2013-10-24, 18:15
Medlem
Iloveludas avatar
En fråga om problem med visning av bilden samt ljudet mellan en dator och en 46tums tv med hdmi.På tvn visas bara skrivbordet samtidigt som ljudet försvann i högtalarna på datorn.obs datorn har även kvar original skärmen inkopplad.
Citera
2013-10-24, 18:59
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
En fråga om problem med visning av bilden samt ljudet mellan en dator och en 46tums tv med hdmi.På tvn visas bara skrivbordet samtidigt som ljudet försvann i högtalarna på datorn.obs datorn har även kvar original skärmen inkopplad.

Officiella tråden dator till TV - TV till dator / hemutrustning
Citera
2013-10-24, 19:04
Medlem
Iloveludas avatar
Tack.
Citera
2013-10-27, 19:42
Medlem
Iloveludas avatar
En till fråga.Jag vill veta vad det är för konstigt djur som gör jordhögar och drar ner tallbarr djupt ner i marken på min grusplan.Låter löjligt men är sant.Ingen aning om var den kan passa?
Citera
2013-10-27, 19:45
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
En till fråga.Jag vill veta vad det är för konstigt djur som gör jordhögar och drar ner tallbarr djupt ner i marken på min grusplan.Låter löjligt men är sant.Ingen aning om var den kan passa?

Här känns väl helt ok - https://www.flashback.org/f300
Citera
2013-10-30, 21:56
Medlem
Iloveludas avatar
Min xp dator har 5 externa hårddiskar.Rätt vad det är kommer det upp att en fördröjd skrivning misslyckades till disk XXX.Följt av ett likadant meddelande om disk YYY osv.När hela luntan har gåtts igenom så visas diskarna fortfarande i utforskaren men som tomma mappar.Startar jag om datorn så fungerar allt som normalt.Vilken av alla delar i data skall jag posta min fråga?
Citera
2013-10-30, 22:06
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Min xp dator har 5 externa hårddiskar.Rätt vad det är kommer det upp att en fördröjd skrivning misslyckades till disk XXX.Följt av ett likadant meddelande om disk YYY osv.När hela luntan har gåtts igenom så visas diskarna fortfarande i utforskaren men som tomma mappar.Startar jag om datorn så fungerar allt som normalt.Vilken av alla delar i data skall jag posta min fråga?

Börjar du här -> Programvara - Windows

Om det visar sig under trådens lopp att problemet ligger under hårdvara så kan tråden flyttas över till Hårdvara PC.
Citera
2013-10-30, 22:08
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Börjar du här -> Programvara - Windows

Om det visar sig under trådens lopp att problemet ligger under hårdvara så kan tråden flyttas över till Hårdvara PC.
Tack för svar från rätt person
Citera
2013-10-31, 17:16
Medlem
subaru.imprezas avatar
var ska jag lägga denna tråd?

vilket webripps program ska jag velja
Citera
2013-10-31, 17:19
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subaru.impreza
var ska jag lägga denna tråd?

vilket webripps program ska jag velja

Beroende på vad du vill göra så har Övriga dator- och IT-diskussioner bla en stor tråd om detta,
Tråden om att rippa från Webb-TV, tips, frågor [Mod]
Passar inte den så hade jag ändå lagt den i detta forumet.
Citera
2013-10-31, 23:09
Medlem
tempeZZts avatar
Som sagt, det beror lite på vad som ska rippas.

Fildelning har några stora trådar också:
https://www.flashback.org/t1247748
https://www.flashback.org/t851017
https://www.flashback.org/t1182494
m.fl.

Använd i första hand någon av trådarna du nu har fått tips om (ifall de passar), starta ingen ny.
Citera
2013-11-01, 21:29
Medlem
Iloveludas avatar
Var kan jag placera en tråd eller om det finns en om hur man kan ladda ner från svt play.Hadde ett program förut men det fungerar tyvärr inte längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in