2023-05-15, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Så Olof har polisen i nästan alla länder efter sig men är helt untouchable pga sina kopplingar till Pablo Escobar?

Skulle mer gissa på att han är untouchable för att han ringer och snitchar ner sina opps och leker polisinformatör
Citera
Medlem
Har följt den här tråden länge och säga vad man vill men killen är 30 år och har gjort sjukt mycket i sitt liv som inte många har varit i närheten av. Ärligt så bryr jag inte mig om han har gjort kriminella handlingar för att komma dit han är. Killen har krigat på och kämpat som fan för att inte vara en slav till staten och vända på varenda krona. De flesta som gör sånt sitter inne eller går på bidrag. Endast några få bedragare klarar sig i längden, så hatten av faktiskt 🎩 Till alla som ogillar det jag skriver så ha ett öppet sinne och tänk själv vem du hade velat vara. Jag menar Pensionsbolaget Allra är det inte så många som bryr sig om längre 🤷🏼‍♂️
Citera
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vad menar du inte stämmer?

Polis i USA och Sverige är ute efter Olof.
Nej.
Citera
2023-05-15, 13:57
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Så Olof har polisen i nästan alla länder efter sig men är helt untouchable pga sina kopplingar till Pablo Escobar?
Olof var åtta månader när Escobar dog.
Den enda kopplingen Olof hade då var till sin mammas bröst.
Citera
2023-05-15, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Japp. Det bästa hade varit att e ignorerat dessa Nissar. Nu har han fått lite av sin Hall of fame.
Olof är på tapeten igen. Han är uppmärksammad. Nu kan han flasha med sina livvakter.
Skapade ett drama och fick precis som han ville och önskade.

Fast "livvakterna" visade sig vara anställda på krogen de var på... Men Golof vill gärna få det till att han hade med sig 3 st livvakter. Konstiga är att han enligt sig själv är så gangsta men inte tar fighten själv. Jag hoppas någon skickar han tillbaka till Ekerö med hans tänder i en påse.
Citera
2023-05-15, 13:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Nej.

Jo det är de. Olof är misstänkt för brott i båda länderna och riskerar förhör och åtalas. Därav han rymmt Sydamerika, USA och sen Sverige.
Citera
2023-05-15, 13:59
Citat:
Ursprungligen postat av -Maniac-
Varför gnäller Olof om att det är lågt att dra in hans fru i det hela? Det var ju Olof som hade den hedern o började jämföra fruar...

Vad fan mer gnäller inte olof om? Han är mytoman, och ljuger och vrider på allting.

Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
”Kom ensam”, Olof tar med 4 pers. ”Ingen kamera eller ljudinspelning”, Olof spelar in ljud. ”Vi ska lösa det utan polisen”, Olof ringer polisen.

Må han ej leva uti hundrade år.

Se citatet ovan så förstår du vilken typ av person Olof är, dedär citatet är ifrån igår. Och om du trodde att citatet var sarkastiskt så har du fel. Det var exakt det Olof gjorde igår hahaha
Citera
2023-05-15, 14:06
Citat:
Nu har SvD hängt med Olof K Gustafsson i Marbella. Och svensken har förutom en närmast oändlig pool med bragder att skryta om en del okonventionella idéer för att tjäna pengar.

En av dessa går ut på att ”äga Tesla-vd:n Elon Musk”. Olof K Gustafsson påstår nämligen att han i utbyte mot resor och hotell har fått donerad sperma från Elon Musks 76-årige fader Errol Musk. Den ska sedan insemineras ”i högklassiga colombianska kvinnor”, hävdar Olof K Gustafsson.

”Så med Errols sperma kommer vi nu att skapa en massa mini-Musks i Colombia – och vill Elon Musk sedan träffa sina halvsyskon så kommer han att behöva gå genom mig.”
Citat:
”Där har du ett bevis på hur Olof K Gustafsson arbetar”, säger Olof K Gustafsson.
https://www.breakit.se/artikel/36625...-av-elon-musks

Seriös...
Citera
2023-05-15, 14:10
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Har följt den här tråden länge och säga vad man vill men killen är 30 år och har gjort sjukt mycket i sitt liv som inte många har varit i närheten av. Ärligt så bryr jag inte mig om han har gjort kriminella handlingar för att komma dit han är. Killen har krigat på och kämpat som fan för att inte vara en slav till staten och vända på varenda krona. De flesta som gör sånt sitter inne eller går på bidrag. Endast några få bedragare klarar sig i längden, så hatten av faktiskt 🎩 Till alla som ogillar det jag skriver så ha ett öppet sinne och tänk själv vem du hade velat vara. Jag menar Pensionsbolaget Allra är det inte så många som bryr sig om längre 🤷🏼‍♂️

Gå o lägg dig är du snäll. Om vi bortser från de kriminella handlingarna så är han en mytoman som inte går att lita på för fem öre. Bottenskrap helt enkelt!
Citera
2023-05-15, 14:15
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jo det är de. Olof är misstänkt för brott i båda länderna och riskerar förhör och åtalas. Därav han rymmt Sydamerika, USA och sen Sverige.
Han är möjligen misstänkt för förtal i Sverige men det faller inte ens under allmänt åtal och en sådan utredning består oftast av ett telefonsamtal från polisen.
"Hej, har du sagt så här?"
"Nej, det har jag inte."
"Ok, då lägger vi ner utredningen".

Om inte offret polisanmäler så blir det inget alls.
Citera
2023-05-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Gå o lägg dig är du snäll. Om vi bortser från de kriminella handlingarna så är han en mytoman som inte går att lita på för fem öre. Bottenskrap helt enkelt!
Haha så du är en sån som litar på staten och politikerna mm? Du fattar ju trögt så undra om du sover?! Det jag menar är att det krävs jävla stora balls för att åka och träffa upp Roberto Escobar i Colombia och styra upp allt det han har gjort! Sen skiter jag fullständigt om han är mytoman, Det hör inte till poängen!
Citera
2023-05-15, 14:40
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Haha så du är en sån som litar på staten och politikerna mm? Du fattar ju trögt så undra om du sover?! Det jag menar är att det krävs jävla stora balls för att åka och träffa upp Roberto Escobar i Colombia och styra upp allt det han har gjort! Sen skiter jag fullständigt om han är mytoman, Det hör inte till poängen!

Men skämtar du eller... Du ser klart och tydligt att han inte har några bollar i huvudtaget på de videos från gårdagen när chrippa konfronterade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in