Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-30, 13:05
Medlem
Väldigt dåligt med uppdateringarna hur det går för Olof i finkan! Man tycker ju att hans högra hand El Lobo borde uppdatera lite mer! Han måste såklart hälsa på honom så att han kan styra skeppet med Chefen är inlåst!
Citera
2024-05-30, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Väldigt dåligt med uppdateringarna hur det går för Olof i finkan! Man tycker ju att hans högra hand El Lobo borde uppdatera lite mer! Han måste såklart hälsa på honom så att han kan styra skeppet med Chefen är inlåst!

El lobo är väl automatiskt ställföreträdande VD när maffiabossen olof skakar galler?
Citera
2024-05-30, 15:52
Hur går det för svettfettets stämning av svenska staten, har advokaten skrapat fram en motpart ännu?
Citera
2024-05-30, 17:40
Medlem
Jag vill fortfarande få se Olof och Anjo möta varandra i Ultimate Fighting.
Citera
2024-05-31, 22:55
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Hur går det för svettfettets stämning av svenska staten, har advokaten skrapat fram en motpart ännu?
Justitiekanslern företräder staten i rättegång.
Citera
2024-06-04, 08:25
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Jag tror att vid det här laget har det börja sjunka hos sumo-cosplayern in att han är helt körd.
Han skulle ju ha lämnats ut till USA i Maj?
Det kan hända att han kommer sitta i amerikanskt häkte i flera år om de är säkra på att han blir dömd också....
Vilket inte vore bra.
Hoppas han blir dömd snabbt.
För egentligen allas skull.
Citera
2024-06-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Jag vill fortfarande få se Olof och Anjo möta varandra i Ultimate Fighting.

Det hade jag faktiskt betalat en slant för att streama! 😁

Någon som har koll på Svetlana? Är hon ofta och hälsar på?
Citera
2024-06-04, 10:22
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Jag tror att vid det här laget har det börja sjunka hos sumo-cosplayern in att han är helt körd.
Det kan hända att han kommer sitta i amerikanskt häkte i flera år om de är säkra på att han blir dömd också....
Vilket inte vore bra.
Hoppas han blir dömd snabbt.
För egentligen allas skull.
Kanske dags för alla hans haters att sjunka in att han inte har blivit utlämnad eller dömd för något än.
#FreeOlof
Citera
2024-06-04, 12:07
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kanske dags för alla hans haters att sjunka in att han inte har blivit utlämnad eller dömd för något än.
#FreeOlof

Nej, men bägge är bara en tidsfråga.

Att han går inför rätten med jämna mellanrum innebär inte heller att Olof skall lämnas ut vid en viss datum. Det är en återkommande standard process att man går inför rätten med jämna mellanrum.
Citera
2024-06-04, 12:13
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch

Nej, spansk domstol skulle börja avhandla frågan i maj. En process som lär ta ett halvår minst. Sedan stämde Olof ”svenska staten” och har nog på så vis orsakat fördröjning. Spanien behöver nämligen vänta på att Sverige ska säga åt Olof att dra åt helvete innan de rör på sig.

Det spelar inte så stor roll, Ekeröghettots ärkefetto är ändå bakom lås och bom. That’s it mannen!
Citera
2024-06-04, 12:15
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
#FreeOlof

Kanske dags för dig Olofrunkare att inse att han är inlåst.

Vilket jävla miffo du är som tror att rättssäkra processer innebär oskuld. ”Han är ju inte dömd!” Han är åtalad och åtalet pågår ditt absoluta CP.
Citera
2024-06-04, 12:59
Avstängd
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ad-Hoc-Patriarcha
Det hade jag faktiskt betalat en slant för att streama! 😁

Någon som har koll på Svetlana? Är hon ofta och hälsar på?

Hon instagrammar enbart material där ungen drar runt på olika lekland/nöjesparker. Inte ett ord om Olof, så han får nog inte mycket till sexytime stackarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in