2021-05-15, 13:22
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
Han har ju en poäng att som VD måste du ha en viss pondus och vara respektingivande. Ingen respekterar en liten spilvink på 55kg om du ska sätta dig vid bordet och förhandla stora business deals i miljon eller miljardklassen.
Bättre med grav övervikt och halsskägg. En klassiker i VD-kretsar!
Citera
2021-05-15, 13:34
Medlem
yidarmy123s avatar
Jag bryr mig inte det minsta om Olof pratar sanning eller inte. Min magkänsla säger att han är en mytoman men det skiter jag fullständigt i. Han är underhållande, han är en käftsmäll i ansiktet på alla PK-idioter som dominerar och manipulerar hela youtuberindustrin med sina patetiska lögner för de vill passa in och verka ’woke’.

Han ljuger troligtvis om sin framgång, och sin ekonomi, men han talar ändå sanning om samhället i övrigt till skillnad från hela det offentliga Sverige. Det måste man ändå uppskatta om man har någon som helst egen personlighet kvar i den här grisfarmen, som är Sverige 2021.
Citera
2021-05-15, 13:42
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Jag bryr mig inte det minsta om Olof pratar sanning eller inte. Min magkänsla säger att han är en mytoman men det skiter jag fullständigt i. Han är underhållande, han är en käftsmäll i ansiktet på alla PK-idioter som dominerar och manipulerar hela youtuberindustrin med sina patetiska lögner för de vill passa in och verka ’woke’.

Han ljuger troligtvis om sin framgång, och sin ekonomi, men han talar ändå sanning om samhället i övrigt till skillnad från hela det offentliga Sverige. Det måste man ändå uppskatta om man har någon som helst egen personlighet kvar i den här grisfarmen, som är Sverige 2021.

That's it, mannen!
Citera
2021-05-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Du (Mofasti) verkar vara riktigt trög och du bara loopar dig själv.

Om du inte ens kan se med blotta ögat att sedlarna är falska med de bevis som postades så är det ganska uppenbart att du har en agenda för i sak är du helt ute och cyklar de luxe.

Och, som andra redan har påpekat, att få fram $10,000 är inte speciellt svårt men i din värld så kanske det är så för du verkar ha en obefintlig verklighetsuppfattning.

"Olofs PR-team"

Mannen vänder steken så får ni bevisbördan. Ni vill alltid ha bevis på allt och accepterar aldrig något vi visar upp. Så bevisa utan youtube att det är fejk mejla federal reserve och be om deras åsikt så ni kan bevisa något.

Men likt jan Emanuel spänner ni er bakom eea säkerhetsdörrar.

Kom ut i verkligheten. där kan man åka illa ute.

Fan inte ens anabolaknutten jan emanuel vågar åka till colombia fast han får betalt.

Är väl rädd några spinkinga tonåringar ska råna honom eller va???

jag är så trött att ni alltid är two faced.

gällande 100 000 är det utlottat men Olof år diskret, fan ska han outa vinnaren och att vinnaren ska börja få massa samtal från tattare?

Bentlyn är på väg i den ska ges bort. Han har inte ens tid för alla sina bilar och massa tattare i frihamnen felparkerar så han inte? nw kan ta ut dem
Citera
2021-05-15, 16:58
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Mannen vänder steken så får ni bevisbördan. Ni vill alltid ha bevis på allt och accepterar aldrig något vi visar upp. Så bevisa utan youtube att det är fejk mejla federal reserve och be om deras åsikt så ni kan bevisa något.

Men likt jan Emanuel spänner ni er bakom eea säkerhetsdörrar.

Kom ut i verkligheten. där kan man åka illa ute.

Fan inte ens anabolaknutten jan emanuel vågar åka till colombia fast han får betalt.

Är väl rädd några spinkinga tonåringar ska råna honom eller va???

jag är så trött att ni alltid är two faced.

gällande 100 000 är det utlottat men Olof år diskret, fan ska han outa vinnaren och att vinnaren ska börja få massa samtal från tattare?

Bentlyn är på väg i den ska ges bort. Han har inte ens tid för alla sina bilar och massa tattare i frihamnen felparkerar så han inte? nw kan ta ut dem

Ditt inlägg är väldigt osammanhängande och nästintill oläsbart och jag har ingen aning om vad du vill förmedla då det mesta upplevs som rent fyllesvammel.

Du har fått bevis på att sedlarna var falska. Uppenbart falska också. Punkt.

Inte lönt att du loopar ursäkter för att sedlarna var falska. Det faller på döva öron.

