2018-04-07, 10:57
Medlem
pantywankers avatar
Undrar var jag skall posta min fråga om billiga färgpatroner till min HP skrivare?
Citera
2018-04-07, 14:39
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Undrar var jag skall posta min fråga om billiga färgpatroner till min HP skrivare?
(FB) PC: köpråd - tillbehör
Från klistrad tråd
Citat:
Denna avdelning avser endast Köpråd / tips / synpunkter inom tillbehör / enskild kringutrustning

Te.x fläktar, tangentbord, möss, internminne, interna / externa HDD, hörlurar, högtalare, kablage, USB moduler, ljudkort, USB-minne, moderkort, nätagg, enskilda komponenter, skrivare, chassi, inspektionskameror, skrivpatroner, NAS,
Citera
2018-04-07, 22:17
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
(FB) PC: köpråd - tillbehör
Från klistrad tråd
Tack!
Citera
2018-04-11, 12:47
Medlem
Jag vill få hjälp/tips om min recession jag har skrivit. Den har inte med skola att göra. Skrev den efter att jag har läst en bok. Om det inte går att posta här. Vet ni andra ställen jag kan göra det? Skriven på svenska.

Jag kan inte lägga den på "Egna texter: noveller och lyrik" då jag inte har vart här tillräckligt.

Blir den borttagen om jag skriver den på "Litteratur"?
Citera
2018-04-11, 13:15
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameday
Jag vill få hjälp/tips om min recession jag har skrivit. Den har inte med skola att göra. Skrev den efter att jag har läst en bok. Om det inte går att posta här. Vet ni andra ställen jag kan göra det? Skriven på svenska.

Jag kan inte lägga den på "Egna texter: noveller och lyrik" då jag inte har vart här tillräckligt.

Blir den borttagen om jag skriver den på "Litteratur"?

Jag antar att du menar recension

En snabb sökning i Litteratur-delforumet ger ju då vid handen att det finns gott om sådana trådar så det bör vara ok https://www.flashback.org/sok/recension?f=41

Har du frågor om det delforumet är det ju annars så klart bäst att fråga modsen där direkt. Du ser vilka det är i forumvyn för Litteratur.
Citera
2018-05-05, 07:54
Medlem
pantywankers avatar
Vill hitta en låt som är gjord av Stefan Livh på P4 Göteborg.
Det är en parodi på Ålefiskarnsvals fast här kallad Ålekråkansvals.
Vet ej var detta passar då det inte är någon direkt rikskänd grej.
Har sökt men ej funnit men denna har spelats många gånger i radion i Göteborg och är ganska kul
Citera
2018-05-05, 08:45
Medlem
najass avatar
Citat:
Vill hitta en låt som är gjord av Stefan Livh på P4 Göteborg.
Det är en parodi på Ålefiskarnsvals fast här kallad Ålekråkansvals.
Vet ej var detta passar då det inte är någon direkt rikskänd grej.
Har sökt men ej funnit men denna har spelats många gånger i radion i Göteborg och är ganska kul

Vi har ett delforum för musik. Där finns en klistrad tråd just för hjälp att komma på låtar: (FB) Vad heter låten/artisten? Fråga här! - Den stora officiella tråden Det borde funka där även om du påstår att du vet titeln eftersom det sannolikt inte kan vara den du skriver (särskrivning osv).
Senast redigerad av najas 2018-05-05 kl. 08:47.
Citera
2018-05-05, 21:03
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Vi har ett delforum för musik. Där finns en klistrad tråd just för hjälp att komma på låtar: (FB) Vad heter låten/artisten? Fråga här! - Den stora officiella tråden Det borde funka där även om du påstår att du vet titeln eftersom det sannolikt inte kan vara den du skriver (särskrivning osv).
Fast det feta moderator meddelandet där säger det motsatta.

Citat:
Den här tråden är enbart till för att få reda på vad låten/artisten heter, inte var man kan ladda ner deras verk.
Detta sköts i Fildelning, i den här tråden:
Önskar du något? Posta dina REQUESTS här! ►►► EJ INVITES OCH STREAMS!
Citera
2018-05-05, 21:07
Medlem
najass avatar
Citat:

Gör det?

Alltså att man inte får fråga om en låt man tror man vet namnet på, eller hur menar du?

PM:a modsen i musik direkt och fråga för säkerhets skull.
Citera
2018-05-05, 21:20
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
“Vill hitta en låt” är 2-tydigt.
(FB) Vad heter låten/artisten? Fråga här! - Den stora officiella tråden (Musik) gäller för identifiering.
(FB) Önskar du något? Posta dina REQUESTS här! ►►► EJ INVITES OCH STREAMING! (Fildelning) gäller för filåtkomst.
Citera
2018-05-10, 22:19
Finns det en befintlig tråd som behandlar om regeln moderatoråtgärd? Sökt men hittar inte.
Citera
2018-05-10, 23:09
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Finns det en befintlig tråd som behandlar om regeln moderatoråtgärd? Sökt men hittar inte.
Vet inte exakt vad det är du letar efter i ämnet, men kolla här: https://www.flashback.org/sok/modera...g%C3%A4rd?f=29
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in