2021-06-22, 00:20
Medlem
Hur förklarar ni Olof och hans frus livsstil? De lever ju lyxliv när man ser hans jetplan och även hennes instagram. Förstår inte hur det skulle gå ihop med att många tror att han inte har pengar.

Med tanke på hans förra filippinska fru så måste han har haft jättelite pengar och status förr. Sen har uppenbarligen något hänt och han har fått en hetare brud och bättre liv
Senast redigerad av muilak 2021-06-22 kl. 00:27.
Citera
2021-06-22, 00:32
Medlem
Tror ingen sagt ngt om att han inte har pengar. Finns nog lite kvar efter alla scams. Men pengarna är nog på väg att ta slut. Varför skulle han annars lägga ut videos och bilder som är flera år gamla, finns inget nytt alls.
Citera
2021-06-22, 00:34
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Menar att han verkar inte ha brist på aptit 😏
Han sluddrar inte, har bra minne. Somnar inte mitt i ett samtal, sitter inte och kliar sig. Han har inte fula tänder.. Typ så.

Ok, han kan ju inte sitta upp utan ligger i alla stolar och ligger i sängen på andra videos på tuben.
Han skulle inte få fart på ens en potäterkanon men säger sig knulla horor i timmar haha..
Citera
2021-06-22, 07:53
Medlem
Ambityps avatar
https://youtu.be/jxzrzrK0hs0

Det finns många videos när han är på marken i ett privatjet. Men om han nu verkligen vill bevisa att han flyger privatjet hela tiden, varför bara filma på marken? Eller har någon sett en video från senaste tiden där har verkligen är i luften?

Jag tror han känner någon på Bromma som låter honom sitta i planen då och då för en mindre summa.
Citera
2021-06-22, 11:51
Medlem
Ngn som är sugen på att göra affärer med Olof så har ni chansen nu.😅

https://anonfiles.com/pfl0682eu3/OlofTwitter_jpg
Citera
2021-06-22, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988

Haha asså
Bara 12 åringar som följer han ju
Citera
2021-06-22, 12:38
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988

Tidigare var en liknande tweet om att reportar som ville intervjua OG skulle maila till den adressen.
Lustigt att dessa tweets är på ok svenska, medans tweetsen mot hans fan club är på rinkebysvenska.
Citera
2021-06-22, 13:33
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
sista gången jag checkade upp det, så var det en privatjet japp!! Men ägdes av en person boende i Österrike, som hyrde ut sitt flygplan till priset av 2200€/timme då ingick 2 piloter. Den utgick från Zurich (Schweiz) och paris o hade räck vid på 450 mil. Alla flygplan har reg nummer som jag utgick i från, är det inte samma nu tro du?

2200 euro låter inte som nån summa fattiga fläsk-Olof har att spendera särskilt ofta.
Citera
2021-06-22, 14:28
Medlem
Solituds avatar
https://www.youtube.com/watch?v=7h4mOcFT3ZY

Ha ha ha, jävlar vad han svullnat upp. Han måste väl ändå specialbeställa kläder? Inte en chans att så stora jeans finns i en vanlig butik.

Nåväl.

Jag såg hans snack när han sitter i en bil och pratar om affärer. Han går verkligen in i en roll och imiterar folk han sett i filmer.
Citera
2021-06-22, 20:23
Citat:
Ursprungligen postat av Solitud
https://www.youtube.com/watch?v=7h4mOcFT3ZY

Ha ha ha, jävlar vad han svullnat upp. Han måste väl ändå specialbeställa kläder? Inte en chans att så stora jeans finns i en vanlig butik.

Nåväl.

Jag såg hans snack när han sitter i en bil och pratar om affärer. Han går verkligen in i en roll och imiterar folk han sett i filmer.

Han är groteskt fet, benen är lika tjocka som en gammal ek.
Citera
2021-06-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Olof insinuerar på Twitter att det är på grund av honom Stefan Löfven röstats bort. Får man verkligen sån makt med ett brevlådeföretag man driver med ett geriatriskt brevbomboffer? Kanske var det kung mofasti som pressade politikerna. Escobar Incs tentakler tränger verkligen in i alla trånga hörn.

Jag har tyvärr inte mandatet att prata om sådant, men klart att Escobar Inc har ett extremt stort kontaktnät i många olika sektorer. Om Olof vill får han snacka mer men jag kan som sagt inte göra det med mitt mandat.

Några skriver under om att mejla Olof. Gör det om ni vill så kanske ni får prata med hans sekreterarare, det var det jag fick göra då hans PR-team bad mig kontakta. Det är lite som med Gordon Gecko i Wallstreet man måste visa att man är en lirare och inte ger upp för att få en chans i escobar inc. Men mitt liv är inte sig likt och pengarna kommer börja rulla inom några månader.

Gäller bara att vara lite tålmodig som sagt men det är hårt tryck, massor vill flyga privatjet med el lobo och Olof K Gustafsson men ytterst få åka med förutom närmsta familjen och andra dignitärer. Det är lite som när Trump flög reste i sitt airforce one och besökte hela världen som president.
Citera
2021-06-22, 22:56
Medlem
TeEsErs avatar
Jag har från säkra källor inom Escobar inc fått höra att Mofastis prao-period fick avslutas i förtid eftersom han inte var så duktig som han hade utlovat. Många, inklusive Olof, är besvikna över en så misslyckad rekrytering.

Trots att Mofasti fick börja på en låg nivå, hämta kaffe och kopiera papper, så lyckades han ändå inte nå upp till de lågt ställda förväntningarna utan satt mest och skrev inlägg på Flashback snarare än jobba.

Det sägs att Mofasti trodde att han skulle stiga i graderna men Escobar hade inget annat i tankarna än en gratis assistent ett par månader. Tyvärr fick de avbryta i förtid pga Mofastis inkompetens.

Vi kan alltså ta Mofastis kommande inlägg med ännu större skopor salt än innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in