Men grabbar snart så är det UK och Central Cee, fast tills dess så kanske vi kan få titta på klipp när han hängde med kiss och tog upp en familj backstage!!!
-Det påminner lite om en bra quote jag lägger upp den *gäääsp* i *gääsp* här
*bad things are bad and women want to be controlled and stalked*
-asså jag tyckte den var bra men har någon tips på hur man kan tjäna pengar?
Frågan är dock om stackars Mormor hänger sig innan det.
Undrar hur många DM:s han får från folk som suktar efter en barnbok signerad av någon som inte har ett dugg med boken att göra.
”In och supporta de som gjort en bok om oss”
Såg storyn nu, förstod inte riktigt. Bad alltså en random snubbe att han skulle signera ett exemplar av boken, haha vad fan då för. Hans "fans" är ju lika jäkla blåsta.
Haha! Någon gjorde sig lustig över skurken i Tomi och Yumis bok och idioten El Lobo köper PÅ RIKTIGT bokjäveln, sitter och bläddrar i den och tror på fullaste allvar att Olof och hans faster, moster whatever är karaktärer? Är han sinnessjuk? Karln låter även alltid konstant nyvaken/förkyld.
Boken har såklart som du säger ingenting med Olof att göra annat än att jag gjorde mig lustig. Jag blev osäker först när jag såg hans svar på det och visste inte om han också drev, men han var seriös alltså. Synd, hade han skojat hade han haft lite självdistans trots allt.
Det är för sent för honom att pudla. Skurken är Olof oavsett om det stämmer eller inte (förmodligen inte).
Jag minns för övrigt bara 3 karaktärer; Yumi, Tomu och Spelmästaren. Vem menar han skulle vara mamman eller mostern? Är det han som hallucinerar eller är det jag som är glömsk?
Och en fånge som egentligen var en halmdocka och inte en riktig person.
Spoiler-tagg så jag inte avslöjar slutet och förstör läsningen för Tobias. Jag tror att boken passar honom ganska bra iallafall, härligt att han är glad för sitt köp.
Boken har såklart som du säger ingenting med Olof att göra annat än att jag gjorde mig lustig. Jag blev osäker först när jag såg hans svar på det och visste inte om han också drev eller inte, men han var seriös alltså.
Det är för sent för honom att pudla. Skurken är Olof oavsett om det stämmer eller inte (förmodligen inte).
Jag minns för övrigt bara 3 karaktärer; Yumi, Tomu och Spelmästaren. Vem menar han skulle vara mamman eller mostern? Är det han som hallucinerar eller är det jag som är glömsk?
Och en fånge som egentligen var en halmdocka och inte en riktig person.
Spoiler-tagg så jag inte avslöjar slutet och förstör läsningen för Tobias. Jag tror att boken passar honom ganska bra iallafall, härligt att han är glad för sitt köp.
Tror inte han själv vet vem som skulle vara mostern. Han satt och bläddrade i boken i tre sekunder tills han såg en bild på en soptipp och lät fantasin skena
Det är inte allt för svårt eller dyrt att få en snärtig snartonåring att känna sig som värsta prinsessan.
Jag gissar att han inte bjöd henne på köttbullar och ketchup hemma hos mormor. Han borde lyssna på Ullared-Morgan: "Man borde göra ett enklare intryck i början och bjuda uppåt. Folk drar till med det värsta de har i början, men det kan man inte hålla i längden". Han är klok den där Morgan.
Det är inte allt för svårt eller dyrt att få en snärtig snartonåring att känna sig som värsta prinsessan.
Ellerhur , stackars tös som förmodligen köpt allt denna gentleman sagt och gjort.
Sen vaknade hon kanske till när han kom lite under radarn här i Sverige.
(Man kan ju hoppas.)
Fy vilka labila creepy incel vibbar denna man har, stackars kvinnor han har/får i sikte.
Det roliga är dock han försöker ha karisma och utstrålning som en ”big playa” men det failar så hårt att man skäms på hans bekostnad.
Han bevisade verkligen en gång för alla vart han står på den intelligenta biten, när han öppnar och bläddrar i boken. Herregud vilken stjärna..
Senast redigerad av Bluntzillo 2023-01-11 kl. 14:21.
Jag gissar att han inte bjöd henne på köttbullar och ketchup hemma hos mormor. Han borde lyssna på Ullared-Morgan: "Man borde göra ett enklare intryck i början och bjuda uppåt. Folk drar till med det värsta de har i början, men det kan man inte hålla i längden". Han är klok den där Morgan.
En man efter mitt eget sinne. I början känner man ju av om bruden är värd nog att faktiskt lägga tid och pengar på.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!