2021-05-30, 18:16
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Nej, jag har säkert inte ens det 😹😹😹

För det är ju säkert jag som har lägre status än dig, med tanke på att det är du som tycker det är coolt att en tjock, ful mytoman och bedragare har makt för att en 15-åring tar ner sina videos om honom efter att denna tjocka 28-åring hotat hans föräldrar.

Det märks att du verkligen är en med hög status i samhället, som idioliserar en parasit som har en riktigt ful fru, väger 140 pannor och inte sett sin egen kuk på 7 år.

Du är med största säkerhet ett riktigt hot shot som sitter och torrunkar åt hans hittepå-historier om Trump och Bobby Escobar.

Att du stödjer en person som sitter och kallar en ensamstående mamma, som mördades framför hennes 4-åriga dotter, för hora och säger att hon säkert förtjänade det gör ju dig till superfräsch. Verkligen. Runkar du till Abbe Blattelito också eller? Jävla horbarn.

Ja du e jätte tuff med din coola ord som Horbarn 😅

Han har mycket mer pengar än du Robert
Senast redigerad av sonofnature 2021-05-30 kl. 18:21.
Citera
2021-05-30, 20:53
Medlem
mortuums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ja du e jätte tuff med din coola ord som Horbarn 😅

Han har mycket mer pengar än du Robert

Tror Olof just nu lever på lånade pengar, alltså han är inte pank han ligger minus! Han har ännu inte bevisat några som helst pengar förutom fake pengarna
Citera
2021-05-31, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mortuum
Tror Olof just nu lever på lånade pengar, alltså han är inte pank han ligger minus! Han har ännu inte bevisat några som helst pengar förutom fake pengarna

Du har väl sett escobars inc årsredovisning är ju typ 20 000 miljoner dollar där och det är mycket pengar ska du veta. Är få svenska bolag som kommer upp i det om man inte tar med omx30 typ.

Nej Olof har massor med pengar, köpte ett hus i marbella kontant utan problem. visar även hur Jockiboooiiii är den som köper allt på kredit, har man pengar gör man inte så.

Vet inte varför det ska vara så svårt för er att acceptera sanningen, jag slår vad att om ni ber om bevis på huset i marbella kommer hans legal team ta fram det och låta hans PR-team posta det på hans twitter....
Citera
2021-05-31, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Mycket snack här! Har du kanske några länkar som bevisar att det du säger är sant??

Eller hoppas du på att vi ska ta ditt ord på att det är som du säger??

Ta olofs ord för han har bevis på allt och ni kan googla det som sagt finns i massa intervjuer är bara att börja att kolla igenom.

Ni ser väl själv att klara är ett gäng scammers, fryst pengarna, köparna får inte mobilerna för escobar behöver cashen för att betala för prylarna gubben. Jävliga tattarnissar på klarna är därför jag använder paypa.

Elon musk har twittrat om olof gustafsson för han blev satt på plats.

Övriga är scammers och där har olof bevis som ni kan hitta, jag är inte er dagisfröken och kan inte ta fram bevis för 5000:e gången när ni vill se och ändå inte accepterar det.
Citera
2021-05-31, 18:17
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Ta olofs ord för han har bevis på allt och ni kan googla det som sagt finns i massa intervjuer är bara att börja att kolla igenom.

Ni ser väl själv att klara är ett gäng scammers, fryst pengarna, köparna får inte mobilerna för escobar behöver cashen för att betala för prylarna gubben. Jävliga tattarnissar på klarna är därför jag använder paypa.

Elon musk har twittrat om olof gustafsson för han blev satt på plats.

Övriga är scammers och där har olof bevis som ni kan hitta, jag är inte er dagisfröken och kan inte ta fram bevis för 5000:e gången när ni vill se och ändå inte accepterar det.

Så inga bevis över huvud taget alltså!

Inte direkt oväntat.
Senast redigerad av FladderFarfar 2021-05-31 kl. 19:00.
Citera
2021-05-31, 18:33
Medlem
Citat:
Du har väl sett escobars inc årsredovisning är ju typ 20 000 miljoner dollar där och det är mycket pengar ska du veta. Är få svenska bolag som kommer upp i det om man inte tar med omx30 typ.

Vilken tomte du är.
Escobar Incs omsättning når inte ens upp i tre mijoner dollar enligt årsredovisningen och som är granskad av Department of State i Puerto Rico och där Olof tillomed intygar att siffrorna stämmer.
"IN WITNESS WHEREOF, we, Olof Gustafsson (Chief Executive Officer) do hereby declare that
the information contained in the foregoing Annual Report is correct.
This 30th day of March, 2021".

