2011-01-28, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krijgenic
Är det någon som vet om Olof är jude? Får lite sånna vibbar av honom.

Jag känner honom ganska väl och såvitt jag vet är han inte jude. Varken praktiserande eller "jude i det fördolda". Socialdemokratisk ateist m.a.o.
Citera
2011-01-28, 19:12
Medlem
krijgenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boozy
Jag känner honom ganska väl och såvitt jag vet är han inte jude. Varken praktiserande eller "jude i det fördolda". Socialdemokratisk ateist m.a.o.

Det är väl troligtvis inte något han berättar för sina vänner. Judar kan vara jävligt snikna, så att han antingen är det i hemlighet eller lite längre bak i släktledet, är väl inte omöjligt.
Citera
2011-01-28, 19:15
Medlem
Citat:

Har du gått på gymnasiet? IdH A läser man första året. Alltså behövs det inte en avtentning för det.

Svar nej, det är olika. Dock är det vanligast under ettan eller tvåan och således blir olof klar med den kursen medan han går i skolan.
Citera
2011-01-28, 19:16
Medlem
Ryalnotchs avatar
Citat:

En socialdemokratisk miljardär? klingar falskt
Citera
2011-01-28, 19:21
Medlem
Citat:
Det är väl troligtvis inte något han berättar för sina vänner. Judar kan vara jävligt snikna, så att han antingen är det i hemlighet eller lite längre bak i släktledet, är väl inte omöjligt.

Ja, allt är möjligt. Fast jag har aldrig förstått FB:ares fascination för judar...Efter "tar du den i tvåan?" är "är du jude?" det näst mest förekommande frågan i varje tråd. Varför? Spelar det någon roll om han är jude eller inte?

Citat:
Ursprungligen postat av Ryalnotch
En socialdemokratisk miljardär? klingar falskt

Ta inte mitt ord för det, men jag är tämligen säker på att han är sosse iallafall. Hur det går ihop med miljardär, det vette fan, men jag antar att han har sosse-värderingar när det gäller skatt osv.

Nej, nu får ni ursäkta mig, ska ut och festa!!!
Fortsätter självklart att svara på frågor imorgon etc.
Citera
2011-01-28, 19:25
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benchlift
Han blir säkert rik. Men inte fan blir han dollarmiljardär... det krävs en unik idé för detta och jag tror inte att denna killen är särskilt innovativ.

Krävs en hel del tur också, bara att kolla på dem som redan finns på listan. Driv och list räcker till att bli mångmiljonär, men inte till att bli mångmiljardär.
Senast redigerad av Fojos 2011-01-28 kl. 19:27.
Citera
2011-01-28, 19:32
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grr03
Denna tråd är ett bra exempel på svenska avundsjukan
+1
Går i samma skola som Olof och blivit bra vän med honom. Såna som Olof kan bara gynna vår välfärd. Alla dessa glåpord gör mig bara äcklad. Att inte ens orkar sitta och trakassera en 17-åring på Flashback visar bara hur patetiska ni är.
Citera
2011-01-28, 19:34
Medlem
VVeeDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
+1
Går i samma skola som Olof och blivit bra vän med honom. Såna som Olof kan bara gynna vår välfärd. Alla dessa glåpord gör mig bara äcklad. Att inte ens orkar sitta och trakassera en 17-åring på Flashback visar bara hur patetiska ni är.
Men det är okej att han ljuger om sina så kallade "bolag"?
Citera
2011-01-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janone
"Förlaget har bland annat gett ut en tecknad serie om Michael Jackson och i dagarna kommer förlaget med det första svenska seriealbumet av Simpsons."

Vad menar de?
Simpsons har ju redan publicerats på svenska en gång.
I form av serietidning ja, men han planerar att ge ut ett seriealbum
Citera
2011-01-28, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
+1

+1
OCh sen ni som säger att han slösar bort sitt liv för att han inte är som ni
Citera
2011-01-28, 19:44
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
Är det någon som vet om Olof är jude? Får lite sånna vibbar av honom.
Morsan är iranier och pappan är svensk/finsk om jag inte misstar mig.
Citera
2011-01-28, 19:46
Medlem
lesionss avatar
Drömma kan man..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in