Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Olof insinuerar på Twitter att det är på grund av honom Stefan Löfven röstats bort. Får man verkligen sån makt med ett brevlådeföretag man driver med ett geriatriskt brevbomboffer? Kanske var det kung mofasti som pressade politikerna. Escobar Incs tentakler tränger verkligen in i alla trånga hörn.
Jag har tyvärr inte mandatet att prata om sådant, men klart att Escobar Inc har ett extremt stort kontaktnät i många olika sektorer. Om Olof vill får han snacka mer men jag kan som sagt inte göra det med mitt mandat.
Några skriver under om att mejla Olof. Gör det om ni vill så kanske ni får prata med hans sekreterarare, det var det jag fick göra då hans PR-team bad mig kontakta. Det är lite som med Gordon Gecko i Wallstreet man måste visa att man är en lirare och inte ger upp för att få en chans i escobar inc. Men mitt liv är inte sig likt och pengarna kommer börja rulla inom några månader.
Gäller bara att vara lite tålmodig som sagt men det är hårt tryck, massor vill flyga privatjet med el lobo och Olof K Gustafsson men ytterst få åka med förutom närmsta familjen och andra dignitärer. Det är lite som när Trump flög reste i sitt airforce one och besökte hela världen som president.