2013-11-01, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Var kan jag placera en tråd eller om det finns en om hur man kan ladda ner från svt play.Hadde ett program förut men det fungerar tyvärr inte längre.
Läs "Tråden om att rippa från Webb-TV, tips, frågor [Mod]".
Citera
2013-11-01, 23:20
Medlem
Iloveludas avatar
En till.Frågan om varför det börjar klia något otroligt om fingrarna när man skalat räkor eller kräftor ett tag.Var passar den frågan?
Citera
2013-11-01, 23:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
En till.Frågan om varför det börjar klia något otroligt om fingrarna när man skalat räkor eller kräftor ett tag.Var passar den frågan?
Har jag aldrig märkt, så då det antagligen därför inte passar i matforumet så är nog medicin och hälsa lämpligt.
Citera
2013-11-07, 09:48
Medlem
Kan man kräva lösenord för att rensa webbhistoriken?
såfall hur gör man (google crome)
Citera
2013-11-07, 10:20
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjagvetinte
Kan man kräva lösenord för att rensa webbhistoriken?
såfall hur gör man (google crome)
Den enda tråden för enklare Chrome.frågor II. https://www.flashback.org/t2009315
Citera
2013-11-07, 21:26
Medlem
Iloveludas avatar
En fråga om varför mina naglar alltid går av i sidorna(Kille)Samt vad det kan bero på och vad man eventuellt kan göra år det.Var?Medicin och hälsa?Vilken del isåfall?
Citera
2013-11-07, 21:34
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
En fråga om varför mina naglar alltid går av i sidorna(Kille)Samt vad det kan bero på och vad man eventuellt kan göra år det.Var?Medicin och hälsa?Vilken del isåfall?

Aning hårfint, men söker man te.x på "problem med naglarna" så får man träff under Medicin och hälsa.

Man får även vissa träffar under - Hår- och kroppsvård.

Men i ditt fall så låter det mer som Medicin och hälsa då problemet ligger i att naglarna går av. Det hade nog varit annorlunda om du hade frågor hur man sköter sina naglar.

Hoppas du blir klokare.
Citera
2013-11-07, 21:38
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Aning hårfint, men söker man te.x på "problem med naglarna" så får man träff under Medicin och hälsa.

Man får även vissa träffar under - Hår- och kroppsvård.

Men i ditt fall så låter det mer som Medicin och hälsa då problemet ligger i att naglarna går av. Det hade nog varit annorlunda om du hade frågor hur man sköter sina naglar.

Hoppas du blir klokare.
Tack.
Citera
2013-11-10, 11:18
Medlem
i vilken tråd kan jag fråga om en extern hdd som gått sönder? tappade den i golvet på typ 0,5m...har sjukt mkt filer och bilder på den....den brummar konstigt och reagerar inte på när jag kopplar in den i usbn. hårddisken är gammal, typ sen 07!
Citera
2013-11-10, 11:25
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utandinluft
i vilken tråd kan jag fråga om en extern hdd som gått sönder? tappade den i golvet på typ 0,5m...har sjukt mkt filer och bilder på den....den brummar konstigt och reagerar inte på när jag kopplar in den i usbn. hårddisken är gammal, typ sen 07!

Här kan du säkerligen lägga din tråd - https://www.flashback.org/f132
Gör bara en ordentlig rubrik så hjälper alla datafreaks dig säkert
Citera
2013-11-10, 11:27
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Här kan du säkerligen lägga din tråd - https://www.flashback.org/f132
Gör bara en ordentlig rubrik så hjälper alla datafreaks dig säkert

Och för att klargöra trådsplaceringen så bör den ligga under Hårdvara - PC och ej under subforumet Köpråd.
Citera
2013-11-15, 21:46
Medlem
Argh123s avatar
Om jag ska knacka dörr och sälja frukost, vart ska jag skriva då?

Fördelen är att idén kan föras vidare till andra lokala områden utan att ett MEGA företag tar över hela skiten. Alla gillar väl närodlat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in