2022-08-24, 13:34
Medlem
Nu sitter drängarna och spyr ur sig lögner på någon parkbänk i ny video.
Olof ”jag är rik”
Lokal ”de den, de den”

I en timme.
Citera
2022-08-24, 13:46
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ricard Nilsson, vår jurist sitter mot Klarna Bank imorgon i rätten (Escobar mot Klarna), 13.30 Stockholms Tingsrätt, muntlig förberedelse. Vilka journalister kommer?

Nu ska miljonerna in...
Citera
2022-08-24, 13:51
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Nu sitter drängarna och spyr ur sig lögner på någon parkbänk i ny video.
Olof ”jag är rik”
Lokal ”de den, de den”

I en timme.
Jag förstår inte varför, men den här videon har Lokal suttit och väntat med att publicera sedan 15 augusti. Den laddades alltså upp på Youtube för över en vecka sen, har Lokal väntat med att trycka på Publish.
Citera
2022-08-24, 14:10
Medlem
Kent.Kottes avatar
Richard Nilsson som juridiskt ombud. Vi snackar alltså om mannen som suttit på livstid för trippelmord.
No further questions, your honor!
Citera
2022-08-24, 14:25
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Richard Nilsson som juridiskt ombud. Vi snackar alltså om mannen som suttit på livstid för trippelmord.
No further questions, your honor!

Haha det hade man ingen aning om, var tvungen att googla honom. Passar ju bra med Escobar osv
Citera
2022-08-24, 14:33
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag förstår inte varför, men den här videon har Lokal suttit och väntat med att publicera sedan 15 augusti. Den laddades alltså upp på Youtube för över en vecka sen, har Lokal väntat med att trycka på Publish.
De vill ligga före med content, och ha backup videos att publicera när tidigare videos inte fått uppmärksamheten som de förväntade sig. Att Rolexköpet inte fått 500k visningar och blev trending är en klar besvikelse.

Offtopic, men så jobbar många youtubers, tex youtubekockar spelar in kanske 10-15 matvideos på en dag. Så har de videos som kan släppas meda några dagars mellanrum för en månad och kan planera recept. för nästa inspelning.
Citera
2022-08-24, 14:38
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nu ska miljonerna in...

Ricard nilsson är väl han trippelmördaren 😂
Citera
2022-08-24, 14:41
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Ricard nilsson är väl han trippelmördaren 😂

Citat:
I januari 2000 dömdes han till livstids fängelse för att den 27 september 1999 ha mördat tre män på Forsmöllans rekreationsområde i Klippan. Nilsson har erkänt morden, och angett att motivet var ekonomiskt. Han blev hösten 2019 villkorligt frigiven efter att ha avtjänat två tredjedelar av det tidsbestämda straffet, och frivårdens övervakning upphörde under 2020.

Verkar vara en hyvens grabb
Citera
2022-08-24, 14:51
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha det hade man ingen aning om, var tvungen att googla honom. Passar ju bra med Escobar osv

Lika barn leka bäst osv…
Citera
2022-08-24, 14:55
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Har 0 skvaller om människan men han är ju en riktigt underhållande figur, han är fantastiskt duktig på att snacka skit.

Att sitta och skrika "mannen" "luffare, lallare", "jag är rik" "fucking Rååålex mannen" osv. i timtal anser inte jag vara duktig på att prata skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Krendel
Varje gång jag lyssnar på honom så förundras jag över hur han kan snacka så jävla mycket och samtidigt inte säga någonting slls.

Typ.
Citera
2022-08-24, 14:59
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Att sitta och skrika "mannen" "luffare, lallare", "jag är rik" "fucking Rååålex mannen" osv. i timtal anser inte jag vara duktig på att prata skit.

Men kom igen nu, han är ju faktiskt en underhållande jävel, en stor del av detta är hans käft. Det finns ju en anledning till att tråden är så lång som den är.
Citera
2022-08-24, 15:08
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Men kom igen nu, han är ju faktiskt en underhållande jävel, en stor del av detta är hans käft. Det finns ju en anledning till att tråden är så lång som den är.

Ja underhållande, även om jag nu bara stör mig rejält på fanskapet så jag kan inte titta längre, men det underhållande är ju hans pinsamhet och värdelöshet i mina ögon. Tågkraschen liksom.

Underhållande mytomaner för mig ska berätta grejer som kunde varit sanna och med finess och raffinemang.

Men olika smak!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in