppas jag har rätt.

Fast kan nästan sätta en halv bitcoin på att ingen där vet vem han är
Citera
2023-05-16, 00:32
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Chrippa har förklarat hela händelseförloppet och varför skulle han ljuga om en knuff som t.o.m fick Olof att hota med polisen? Chrippa drog till sig Lobo och sedan skjutsa iväg honom och det ser då ut som om han blir knuffad. Du tror väll seriöst inte på riktigt att Lobo gjorde något? Antar att du trollar för snubben har inga bollar alls. Det krävs inte mycket intelligens för att fatta det.

Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Har redan kollat allt och behöver inte be om ursäkt. Du som har fel!
Jag sa ju att Chippra kan ha puttat först, inte sant? Oavsett, filmen visar endast El Lobos putt av Chippra. Efter det börjar chippra lipa. Kolla 1:20 på detta klippet. Vem blir puttad där? Av vem blir denne puttad av? https://vm.tiktok.com/ZGJHsbSbB/

Svar. Chippra blir puttad av El lobo
Citera
2023-05-16, 00:35
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Din dumma jävel. Det är den videon som alla har sett och det är chrippa som lyfter tjacko och slänger iväg han och med det så tar han ett kliv bak. Så nej Olof och tjackis satte inte han på plats det kan vem som helst se som inte suger Olofs balle
Du måste vara helt blind. Var ser du att tjacko bli kastad?
Citera
2023-05-16, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Jag sa ju att Chippra kan ha puttat först, inte sant? Oavsett, filmen visar endast El Lobos putt av Chippra. Efter det börjar chippra lipa. Kolla 1:20 på detta klippet. Vem blir puttad där? Av vem blir denne puttad av? https://vm.tiktok.com/ZGJHsbSbB/

Svar. Chippra blir puttad av El lobo

Lipa?? Han står ju och skriker på Olof och tjockisen vågar inte göra ett skit utan säger you want to go to jail bro. Hur går du det till att han sattes på plats??
Citera
2023-05-16, 00:37
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Jag är inte säker på att han kom, men ja hon var med honom den kvällen. Gissar på avsuging men hon kanske tog den i missionären

Okej,
Man kan ju umgås utan att odla sexuella handlingar förvisso. Hade varit kul om man hade mer på fötterna.

Men det är likväl tragiskt att hans ”fru” umgås med andra. Det säger ju allt om deras relation. Att hon kort och gott är köpt av asperger-Olof och han kan inte göra ett skit åt hennes små utsvävandes. Ha ha ha.
Tragiskt.
Citera
2023-05-16, 00:37
Medlem
Citat:
Du måste vara helt blind. Var ser du att tjacko bli kastad?

Olof och dom har till och med erkänt det själva att det var han som tog tag i tjacko
Citera
2023-05-16, 00:39
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Jag har varit på fest i lokal (inte den nickande youtubern) i en källare typ i Ludvika med HA ett par gånger och det är trevliga killar. Men av det jag läst av så hade dom inte velat stå i rampljuset att en av deras grabbar stalkar en familj i spanien. Kan ha fel, men hoppas jag har rätt.

Fast kan nästan sätta en halv bitcoin på att ingen där vet vem han är

Precis. Det är trevliga killar och det den där Lobbo gör nu är inte smart alls.
Hade han haft lite hjärnceller skulle han inte ens yttrat sig om HA
Citera
2023-05-16, 00:40
Medlem
Citat:
Kolla sista tio sekunderna på denna och be om ursäkt sedan. https://vm.tiktok.com/ZGJHsbSbB/
Syns ju klart och tydligt chrippa sliter tag i lobbon och skjuter iväg han. Och varför måste tuffingarna vara så många? Och varför ska dom polisanmäla chrippa? Och varför går lobbon efteråt när dom dragit och säger att han ska ångra att han puttade till honom , att han ska ”skotta” honom. Kränkta som småbarn 😅
Citera
2023-05-16, 00:41
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Lipa?? Han står ju och skriker på Olof och tjockisen vågar inte göra ett skit utan säger you want to go to jail bro. Hur går du det till att han sattes på plats??

Citat:
Olof och dom har till och med erkänt det själva att det var han som tog tag i tjacko
Lyssna på dessa klipp så hör du lipandet. https://vm.tiktok.com/ZGJHsXMXb/ Och https://vm.tiktok.com/ZGJHsb5nP/

Ja, olof och tjacko har erkänt att tjacko blev puttad innan det som syntes på filmen. På filmen blir däremot brorsan puttad av tjacko, inget annat.
Citera
2023-05-16, 00:41
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najtzerk
Syns ju klart och tydligt chrippa sliter tag i lobbon och skjuter iväg han. Och varför måste tuffingarna vara så många? Och varför ska dom polisanmäla chrippa? Och varför går lobbon efteråt när dom dragit och säger att han ska ånga att han puttade till honom , att han ska ”skotta” honom. Kränkta som småbarn 😅
Skjuter iväg honom? Hur kommer det sig då att el lobo rör sig framåt och brorsan bakåt?
Citera
2023-05-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Precis. Det är trevliga killar och det den där Lobbo gör nu är inte smart alls.
Hade han haft lite hjärnceller skulle han inte ens yttrat sig om HA

Förstår inte varför Tobias Fridell drar in klubbar i sitt liv. Han är killen som dyker upp sent på natten och skakar hand med en kille han tror är chefen. Det är väll så Golof fick honom på fall, för han tror (som alla 11 åringar) att escobar är real. Han måste sluta förknippas med klubbar dude
Citera
2023-05-16, 00:44
Spanska polisen fritar El Tjackos barn och avbryter en kidnappning med falska pass till Colombia efter att han egenmäktigt lämnat landet med ungen trots att han förlorat vårdnaden.

Men ni mongon ska sitta hela natten och tjafsa om vem som knuffat vem på en parkeringsplats och hetsar varandra att anmäla YouTube-videor.

Skäms ni inte? ”Kom till Rågsved”
Senast redigerad av kodapan 2023-05-16 kl. 00:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in