2022-11-21, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Det är väl för att han inte kommer in i USA längre? Han var väl åtalad där, ev. är han efterlyst för klockan han lurade till sig också?

Exakt. Hoppas han blir utlämnad så han får sitt straff jävla aset
Citera
2022-11-21, 11:06
Medlem
Rekas avatar
Jag förstår verkligen inte hur Olof tänker. Hade jag blåst människor hade jag hållit en jäkligt låg profil. Men Olof gör ju helt tvärt om som skryter, ljuger, och kaxar över hela internet.
Och de enda som imponeras är ju snorungar, så jag ser absolut inga fördelar i beteendet.

Men jag antar att han i sin mytomani verkligen tror att han är onåbar och beskyddas av familjen Escobar (vars makt och styrka försvann i början av 90-talet).
Citera
2022-11-21, 17:05
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Det är väl för att han inte kommer in i USA längre? Han var väl åtalad där, ev. är han efterlyst för klockan han lurade till sig också?

Citat:
Ursprungligen postat av soderstrom832
Exakt. Hoppas han blir utlämnad så han får sitt straff jävla aset
Jag tror han håller sig mycket i rörelse just nu för att undvika att åka dit. Han är för etablissemanget en jobbig jävel så mycket skit han snackar om dem så de borde där finnas ett intresse av att sätta dit honom.

Anjo nämnde på sin senaste video om Olof att han riskerar 35 år i USA för bedrägerier. Ifall han åker dit räcker det med att han sitter av lite mer än halva straffet så är han fortfarande inte ute före han fyllt 50.

Hade varit kul med en sådan tjockis i ett amerikanskt fängelse.

Sen så var ju hela Escobar telefonen de sålde en enda stor scam.

https://youtu.be/IhZyPDFnmPI

Kolla in den här videon!
Citera
2022-11-21, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Jag tror han håller sig mycket i rörelse just nu för att undvika att åka dit. Han är för etablissemanget en jobbig jävel så mycket skit han snackar om dem så de borde där finnas ett intresse av att sätta dit honom.

Anjo nämnde på sin senaste video om Olof att han riskerar 35 år i USA för bedrägerier. Ifall han åker dit räcker det med att han sitter av lite mer än halva straffet så är han fortfarande inte ute före han fyllt 50.

Hade varit kul med en sådan tjockis i ett amerikanskt fängelse.

Sen så var ju hela Escobar telefonen de sålde en enda stor scam.

https://youtu.be/IhZyPDFnmPI

Kolla in den här videon!

Fattar inte att roberto pallar med slemmandet - olof försöker hela tiden ha kroppskontakt med honom
Citera
2022-11-21, 19:30
Medlem
Nu när Trump är tillbaka på twitter har väl Olof en anledning att komma tillbaka. Han kommer ba ” Kom tillbaka för trump behövde mig sen inga kommentarer på det” Sen kommer han tagga Trump 1000 ggr i sina bilder tills han svarar.
Citera
2022-11-21, 20:48
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIst0easy
Nu när Trump är tillbaka på twitter har väl Olof en anledning att komma tillbaka. Han kommer ba ” Kom tillbaka för trump behövde mig sen inga kommentarer på det” Sen kommer han tagga Trump 1000 ggr i sina bilder tills han svarar.

Han verkar inte gilla Musk, stora avundsjukan gissar jag!
Citera
2022-11-22, 05:14
Medlem
Nån som kollat del 3 som Lokal lagt upp? Vad skiljer den från den första version han lade upp? Är när de raggade på en kille som de fick med hem och fnissade som 12 åriga oskulder borta?
Citera
2022-11-22, 08:14
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nån som kollat del 3 som Lokal lagt upp? Vad skiljer den från den första version han lade upp? Är när de raggade på en kille som de fick med hem och fnissade som 12 åriga oskulder borta?

Snacket om ketamin där Olof spelade världsmästare som vanligt är borta, det var otroligt tydligt att han inte hade en aning om vad han pratade om egentligen. Sen är det ungefär 40min nytt material som handlar om Ryssland och världsläget typ.
Citera
2022-11-22, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Sen är det ungefär 40min nytt material som handlar om Ryssland och världsläget typ.

Det ska bli kul att lyssna på

Tack!

Är väl ingen vild gissning att enligt Olof har USA attackerat lilla snälla oskyldiga Ryssland och WW3 står inför dörren där den med mest guld vinner.

Kan nån ladda ner videon och lägga upp någonstans för det sista jag vill är att ge Fejk Lokal visning på Youtube
Citera
2022-11-22, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det ska bli kul att lyssna på

Tack!

Är väl ingen vild gissning att enligt Olof har USA attackerat lilla snälla oskyldiga Ryssland och WW3 står inför dörren där den med mest guld vinner.

Kan nån ladda ner videon och lägga upp någonstans för det sista jag vill är att ge Fejk Lokal visning på Youtube

Använda ad-block så får han inga pengar så jag kollar yt på folk jag inte gillar😁
Citera
2022-11-22, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Använda ad-block så får han inga pengar så jag kollar yt på folk jag inte gillar😁

Haha smart

Jag vill dock inte att hans visningar ska öka på videon
Citera
2022-11-22, 11:53
Medlem
Hela deras youtube serie, vad fan är det för trams? Två mongolider som sitter och ljuger? Valrossen ljuger om precis allt och pundaren sitter brevid och säger "Mmmmhm"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in