Nej det är inget konstigt, för mig kommer det mer och mer att jag vill slå på saker när jag är arg,
bättre det än att ta ut ilskan på andra människor eller liknande!
Det är ett bra sätt att få ur sig ilskan,
Akta bara du slår på något för dyrt !
Känner man behovet av att slå sönder saker vid ilska, så ska man nog ta och lära sig hantera den.
Är nog rätt så normalt ändå. Förlorande i spel är väl det vanligaste
Nej det är inget konstigt, för mig kommer det mer och mer att jag vill slå på saker när jag är arg,
bättre det än att ta ut ilskan på andra människor eller liknande!
Det är ett bra sätt att få ur sig ilskan, Akta bara du slår på något för dyrt!
Brukar normalt sett slå sönder saker som inte ha något större värde men råkade sparka hål i en vägg en gång...
Känner man behovet av att slå sönder saker vid ilska, så ska man nog ta och lära sig hantera den.
Är nog rätt så normalt ändå. Förlorande i spel är väl det vanligaste
Minns när jag var liten knodd och spelade dataspel och förlorade. Brukade slå med knuten näve på skärmen och skrika... tur att skärmen var stryktålig.
får alltid årets adrenalinkick när jag blir arg, vilket gör att jag vill kasta och slå saker omkring mig. När jag var liten gjorde jag det, tills min mamma sa att jag skulle akta mig, och att en dag kommer jag slå sönder något som jag tycker om. Så, nu är jag äldre och visare, och för att bli av med adrenalinet gör jag oftast armhävningar. Pröva nästa gång!
Jag gjorde det när jag var lite yngre för att få utlopp för ilskan på vilket sätt som helst utan att behöva ta till våld. Har kastat ut fyllda matkassar från balkongen vid ett tillfälle minns jag, och har slagit sönder en dörr i hemmet. Fem minuter senare ångrade man sig ju som fan och fattade hur dum man var, men nästa gång jag var arg gjorde jag liknande saker. Nuförtiden har jag inga såna behov, tack och lov.
Har kastat ut fyllda matkassar från balkongen vid ett tillfälle minns jag, och har slagit sönder en dörr i hemmet
Matkassar? Hehe, tunga lyft?
Nej men det är väl inget "onormalt" att slå sönder nåt eller vilja göra det? Alla måste vi få ut ilskan på nåt sätt.
Det här händer mig fortfarande även om jag numera försöker kasta iväg nån tom PET-flaska i väggen för att få ut allt (att slå i kudden brukar ju vara bra också)