2014-02-08, 15:49
Medlem
Vart ska jag placera en tråd om jag vill ha tips på hur man kan ladda upp på poddar? Alltså vilka videospelare man kan ladda upp till typ, så att man kan lyssna på en podd via en hemsida. Filerna är mp3.
Citera
2014-02-08, 16:18
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Vart ska jag placera en tråd om jag vill ha tips på hur man kan ladda upp på poddar? Alltså vilka videospelare man kan ladda upp till typ, så att man kan lyssna på en podd via en hemsida. Filerna är mp3.
Varför inte Radio och Podcast...

(FB) Radio och Podcast
Citera
2014-02-08, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Varför inte Radio och Podcast...

(FB) Radio och Podcast

Okej tackar det kör vi på!
Citera
2014-02-08, 20:38
Medlem
Om jag ska skapa en tråd för att fråga hur ekonomin hos studenter ser ut, när man studerar på högskola, alltså inkomster och avgifter, ska jag placera den i utbildning och studier eller ekonomi delen på forumet?
Citera
2014-02-08, 21:40
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Om jag ska skapa en tråd för att fråga hur ekonomin hos studenter ser ut, när man studerar på högskola, alltså inkomster och avgifter, ska jag placera den i utbildning och studier eller ekonomi delen på forumet?

Om vi tänker om du vill gå in i ekonomin så bör du välja -> (FB) Ekonomi
Om vi tänker att du ska prata om ekonomin och utbildningen/studier så bör du välja -> (FB) Utbildning och studier

Men jag hade nog tagit nån del i ekonomi
Citera
2014-02-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Om vi tänker om du vill gå in i ekonomin så bör du välja -> (FB) Ekonomi
Om vi tänker att du ska prata om ekonomin och utbildningen/studier så bör du välja -> (FB) Utbildning och studier

Men jag hade nog tagit nån del i ekonomi

Okej då kör vi på det!
Citera
2014-02-09, 06:26
Medlem
Skorpion76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Vad vill du få fram med tråden?
Du postar din åsikt men det finns ingen frågeställning i inlägget utan bara ett påstående.
Jag vill kunna beskriva att det finns flera olika former av autism. Ni tar upp Aspergers Syndrom och det är visserligen en form av autism, men det finns flera. Sedan den första januari 2013 har alla former av autism samlats under namnet Autismspektrumtillstånd som förkortas AST och inom etta namn ryms:
  1. Atypisk Autism
  2. Infantil Autism
  3. Högfungerande Autism
  4. Aspergers Syndrom
Dessa olika former överlappar varandra väldigt mycket, men det finns ändå vissa skillnader.
Citera
2014-02-09, 06:37
Medlem
tempeZZts avatar
Du har ju redan besvarat den frågan från ZoeJane:

(FB) Undrar du var du ska placera din tråd? FRÅGA HÄR ◄◄◄

Varför göra det igen?
Citera
2014-02-09, 09:25
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpion76
Jas, jag vet. Jag är dålig på trådstarter. Jag erkänner det och därför känner jag att jag ibland skulle behöva lite hjälp på vägen!
Allt man känner att man vill diskutera måste ju inte vara en egen trådstart. Ofta finns det ju redan trådar i ämnet som passar bra och då är inte frågeställningen lika viktig då det är ett svar.
Ta ditt exempel kring autism, det skulle ju passa bättre som svar i en tråd om autism än en egen trådstart.
Citera
2014-02-09, 13:57
Medlem
Skorpion76s avatar
Ja, frågan är bara i vilken tråd som det eventuellt skulle kunna passa i. Jag skrev det förut också, men fick ett svar med en länk till den här tråden. Det gav inte mig mycket till svar direkt.
Citera
2014-02-09, 14:34
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpion76
Ja, frågan är bara i vilken tråd som det eventuellt skulle kunna passa i. Jag skrev det förut också, men fick ett svar med en länk till den här tråden. Det gav inte mig mycket till svar direkt.
Hade du orkat klicka på länken hade du hamnat på inlägg 1220 i denna tråd där du har fått en direkt hänvisning till vilken tråd du ska posta ditt inlägg i.
Följ den hänvisningen.
Citera
2014-02-12, 14:14
Medlem
Vart ska jag placera min tråd om jag vill ha tips för att lära mig dyka? Asså från en brygga till vattnet, inte att vara under vattnet länge med dräkt osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in