Ja du, det vette fan. Praxis på KG är ju att vara moderat, men jag antar att han har fått det från farsan (som är sosse).
Nej, det är det inte. På KG går nästan uteslutande de som hade toppbetyg redan innan de kom dit. Det betyder att konkurrensen är tuffare och man måste jobba hårdare för att få sitt MVG. Det jag ville få fram var att för ettorna är han bara känd som "den där killen". I hans egen årskurs har han vänner och fiender. Bland treorna är det mest "liten stöddig tvåa". Har du läsförmåga motsvarande en sex-åring eller? Tre poster upp skrev jag att jag inte var Olof.
Lär dig läsa föregående poster! Han kommer (med all sannolikhet) inte att sälja serietidningar för att tjäna ihop en miljard. Det är hans hobby. Han ska starta andra företag och på det sättet få ihop miljarden.
Läs tråden för i helvete! Han är sosse.
LÄS! Han ska starta andra företag. Dessutom skapades Angry Birds av Rovio, ett finskt företag. Du tänker troligtvis på 14-åringen som skapade Bubble ball till iPhone. Vad har det för relevans? 14-åringen har inte tjänat pengar på sin uppfinning och han driver dessutom ett företag - sitt eget spelföretag Nay Games.
Kanske bäst att du inser att han valde just dollar för ett skäl? Den är de facto den mest välkända valutan i affärssammanhang (även om euro och yuan är på uppgång), som i princip alla känner till. Är det inte då mer logiskt att ta det, istället för "jag ska bli miljardär - i euro"? Inse det mediamässiga värdet! Dollar slår högre än euro hos gemene man.
Exakt, det var en yngre kille. Olof är ganska ordentlig, har bara sett honom en eller två gånger på fest. Dricker gör han mig veterligen inte, fast han kan ju ha gjort det. Röker gör han inte heller. Inga droger (lol). Huruvida han kommer att styra upp Stockholms nattliv det vettefan, tror han intresserar sig mer för att tjäna pengarna, inte spendera dem... Jag vet faktiskt inte om han får ligga, killar brukar inte snacka om sådant med varandra

. Men gör han ett ärligt försök eller två så ska det inte vara några problem att få ligga.