Sen att du inte vill, eller för den delen inte ens verkar ha kapaciteten att ens kunna förstå, är tyvärr en helt annan femma som ingen här på FB kan hjälpa dig med.

Du säger "vi". Vem är "vi"?
Citera
2021-05-15, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Ditt inlägg är väldigt osammanhängande och nästintill oläsbart och jag har ingen aning om vad du vill förmedla då det mesta upplevs som rent fyllesvammel.

Du har fått bevis på att sedlarna var falska. Uppenbart falska också. Punkt.

Inte lönt att du loopar ursäkter för att sedlarna var falska. Det faller på döva öron.

Sen att du inte vill, eller för den delen inte ens verkar ha kapaciteten att ens kunna förstå, är tyvärr en helt annan femma som ingen här på FB kan hjälpa dig med.

Du säger "vi". Vem är "vi"?

Olof ger mig shoutouts på twitter och ni har inga mer argument än att påstå jag är ett troll eller ett fyllo. Fan är ni som loopar om att alla bevis är fake.

Pengarna är utlottade men Olof kommer inte visa vem som vann då andra får konstiga samtal, förmodligen från dårar i denna tråd. Dock har han hållit sina ord och gett bort vinsten till följare 10 000.

Dollarna är inte fejk, jag vill att ni tar hit en expert från federal reserve, anjo är inte någon expert som arbetar på riksbanken.

Olof sa i intervjun med Anis don demina att zlatan blockerade hans andra bilar. så han kunde inte visa dessa tyvärr mannen.
Citera
2021-05-15, 17:26
Medlem
Citat:
Dollarna är inte fejk, jag vill att ni tar hit en expert från federal reserve, anjo är inte någon expert som arbetar på riksbanken.
Hur förklarar du beviset om att det är fejkdollar då? Ser inte du det vi andra ser?
Citera
2021-05-15, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Hur förklarar du beviset om att det är fejkdollar då? Ser inte du det vi andra ser?

Ta fram bevis av en expert. Ni kan inre veta om det är fejk. Majoriteten av er har aldrig ens sett en dollarsedel.

Ni har så lätt att avfärda Olofs bevis. Men när jag nu ber er om seriösa bevis tar det hus i helvete. Patetiskt.

Men ni kanske tror Olof har photoshoppat in sig i privatjettar och lägenheter i Dubai?
Citera
2021-05-15, 17:46
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Olof ger mig shoutouts på twitter och ni har inga mer argument än att påstå jag är ett troll eller ett fyllo. Fan är ni som loopar om att alla bevis är fake.

Pengarna är utlottade men Olof kommer inte visa vem som vann då andra får konstiga samtal, förmodligen från dårar i denna tråd. Dock har han hållit sina ord och gett bort vinsten till följare 10 000.

Olof sa i intervjun med Anis don demina att zlatan blockerade hans andra bilar. så han kunde inte visa dessa tyvärr mannen.

Jag är inte "ni" utan jag har visat att sedlarna är falska sen har jag inte lagt mig i så mycket annat men att Olof är till stora delar fejk är min helt klara personliga ståndpunkt och att han har psykiska besvär och det enda reella värdet med Olof är ren underhållning men sen så finns det pajaser, som dig till exempel, som slåss med näbbar och klor för käre Olof vilket bara blir patetiskt.

Än mer patetiskt är när du uppenbarligen inte förstår vad bilderna på sedlarna helt klart visar och börjar med "jag vill att ni tar hit en expert från federal reserve".

Och lägg ner det där med "mannen" hela tiden.

Du framstår än mer korkad än vad du uppenbarligen är.
Citera
2021-05-15, 17:48
Medlem
Rekas avatar
Citat:

Och i en annan intervju sa Olof att han bara importerat två bilar för han visste inte riktigt hur reglerna var. Enligt Olof är nu en Bentley på väg, men vi få väl se.

Hur som helst är det ofta motsägelser från Olof. Ena gången är Roberto svårt hotad, måste hålla sig gömd, och talar enbart med Olof, vid nästa intervju är Roberto 'dömd' till att guida turister.
Det är fan inte lätt att hänga med i uttalandena.
Citera
2021-05-15, 17:49
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Majoriteten av er har aldrig ens sett en dollarsedel.

Det har tydligen inte Olof heller för dom sedlarna som uppvisades var bevisligen fejk.
Citera
2021-05-15, 18:00
Medlem
Tarmstuvnings avatar
▶️
Seth Engström trollar för Olof Gustafsson
https://youtu.be/6w5qjl4PoRo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto