2021-06-12, 12:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Vart passar denna? Det finns flera jag tvekar mellan.

Här har du ett exempel:

(FB) Vad är Sveriges man- & kvinna ratio? Könsfördelning?
Citera
2021-06-12, 13:03
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Här har du ett exempel:

(FB) Vad är Sveriges man- & kvinna ratio? Könsfördelning?
Ja, jämställd... är ett av de jag tvekar mellan, även i&i, det finns flera den kan flyttas mellan. Jag vill såklart inte enbart veta siffrorna utan det finns ett ämne att diskutera kring desamma.

Och jag tror inte riktigt på scb's siffror som länken du postade visar, att inte den massiva invandringen av män har påverkat procentsatser mer är osannolikt.
Citera
2021-06-12, 23:49
Medlem
ningudos avatar
Jag vill skapa en tråd där vi ranka instagramtjejer 1-10 baserat på deras utseende. Vart passar detta?
Citera
2021-06-13, 01:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
Jag vill skapa en tråd där vi ranka instagramtjejer 1-10 baserat på deras utseende. Vart passar detta?

Från:
https://www.flashback.org/announcement.php?f=99

Citat:
Forumet är dedikerat åt att posta bilder och/eller filmklipp på kändisar och modeller. Definitionen av kändis är väldigt tillåtande, men för den saken skull betyder det inte att det går bra att posta bilder på vem som helst här. Riktlinjen är att det skall gå att hitta relevant information om personen via ett googlesök. Relevant information kan vara Wikipedia och IMDB men även Instagram och Youtube för modeller/streamers. Går det inte att verifiera att personen är tillräckligt känd för att postas här skall länkarna postas i (FB) Länktips: bilder eller (FB) Länktips: videoklipp. Ett exempel på detta är (FB) Den stora tråden för requests om VIP-bilder på glamourmodeller.
Citera
2021-06-15, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Här
(FB) Ljudanläggningar

eller här
(FB) Övrig hemelektronik

Tack för svar, har nog redan skrivit i "övrig hemelektronik" tror jag, men hittade ett ställe att köpa på
Citera
2021-07-05, 00:59
Medlem
Var frågar man: vad blev det av personen NN, som bodde i området X på 19YY-talet, och var känd i 3 kvarter för att han gjorde Z?
Citera
2021-07-07, 10:11
Medlem
Fittheligeandes avatar
Tänkte starta en tråd där jag frågar om folk haft sönder saker av ilska när tekniken strular. Vart är det mest lämpligt att skapa denna tråd?
Citera
2021-07-07, 10:12
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindstege
Var frågar man: vad blev det av personen NN, som bodde i området X på 19YY-talet, och var känd i 3 kvarter för att han gjorde Z?

Laidback kanske
Citera
2021-07-07, 10:40
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Tänkte starta en tråd där jag frågar om folk haft sönder saker av ilska när tekniken strular. Vart är det mest lämpligt att skapa denna tråd?

Finns massor av trådar redan om det.

(FB) Vad går ni lös på när ni blir arga?
(FB) Normalt att slå sönder saker när man är arg?
(FB) Slår sönder saker för 1000tals kr i måndaden..
(FB) Slå i kuddar, soffor etc
(FB) Saker vi slog sönder när vi tilta

Placering beror ju på frågeställningen.
Citera
2021-07-14, 12:56
Medlem
Fittheligeandes avatar
Vill starta en tråd om beteendet att lipa åt folk. Passar det bäst under sociologi eller?
Citera
2021-07-14, 13:49
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Vill starta en tråd om beteendet att lipa åt folk. Passar det bäst under sociologi eller?

Ja, det eller relationer.

Finns en tråd åt det hållet där:

(FB) Är ahegao" sexigt” (sticka ut tungan)? Vad är grejen ( foton med utstickande tungor)?
Citera
2021-07-16, 14:00
Avslutad
Jag skulle vilja trolla en bedragare som vill att TNT kommer hem till mig med ett kuvert med pengar och sedan ska hämta en sak jag ska sälja. I vilken forumdel passar det?

EDIT: Kom på att det nog passar i BoB
Senast redigerad av SittFint 2021-07-16 kl. 14:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in