2023-01-04, 20:13
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Det hade varit guld om någon gjorde en hemsida med timeline över Olofs (potatismoses skrev någon, LOL) äventyr osv, som med Raffa P.

Ja du kan väl ta och göra en sida.
Citera
2023-01-04, 20:18
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Om du tror att folk som Olof, Lokal och El Lobotomo är såna som läser JBP så tror jag det är du som borde prova läsa JBP.

Olof skrev för ett år sen ungefär på Twitter att han aldrig har läst en bok i hela sitt liv. Skulle inte tro att något förändrats.
Citera
2023-01-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ja du kan väl ta och göra en sida.

Pff sluta vara fattig mannen hade jag velat ha en hemsida hade jag hyrt in de bästa i Europa, thats it mannen.

Hade dock gärna sammanställt om jag hade haft tid. Hoppas du fick ut din oklara aggression via din helt ologiska kommentar.
Citera
2023-01-04, 21:08
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Pff sluta vara fattig mannen hade jag velat ha en hemsida hade jag hyrt in de bästa i Europa, thats it mannen.

Hade dock gärna sammanställt om jag hade haft tid. Hoppas du fick ut din oklara aggression via din helt ologiska kommentar.

Har ingen aggression, och inte heller var kommentaren ologisk, du ville ha en sida gjord, då är väl det mest logiska att du skapar en sida.
Citera
2023-01-04, 22:13
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Var väl egentligen bara en tidsfråga innan Vlads konto skulle stängas ner..
Bröt mot rätt många riktlinjer. 😅

Men synd såklart.

vilka jävla riktlinjer då menar du
Citera
2023-01-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
vilka jävla riktlinjer då menar du
https://help.twitter.com/sv/rules-an.../twitter-rules

https://help.twitter.com/en/rules-an...al-information

"You may not publish or post other people's private information without their express authorization and permission."

Men det sjuka är att Olof kan hålla på o skriva om Lundells utan att bli avstängd.
Hoppas att det finns folk som anmäler hans konto för trakasserier.

Skittråkigt i alla fall.
Citera
2023-01-04, 22:37
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
https://help.twitter.com/sv/rules-an.../twitter-rules

https://help.twitter.com/en/rules-an...al-information

"You may not publish or post other people's private information without their express authorization and permission."

Men det sjuka är att Olof kan hålla på o skriva om Lundells utan att bli avstängd.
Hoppas att det finns folk som anmäler hans konto för trakasserier.

Skittråkigt i alla fall.

mannen kolla biffballongens beteende sen julas så har han gjort betydligt värre saker
Citera
2023-01-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
mannen kolla biffballongens beteende sen julas så har han gjort betydligt värre saker
Absolut.
Men folk kanske inte anmäler honom..
Citera
2023-01-04, 23:11
Medlem
Vi får hoppas att Vlad dyker upp igen. Riktigt underhållande sida och bra information om kladdkakan offa.
Citera
2023-01-05, 10:02
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Olof skrev för ett år sen ungefär på Twitter att han aldrig har läst en bok i hela sitt liv. Skulle inte tro att något förändrats.

Haha, äntligen ett uttalande från Olof som jag faktiskt inte tvivlar på
Citera
2023-01-05, 10:12
Medlem
XtraXs avatar
Konstigt hur det är ok för Olof att hela tiden gräva fram massa skräp för att smutskasta Jocke men när Vlad gör samma mot Olof blir det stängt konto.
Citera
2023-01-05, 10:18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilogic
Inget fel på Jonna om man ska vara ärlig.
Felet med Jonna är faktiskt inte så mycket hennes kropp, som hennes ansikte. Det är något som får mig att rygga tillbaka. Plus att det ser ut som att det ganska dåligt med hjärnverksamhet bakom den där blicken, sjukt osexigt.

Med det sagt, så hade jag ju givetvis valt henne alla dagar i veckan om det stod mellan henne och, är det Svetlana hon heter? En rysk fru som motvilligt följer med för att man betalar en "fancy" livsstil, och som heter Svetlana. Jag försöker skriva lite skämt, och det här är låter som ett något jag började skriva på, men insåg att det låter alldeles för mycket som ett skämt.

Och alltså.. Olof känner väl igen sig lite i Jocke. Känner man sig som en outsider, så är det lätt att söka sig till och känna igen sig andra vars egentligen gemensamma nämnare är att man är outsiders. Olof tycker att om Jocke har lyckats med sin schtick, så borde Olof lyckas med sin. Dom är ju så lika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in