2022-12-09, 03:30
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Sanning?
100%
Citera
2022-12-09, 03:48
Medlem
Inte ett dugg förvånande om Olof blir tvångsvårdad.

Fortsätter Escobar-familjen att förvånat undra vem tjockisen är?

Fin scam att utse sig som VD för Escobar Inc.

Får han procent på familjens guidade turer för enstaka turister?

Hur kunde han få med SVT på tåget?

Många frågor som behöver rätas ut🤥
Citera
2022-12-09, 08:00
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han har blivit tvångsintagen på psyk igen. Det är tragiskt med bipolaritet.

Tvångsintagen är ju i samband med ett gripande eller beslut från en annan instans. Det sker ju inte bara helt random 2 personer i vita rockar kommer över.

Man kan ju söka vård själv och få ett sånt beslut över sig om läkaren bestämmer så, men då är överdrivet att skriva tvångsintagen direkt.
Citera
2022-12-09, 09:48
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Han har blivit tvångsintagen på psyk igen. Det är tragiskt med bipolaritet.

Och hur vet du detta?
Citera
2022-12-09, 11:34
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Tvångsintagen är ju i samband med ett gripande eller beslut från en annan instans. Det sker ju inte bara helt random 2 personer i vita rockar kommer över.

Man kan ju söka vård själv och få ett sånt beslut över sig om läkaren bestämmer så, men då är överdrivet att skriva tvångsintagen direkt.

Anhörig, t.ex. pappan kanske kan få honom inlagd?
Citera
2022-12-09, 11:42
Medlem
Han är med sin fru någonstans. Hon la ut på sin story på Insta.
Citera
2022-12-09, 16:15
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Har jag någonstans påstått att det "helt random" kom över män i vita rockar och plockade in Olof?

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Och hur vet du detta?
Hur vet någon någonting över huvud taget? Vill du att jag i detalj ska berätta exakt hur jag kom över denna information? Vad gör det för skillnad för någon? Jag skulle lika gärna kunna hitta på något bullshit men jag vägrar sitta och ljuga för att blidka någon som själv inte bidrar med någon som helst information. Motbevisa mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Han är med sin fru någonstans. Hon la ut på sin story på Insta.
Ja, just det... Då var det bevisat... Nästa gång kanske vi ska "googla det" också...
Citera
2022-12-09, 16:21
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Har jag någonstans påstått att det "helt random" kom över män i vita rockar och plockade in Olof?

Hur vet någon någonting över huvud taget? Vill du att jag i detalj ska berätta exakt hur jag kom över denna information? Vad gör det för skillnad för någon? Jag skulle lika gärna kunna hitta på något bullshit men jag vägrar sitta och ljuga för att blidka någon som själv inte bidrar med någon som helst information. Motbevisa mig.

Ja, just det... Då var det bevisat... Nästa gång kanske vi ska "googla det" också...

Ok vi säger så, jag fick höra av en rätt säker källa att Olof öppnat gym i Miami och extraknäcker som personlig tränare.
Citera
2022-12-09, 20:48
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ok vi säger så, jag fick höra av en rätt säker källa att Olof öppnat gym i Miami och extraknäcker som personlig tränare.

Ha! Undrar om jag egentligen är från sicilien, och faktiskt tillhör Cosa Nostra, jo så är det nog
om jag skulle trycka upp visitkort och börja kränga telefoner märkt Cosa Nostra och hota folk, hyra och låna bilar o vifta med några tusen lire. Då är man ju nästan på samma nivå som Olof
Citera
2022-12-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Ha! Undrar om jag egentligen är från sicilien, och faktiskt tillhör Cosa Nostra, jo så är det nog
om jag skulle trycka upp visitkort och börja kränga telefoner märkt Cosa Nostra och hota folk, hyra och låna bilar o vifta med några tusen lire. Då är man ju nästan på samma nivå som Olof

Japp, men det tunga jobbet blir ju att du måste späka upp dig rejält också!

Du får jobba på det nu under julen.
Citera
2022-12-12, 19:03
Medlem
mrmaffiaguys avatar
Olof "Potatismos" Gustafsson är tydligen i Panama enligt utsago från Twitter, för det finns äkta "bambu".
Citera
2022-12-12, 19:27
Medlem
Alla smått makalösa historier som du delat har naturligtvis lett fram till massor av spekulationer. Det finns en lång tråd om dig på Flashback. Läser du den någon gång?

Ja, bitvis läser jag där. Folk har låtsats vara mig där inne. Min definition av Flashback är att det är ett forum där man tar ett sandkorn och i princip bygger ett luftslott. Där hittar du personer med väldigt mycket fritid. Kom ihåg att allt det som du vet om mig, det är sådant som jag vill att du ska veta om mig. Jag är ingen dum individ även om en del tror det.**skrattar*

Från
https://www.cancelculture.se/2022/12...oakim-lundell/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in