2020-10-01, 20:05
Medlem
Kör han inte spapchat ännu?
Han borde ju kunna ha en snap och dagligen lägga upp flygrurer både privat jet och helikopters och massa champagneluncher med eliten....eller???
Senast redigerad av KalleCb 2020-10-01 kl. 20:17.
Citera
2020-10-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salisu
Intervjun är helt fantastisk och jag frustade mig nästan harmynt när detta droppades. Det är också fantastiskt kul när Olof ber intervjuaren att redogöra för vad han känner just nu och följande dialog utspelar sig.

Olof: Vad känner du för just nu?
Intervjuaren: Nu?
O: Just nu!
I: Ska jag vara ärlig?
O: Ärlig!
I: Tvivel.
O: Ska vi knulla? Nä vad vill du?
I: Vad sa du?
O: Du känner tvivel?

En annan rolig grej mot bakgrund av intervjun är att Olof enligt Escobar Incs hemsida går under namnet "El Silencio". Det är verkligen passande.

När fan säger han ska vi knulla? Kollat om o om igen men ej hört de
Citera
2020-10-01, 20:34
Citat:
Ursprungligen postat av offlife

40:30.
Citera
2020-10-01, 20:35
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife

Han säger något i stil med "Vad vill du just nu - du vill knulla?"
Citera
2020-10-01, 21:32
Medlem
Fanfars avatar
Finns en klippt version av Gott snack med Olof här (runt 18 minuter in):

https://podcasts.nu/avsnitt/gott-sna...ittet-nagonsin

Han låter hög eller sjukt nyvaken och ger väldigt oklara svar. I intervjun med Dialogiskt påstod han att Escobar Inc hade 300 ansträllda i Colombia och 10 anställda i USA. Nu svarar han istället att de är "tillräckligt många". När programledaren frågar vilken typ av verksamhet företaget sysslar med svarar Olof att de "chillar mest".

Finns det någon som har hela intervjun?
Citera
2020-10-02, 00:05
Medlem
Contragulationss avatar
Anis, p3, dialogiskt, gott snack. Hur många fler hinns det med innan skutan går tillbaka till paradisöarna, AK47r och nakna ryskor?

Hela Olofs "återkomst" i svensk media är PR för hans svt-dokumentär. Han gör det bra faktiskt, Anis var en bra ingång.
Citera
2020-10-02, 13:17
Medlem
Rekas avatar
Blir lite fundersam över Ferrarin. Är den Olofs så får man ju anta att han har en hyfsad ekonomi ändå, men varför tar han den till Sverige? Enligt han själv så bor han ju i Dubai.

Det jag tror är att han har gjort sig en hacka på diverse skumraskaffärer/blåsningar och lever gott på de pengarna.
Lön/ersättning från Escobar Inc tror jag bara är en symbolisk peng, om ens någon lön alls. Vad jag har läst så brukar Roberto låta sig fotograferas med turister mot en slant, och äger man ett bolag med 300 anställda behöver man väl knappast hålla på med sådant.
Citera
2020-10-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Blir lite fundersam över Ferrarin. Är den Olofs så får man ju anta att han har en hyfsad ekonomi ändå, men varför tar han den till Sverige? Enligt han själv så bor han ju i Dubai.

Det jag tror är att han har gjort sig en hacka på diverse skumraskaffärer/blåsningar och lever gott på de pengarna.
Lön/ersättning från Escobar Inc tror jag bara är en symbolisk peng, om ens någon lön alls. Vad jag har läst så brukar Roberto låta sig fotograferas med turister mot en slant, och äger man ett bolag med 300 anställda behöver man väl knappast hålla på med sådant.

Han har även en rolls royce
Citera
2020-10-02, 22:13
Ian Lundin är alltså enda svensk utanför EU som har mer makt än Olof 😁👍. Han är inte nådig med orden om sig själv. Familjen Wallenberg ligger under Olof maktmässigt, utanför Europas gränser. SVT dokumentären lär bli något i hästväg, äntligen spenderas skattemedel på riktig underhållning.
Citera
2020-10-02, 23:49
Medlem
Tänk om SVT gräver och undersöker sanningshalten i Olofs storys bakom hans rygg under tiden dem gör dokumentären.

Sen när dokumentären visas så är den ena scenen när Olof sitter och berättar om hur han var nära vän med Michael Jacksons bror för att i nästa scen intervjuar SVT just den brodern som säger att han aldrig någonsin träffat Olof
Citera
2020-10-03, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kempea
Tänk om SVT gräver och undersöker sanningshalten i Olofs storys bakom hans rygg under tiden dem gör dokumentären.

Sen när dokumentären visas så är den ena scenen när Olof sitter och berättar om hur han var nära vän med Michael Jacksons bror för att i nästa scen intervjuar SVT just den brodern som säger att han aldrig någonsin träffat Olof
Hahahahah , ifall svt verkligen gör en seriös serien borde det ju finnas uppbackad fakta kan man tycka
Citera
2020-10-03, 01:52
Medlem
Det känns jävligt märkligt att SVT gör en serie om den här luffaren. Varför? TV3 möjligtvis... men känns inte som SVT:s modus operandi. Hur ofta gör SVT serier om random småscammers liksom... Kan han fakeat det?

Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
"Kolla på mig och kolla på Greta Thunberg, come on bro... Greta ser ju ut som om hon bott i en fucking grotta i 20 år. Hon är en påle, jag är en realistisk snubbe"

Bröt fan ihop av garv här.
Greta ser ut som en 16-åring. Snubben ser ut som han bott på en fucking McDrive i 20 år. "Realistisk snubbe."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in