En media clown? Han är väll lite av starwars-kid. Sån där som man skrattar åt men tycker samtidigt lite synd om. Ni som såg det här youtube klippet: (
http://www.youtube.com/watch?v=JyaQi0S8C4I) lägg märke till hur han i slutet säger
-Jag har högsta betyg och ska läsa på handels och jurist.
Snacka om att verkligen söka bekräftelse.
-Titta på mig, titta på mig, vad duktig jag är. (samtidigt som repporter hade svårt att inte skratta).
Jag bryr mig inte om han får sina miljarder, tycker huvudsaken är att trivas med det man gör är viktigare...
Men sett till faktum så ploppar hans företag ut som bajskorvar utan att åstadkomma något. Så jag förstår inte riktigt orsak bakom hans uppmärksamhet.
Det han lyckats med är endast star-wars-kid stämpel hittils (vilket bl a framgår av denna tråd).
Sen att några tycker att han är vettig kan inte vara äldre 17 själva.
Alternativ är han en sån som blivit inbankad att han kommer bli BÄST av föräldrar, i så fall kan jag säga att Ole kommer bli besviken när han möter motgång. Då livet går inte ut på att gå i kostym utan på att prestera.
Om ni frågar mig så tycker jag att det är mycket mer lärorikt att gå "hårda vägen" vilken är lätt i praktiken. Skura toaletter när man är 18 byta yrke, byta igen plugga på högskola.
Det är så man lär sig värdera saker...
Snubben låter fan som att han kom från en annan planet igår...