Däremot har Escobar Inc redovisat att de har tillgångar:
2018 Current asetts $0
2019 Current asetts $100,000
2020 Current asetts $25,000,000

"The Department of State of Puerto Rico is NOT responsible for the information contained on this BalanceSheet. The included data is part of the information provided by the corporation as part of the filing of its Annual Report."

Dessa siffror är alltså inte granskade och man kan hitta på vilka siffror man vill. Men jag tror inte Robertos konst har ökat så mycket i värde på två år..😂😂

Escobar Incs årsredovisningar: Bara att läsa. Bolagets orgnr är 352648.
https://prcorpfiling.f1hst.com/CorporationSearch.aspx

Skärmdump på årsredovisningen.
https://anonfiles.com/jatdO1y0u1/Screenshot_jpg

Man kan ju inte ta dig seriöst och jag tror att alla skrattar åt dig.
Senast redigerad av Person1988 2021-05-31 kl. 18:51.
Citera
2021-05-31, 19:53
Medlem
Har nu varit i kontakt med Olof över mejl och han vill se vad jag går för, för att få en ev. trainee tjänst inom Escobar INC.

Olof vill inte ta in vem som helst då det är många two-faced motherfuckers där ute så han har bett mig att skicka över 20 000 sek till escobar inc för att bevisa att jag inte är two-faced. Pengarna är betalda och kommer efter det börja arbeta på distans, tanken är att det ska vara en kick-off i Malaga där jag är välkommen om jag betalar eget boende.

Är en del andra som gör detta då Escobar Inc har börja rekryttera nu för att köra på hårdare post-covid inom nya affärsområden och segment.

Saken är den att livet hos Escobar inc är väldigt grandiost och flott, dock behöver man arbeta upp sig för att inte få in massa two-faced eller kackerlackor. Dock kommer jag under min tid här göra karriär och få ta del av Olofs visdomsord, han kan det som Trump borde ha skrivit i sin bok "how to make a deal"

Så ja lite utgifter men vad gör man inte för att få arbeta med Escobars legacy.

Gällande youtubekommentarer, svammel han lider inte av något, kanske att han lider av att inte vågar vara tillräcjligt stålt över allt han har överkommit i sitt liv.
Citera
2021-05-31, 20:20
Medlem
Citat:
Har nu varit i kontakt med Olof över mejl och han vill se vad jag går för, för att få en ev. trainee tjänst inom Escobar INC.

Olof vill inte ta in vem som helst då det är många two-faced motherfuckers där ute så han har bett mig att skicka över 20 000 sek till escobar inc för att bevisa att jag inte är two-faced. Pengarna är betalda och kommer efter det börja arbeta på distans, tanken är att det ska vara en kick-off i Malaga där jag är välkommen om jag betalar eget boende.

Är en del andra som gör detta då Escobar Inc har börja rekryttera nu för att köra på hårdare post-covid inom nya affärsområden och segment.

Saken är den att livet hos Escobar inc är väldigt grandiost och flott, dock behöver man arbeta upp sig för att inte få in massa two-faced eller kackerlackor. Dock kommer jag under min tid här göra karriär och få ta del av Olofs visdomsord, han kan det som Trump borde ha skrivit i sin bok "how to make a deal"

Gällande youtubekommentarer, svammel han lider inte av något, kanske att han lider av att inte vågar vara tillräcjligt stålt över allt han har överkommit i sitt liv.

Lycka till. Hoppas du får en Escobar Fold som tjänstemobil.
Senast redigerad av Person1988 2021-05-31 kl. 20:22.
Citera
2021-05-31, 20:28
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:

Hahahaaa, bästa trollet! 🤩

Det skulle på riktigt finnas folk som är så dumma på riktigt. Jag är övertygad om att du bara trollar, men det det skulle inte förvåna mig om det här är nåt liknande som Olof har på gång.

Han 12-åriga FIFAbarnet här som brukar skriva att olof är kung skulle säkert kunna gå på det
Citera
2021-05-31, 21:11
Medlem
Kackelhuss avatar
Citat:

Gå all in med Escobar inc och du kommer bli rik. Gick själv in i en topsecret organisation vid 25-årsålder. Idag har jag 3.2 millar på banken. Lever under radarn.
Citera
2021-06-01, 01:04
Medlem
Citat:

Gangland international…
Citera
2021-06-01, 02:01
Citat:
Ursprungligen postat av Rallaren1435
Gangland international…

Det är mycket som är likt ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto