2021-06-01, 10:43
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Har nu varit i kontakt med Olof över mejl och han vill se vad jag går för, för att få en ev. trainee tjänst inom Escobar INC.

Olof vill inte ta in vem som helst då det är många two-faced motherfuckers där ute så han har bett mig att skicka över 20 000 sek till escobar inc för att bevisa att jag inte är two-faced. Pengarna är betalda och kommer efter det börja arbeta på distans, tanken är att det ska vara en kick-off i Malaga där jag är välkommen om jag betalar eget boende.

Är en del andra som gör detta då Escobar Inc har börja rekryttera nu för att köra på hårdare post-covid inom nya affärsområden och segment.

Saken är den att livet hos Escobar inc är väldigt grandiost och flott, dock behöver man arbeta upp sig för att inte få in massa two-faced eller kackerlackor. Dock kommer jag under min tid här göra karriär och få ta del av Olofs visdomsord, han kan det som Trump borde ha skrivit i sin bok "how to make a deal"

Så ja lite utgifter men vad gör man inte för att få arbeta med Escobars legacy.

Gällande youtubekommentarer, svammel han lider inte av något, kanske att han lider av att inte vågar vara tillräcjligt stålt över allt han har överkommit i sitt liv.

Så trevligt :-D Blir det privat jet eller Ryan Air till Malaga? Men det måste ju vara ett missförstånd att du ska stå för boendet själv. Olofs nyinköpta villa har väl 12-13 gästrum (var och ett med egen butler och lyxhora) så självklart ska du bo där.
Citera
2021-06-01, 11:00
Medlem
Zombie-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Har nu varit i kontakt med Olof över mejl och han vill se vad jag går för, för att få en ev. trainee tjänst inom Escobar INC.

Olof vill inte ta in vem som helst då det är många two-faced motherfuckers där ute så han har bett mig att skicka över 20 000 sek till escobar inc för att bevisa att jag inte är two-faced. Pengarna är betalda och kommer efter det börja arbeta på distans, tanken är att det ska vara en kick-off i Malaga där jag är välkommen om jag betalar eget boende.

Är en del andra som gör detta då Escobar Inc har börja rekryttera nu för att köra på hårdare post-covid inom nya affärsområden och segment.

Saken är den att livet hos Escobar inc är väldigt grandiost och flott, dock behöver man arbeta upp sig för att inte få in massa two-faced eller kackerlackor. Dock kommer jag under min tid här göra karriär och få ta del av Olofs visdomsord, han kan det som Trump borde ha skrivit i sin bok "how to make a deal"

Så ja lite utgifter men vad gör man inte för att få arbeta med Escobars legacy.

Gällande youtubekommentarer, svammel han lider inte av något, kanske att han lider av att inte vågar vara tillräcjligt stålt över allt han har överkommit i sitt liv.

Du vill ju bara ha reaktioner.... skärp dig!
Citera
2021-06-01, 16:44
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Hahahaaa, bästa trollet! 🤩

Det skulle på riktigt finnas folk som är så dumma på riktigt. Jag är övertygad om att du bara trollar, men det det skulle inte förvåna mig om det här är nåt liknande som Olof har på gång.

Han 12-åriga FIFAbarnet här som brukar skriva att olof är kung skulle säkert kunna gå på det

Olof har stålarna och det vet du oxå
Nu står han med stort vapen på sin twitter i senaste inlägg 😎 the boss
Senast redigerad av sonofnature 2021-06-01 kl. 16:56.
Citera
2021-06-01, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Nu står han med stort vapen på sin twitter i senaste inlägg 😎 the boss

Inte ens ett äkta vapen de syns. Softair lätt.
Citera
2021-06-01, 18:18
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature

Var det därför han flashade med falska sedlar för att han har stålar?

Brukar man inte ha verkliga sedlar då?

Det gick sådär med den flashningen kan jag säga.

"When keepin' it real goes wrong" kommer man ju onekligen att tänka på i detta fall.
Citera
2021-06-01, 20:42
Medlem
En sak jag har funderat länge på nu.
Vem är det som filmar alla småsnuttar som läggs ut?
Tänkte oxå om man var så populär som Olof anser sig vara, så borde det ju vara fullt med polare o brudar mm på filmerna. Se bara på Dan Bilzerian. 😀
Citera
2021-06-02, 16:25
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
En sak jag har funderat länge på nu.
Vem är det som filmar alla småsnuttar som läggs ut?
Tänkte oxå om man var så populär som Olof anser sig vara, så borde det ju vara fullt med polare o brudar mm på filmerna. Se bara på Dan Bilzerian. 😀

Det är hans fru som filmar allt.

Han har aldrig haft en massa brudar kring sig. Alla filmklipp är jättekorta och visar knappt nånting osv.

Det är uppenbart att han försöker fronta att han är nåt han inte är. Att man inte kan se igenom det är ju löjligt.

Men det finns ju sånna som SonOfNature och andra som fortfarande tror att om de sitter och smörar för Olof så kommer han swisha cash till dem. Problemet är att cashen är slut och Olof börjar bli desperat.
Citera
2021-06-02, 18:26
Medlem
AldoRaines avatar
Ni som påstår att han är mytoman etc. Hur förklarar ni otaliga privata jets och lyxbilar på hans twitter?
Citera
2021-06-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Ni som påstår att han är mytoman etc. Hur förklarar ni otaliga privata jets och lyxbilar på hans twitter?

Wooow, så om jag säger att jag träffat Marsmänniskor och varit på fest med dem på månen i ett hus som enbart bestod av kristall och där satt på 25 000 000 brudar från Jupiter som också var där så är det sant om jag postar bilder på när jag åker flygplan och sitter i dyra bilar??
Citera
2021-06-02, 19:50
Medlem
Citat:

Läst hela tråden?
Citera
2021-06-02, 20:00
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itsallfakenews
Wooow, så om jag säger att jag träffat Marsmänniskor och varit på fest med dem på månen i ett hus som enbart bestod av kristall och där satt på 25 000 000 brudar från Jupiter som också var där så är det sant om jag postar bilder på när jag åker flygplan och sitter i dyra bilar??

Ge mig en bild, eller en video så kan vi börja snacka. Tönt

Svara på min fråga vet ja. Han har ju uppenbarligen videos och bilder på lyxprodukter och jag undrar hur det kommer sig.
Senast redigerad av AldoRaine 2021-06-02 kl. 20:04.
Citera
2021-06-02, 20:06
Medlem
mortuums avatar
Citat:

Hyrda bilar, två "lyxbilar" import från dubai "wow" 😂
Privatjet finns redan skrivet om i tråden tidigare hyrt det också för 20k eller något sådant, han äger inget privatjet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in