2021-03-25, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Alla som har betalat direkt till Escobar har fått det. Escobar gör inte välgörenhet och kämpar för sina kunder mot Klarna för att leverera mobilerna.

Det är massor med influencers som har fått det med... eller tror du det är datoranimerat eller vad????

Men ja sånt vet väll inte folk som ni som tror att ni kan köpa en Samsung Galaxy S21 Ultra för 500 kronor på wish

Jag lovar, jag har aldrig träffat en mer efterbliven person än dig, du blir motbevisad trettioelva gånger men du fortsätter, snälla, sprid inte dina defekta gener vidare.
Citera
2021-03-25, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSM_Syndicate
Att skicka ut mobiler till youtubers är naturligtvis en del av scam:en, för att visa presumtiva köpare att dom finns på riktigt. Det kan ju vem som helst räkna ut utom du då möjligen...
Det bevisar på inget sätt att nån av de som köpt har fått nån telefon.

Jag köpte en mobil på tradera för ett tag sedan, säljaren glömde skicka med kabeln och jag påminde om det. Han skickade direkt och inte var det något scam. Men med eran logik är det det.

Escobar Inc vill skicka direkt mobilerna men behöver pengarna först då det inte är välgörenhet. Är inte deras fel att klarna börjar förstöra med deras diktaturfasoner.

Men ni är i en gruppspykos. Ni vägrar lyssna på seriös data och det är inte rätt som sagt.

Lyssna på vad han har söga och hans sanningar. Sluta vara ignoranta och indränkta och lyssna på vad världen har att säga....
Citera
2021-03-25, 16:36
Medlem
-Beelzebub-s avatar
Citat:
Som jag sa sedan tidigare kan vi inte bekräfta men jag tror han har rest dit för att träffa Trump och diskutera hans plattform.
Varför köper han begagnade VIP-biljetter till Trumps presidentinstallation på eBay, om han nu är bundis med Trump?
Citera
2021-03-25, 20:46
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Alla som har betalat direkt till Escobar har fått det. Escobar gör inte välgörenhet och kämpar för sina kunder mot Klarna för att leverera mobilerna.

Det är massor med influencers som har fått det med... eller tror du det är datoranimerat eller vad????

Men ja sånt vet väll inte folk som ni som tror att ni kan köpa en Samsung Galaxy S21 Ultra för 500 kronor på wish
Har du några bevis på detta? Allt annat visar på att det är scam.

Jag har inte sagt något om att köpa en S21 Ultra på wish för 500 kr. Den halmgubben får du leka med själv
Citera
2021-03-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Har du några bevis på detta? Allt annat visar på att det är scam.

Jag har inte sagt något om att köpa en S21 Ultra på wish för 500 kr. Den halmgubben får du leka med själv

Mitt bevis är Olofs egna ord. Han är CEO av Escobar och vet vad som gäller och kan inte, vill inte och får inte ljuga.

Där har du sanningen. Klarna är ett skitföretag som har orsakat lidande för tusentals som nu tappat pengar och får inte mobilerna så därför försöker escobar inc fixa detta pronto.

Dessutom är dessa inga samsungar eller applesar. är escobar phones som är baserad på modeller från samsung och apple. men optimerade genom nya tweaks, teman och annat som bolagets ingenjörer i Medellin har utvecklat för att lansera den ultimata mobilen för den prismedvetne urbanisten..

Dessutom är mobiler idag dyra för att alla dessa influencers tar massa betalt. Därför skickade Escobar gratis mobilerna då man gör vad som är bäst för sina kunder, inte att betala för gratis marknadsföring.
Citera
2021-03-26, 08:51
Medlem
EjSvensks avatar
Nu är Olof i rätt sällskap i.a.f , och du "mofasti be Olof anlita en PR agent eller att Escobar Inc anställer en sådan ( borde inte vara några problem ). Olof är en katastrof för sitt eget varumärke och behöver professionell hjälp omg.

https://twitter.com/olof_gustafsson/...880652/photo/1

2 Mytomaner och bedragare :

https://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Wohl
Senast redigerad av EjSvensk 2021-03-26 kl. 09:15.
Citera
2021-03-26, 08:55
Jag trodde det var mofasti som är PR-firman.

”Mitt bevis är Olofs egna ord!”
Citera
2021-03-26, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Nu är Olof i rätt sällskap i.a.f , och du "mofasti be Olof anlita en PR agent eller att Escobar Inc anställer en sådan ( borde inte vara några problem ). Olof är en katastrof för sitt eget varumärke och behöver professionell hjälp omg.

https://twitter.com/olof_gustafsson/...880652/photo/1

2 Mytomaner och bedragare :

https://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Wohl

Hela världen pratar om Escobar Inc. Netflix gör serier. Alla techvloggare pratar. Han är med i dialogiskt. Anis don demina etc och DN.

Olof har makten och känner många från Trump till Ryska Maffian.

Är därför vi har en bunt tattare här som vägrar acceptera sanningen bara för att man bor i någon husvagn i dalsland och tro sig kunna känna igen en fake rolex eller patek på en bild...

pfff niggas please ni gör bara bort er för tack vare mitt försvar växer Olofs twitter vansinnesjukt snabbt.
Citera
2021-03-26, 10:55
Citat:
Hela världen pratar om Escobar Inc. Netflix gör serier.

Vad heter Netflix-serien som handlar om Escobar Inc?

Är Tjockolle och Tjocksteffe med i den?
Citera
2021-03-26, 11:02
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Mitt bevis är Olofs egna ord. Han är CEO av Escobar och vet vad som gäller och kan inte, vill inte och får inte ljuga.

Där har du sanningen. Klarna är ett skitföretag som har orsakat lidande för tusentals som nu tappat pengar och får inte mobilerna så därför försöker escobar inc fixa detta pronto.

Dessutom är dessa inga samsungar eller applesar. är escobar phones som är baserad på modeller från samsung och apple. men optimerade genom nya tweaks, teman och annat som bolagets ingenjörer i Medellin har utvecklat för att lansera den ultimata mobilen för den prismedvetne urbanisten..
Så han skulle inte kunna ljuga? VI säger så

Jo, det är Samsung Galaxy Fold och en telefon från Apple som de klistrar på skitfula guldiga klistermärken på. Det finns videos på Youtube för folk drar av klistermärket, kolla själv. Sen om man inte är blind ser man det själv
Citera
2021-03-26, 12:02
Medlem
Citat:
Hela världen pratar om Escobar Inc. Netflix gör serier. Alla techvloggare pratar. Han är med i dialogiskt. Anis don demina etc och DN.

Olof har makten och känner många från Trump till Ryska Maffian.

Är därför vi har en bunt tattare här som vägrar acceptera sanningen bara för att man bor i någon husvagn i dalsland och tro sig kunna känna igen en fake rolex eller patek på en bild...

pfff niggas please ni gör bara bort er för tack vare mitt försvar växer Olofs twitter vansinnesjukt snabbt.
Det går ju väldigt fort med följare om man köper dom. Går ju kolla upp ration igen, senast var det väl typ 40% som var äkta konton.
Citera
2021-03-26, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Det går ju väldigt fort med följare om man köper dom. Går ju kolla upp ration igen, senast var det väl typ 40% som var äkta konton.

Är inte svårt att få riktiga följare heller. Det är underhållande att bevittna en sådan katastrof.. folk bara väntar på att han ska totalkrascha, för eller senare kommer det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in