2022-07-02, 23:04
Medlem
Kan inte någon ringa Olof och säga till honom att Jockiboi har snackat skit om honom?
Jag MÅSTE få se en fortsättning på den här underbara Olof VS Jockiboi-Catfighten.
Citera
2022-07-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Kan inte någon ringa Olof och säga till honom att Jockiboi har snackat skit om honom?
Jag MÅSTE få se en fortsättning på den här underbara Olof VS Jockiboi-Catfighten.

Ser ut som att El Lobo och El Silecio är och spelar in en ny video med lokal.
Kolla Lobos story på IG.
Citera
2022-07-05, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cazes
Kolla Lobos story på IG.

För att vara en fet gangster med "mängder av miljoner dollar" så har han en lustig vilja att synas på alla dom youtubekanaler han kan. Tur att lokal inte har någon nivå på sin standard.
Men klart kommer folk kolla, jag med, men dom fattar inte att man kollar pga pinsmheten i det hela, utan Olof sitter där tjock som fan och tror folk tycker han är intressant som person.

Olof, personen som personligen renoverar och målar om sin 2a/3a på Ekerö mellan alla internationella möten. Vilken miljonärer inte så liksom.

Imorgon ska jag äta en fet potatismostallrik och måla om ett rum hemma. Som en miljonär.
Citera
2022-07-05, 02:10
Medlem
Sen Lennart Bladhs bortgång är ju följetongen kring Olof det roligaste i den svenska internetsfären precis likt Lennart blandas ganska så rimlig samhällskritik med total galenskap.

Skandal att han ska bannas från plattformar osv

Det är rätt sjukt hur hårt samhället gick på Lennart och nu Olof, samt tråkigt med tanke på underhållningen som det bjuds på.

Olof om du läser det här börja med Bitchute eller nån annan frihetlig plattform istället för two faced Youtube
Citera
2022-07-05, 04:41
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Sen Lennart Bladhs bortgång är ju följetongen kring Olof det roligaste i den svenska internetsfären precis likt Lennart blandas ganska så rimlig samhällskritik med total galenskap.

Skandal att han ska bannas från plattformar osv

Det är rätt sjukt hur hårt samhället gick på Lennart och nu Olof, samt tråkigt med tanke på underhållningen som det bjuds på.

Olof om du läser det här börja med Bitchute eller nån annan frihetlig plattform istället för two faced Youtube
Det Olof behöver är inte en plattform, han behöver hjälp. Precis som Lennart behövde, och det slutade ju inte lyckligt för honom…
Citera
2022-07-05, 11:07
Medlem
Vet inte om det tagits upp här men Tobias Fridell frikändes i januari för den misstänkta stölden på Gucci men dömdes för narkotikabrott, ringa narkotikabrott och rattfylleri.

Dom: https://anonfiles.com/7eN5cfv4y4/Sto...2022-01-19_pdf
Citera
2022-07-05, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Det Olof behöver är inte en plattform, han behöver hjälp. Precis som Lennart behövde, och det slutade ju inte lyckligt för honom…

Lennarts "hjälp" tog ju livet av honom, extremt tunga mediciner och inlåsning

Han hade snarare behövt ett eget boende fixat av staten istället för bo hos morsan, samt ev sjukpenning eller Samhall anställning eller liknande. Inlåsning om han faktiskt gjorde något riktigt kriminellt

Men aa det är off topic, on topic så tycker jag att om man kan låta gängkriminellt blattepatrask få släppa musikvideos med vapen, droger, texter om skjuta hit och dit t.ex en grabb som Dumle som är en vidrig våldtäktsman. Då ska man inte hyckla och ta bort folk som Olof eller Lennart.
Citera
2022-07-06, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cazes
Kolla Lobos story på IG.

Kommer det bli en intressant intervju och se om man även ta upp mig och Olofs relation under intervjun .

real lokal har ju som sagt kontakta mig och fråga om jag vill vara med på ett hörn och prata lite men jag sa att pga förpliktelser kunde jag tyvärr inte
Citera
2022-07-06, 06:08
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Kommer det bli en intressant intervju och se om man även ta upp mig och Olofs relation under intervjun .

real lokal har ju som sagt kontakta mig och fråga om jag vill vara med på ett hörn och prata lite men jag sa att pga förpliktelser kunde jag tyvärr inte

Är dina förpliktelser att du serverar våfflor? Eller har du lagt ner den lögnen?
Citera
2022-07-06, 11:00
Medlem
DayNites avatar
Hur mår Fläskobarkoncernen? har dom tagit över världen än med sina skraplotter än?
Citera
2022-07-06, 12:36
Medlem
Den tjocke har enligt egen utsago på twitter köpt sig en Rolex för 500k. Hur var det med hans andra klockor var de falska?
Citera
2022-07-06, 12:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Den tjocke har enligt egen utsago på twitter köpt sig en Rolex för 500k. Hur var det med hans andra klockor var de falska?
Nej, men om man söker lite så kan man konstatera att minst en av hans klockor har han scammat till sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in